ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent comença dilluns les obres d’urbanització de la Plaça de Sant Antoni en les que s’invertiran 1,2 milions

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 17, 2022
41 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El projecte es desenvoluparà en 3 fases fins gener de 2023, donant prioritat als vianants i creant una nova plaça i zona d’esplai polivalent

El pròxim dilluns, 21 de març, comencen les obres d’urbanització del carrer Sant Antoni d’Ontinyent. El projecte, cofinançat amb fons FEDER de la Unió Europea, té com objectiu principal guanyar espai per al veïnat i pacificar el trànsit de vehicles. L’obra es preveu que estiga finalitza abans de les festes del barri, en gener de 2023.

El regidor de Territori, Joan Sanchis, explicava que”amb un pressupost d’1,2 milions d’euros, la reforma integral del carrer Sant Antoni va en sintonia amb el plantejament de confort i seguretat de les persones proposat a l’Ontinyent Participa. L’opinió de la gent del barri ha tingut un paper central en aquesta obra, i gràcies a la elevada participació del veïnat en el grup de treball i en els tallers previs al disseny de la travessia s’ha aconseguit consensuar la transformació del carrer Sant Antoni basant-se en estàndards urbans del segle XXI”.

Entre els aspectes més destacats es troben la creació d’una nova plaça, un espai polivalent per a la convivència del veïnat i el respecte tant de la font com de l’arbrat existents. Es mantindrà el carril dret per a accés del veïnat i s’anul.larà per seguretat tant el carril esquerre com el pas de vehicles cap a la Plaça de la Coronació. Així mateix, i tot i que les persones guanyen protagonisme front del vehicle privat, l’ajuntament ha generat una nova zona d’estacionament gratuït i dissuassori per a més de 200 vehicles a no més de 150 metres, en l’entorn de la plaça Ovidi Montllor.

Una obra dividida en fases per minimitzar les molèsties

Els detalls de l’actuació es van a difondre al veïnat amb el repartiment d’uns díptics informatius on es detalla que l’execució de l’obra es farà en tres fases. La primera, que està previst que estiga acabada el proper mes de juliol, comprén l’espai més ample del carrer: entre l’avinguda Dos de Maig i el carrer Capellans. En esta primera fase es tallarà l’accés des de Sant Antoni al carrer Santa Anna, que passa a ser de doble direcció, i al qual podran entrar sols el veïnat des del carrer Sant Pasqual i Les Eres.

A més, perquè el veïnat i els clients dels comerços puguen accedir als habitatges i els negocis s’habilitaran corredors per a vianants. La circulació pel carrer Capellans cap al carrer Sant Antoni no es veurà afectada en esta primera fase, com tampoc les cotxeres de número 109 de Sant Antoni, a les quals se’ls permetrà l’accés fins que les obres arriben a este tram, previsiblement el mes de juny.

La segona fase està prevista per a l’estiu i comprén el tram entre els carrers Capellans, Santa Faç i Aurora. Durant els mesos de les obres, quedarà tallat l’accés a estos carrers des de Sant Antoni, però es crearà un accés de l’Avinguda Dos de Maig pel carrer de les Eres.

La tercera i definitiva fase, que es preveu que arranque a la tardor d’enguany, comprén des del carrer Aurora fins la Plaça de la Coronació. En aquest cas es tallarà el tram final de Sant Antoni i el carrer Aurora. L’eixida dels residents a l’avinguda Dos de Maig es farà ja pel mateix carrer Sant Antoni.

Tags: Ontinyent
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

El Consorcio Provincial de Valencia creará un nuevo parque de emergencias en Alzira

El Consorcio Provincial de Bomberos de Valencia ha aprobado la construcción de un nuevo parque…

Miles de personas disfrutan de las Ollas de Sagunto en la plaza Cronista Chabret

La celebración de las tradicionales Ollas de Sagunto ha congregado a miles de personas en…

Alcoi impulsará un ascensor panorámico para mejorar el entorno del río Barxell

Alcoi está en marcha para mejorar la accesibilidad del entorno del río Barxell con un…

Otras noticias

Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?