ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent celebra la rectificació del Govern d’Espanya sobre les ajudes al tèxtil per al consum de gas

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 1, 2023
34 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Pablo Úbeda destaca la importància per al sector del canvi, que havia estat demandat pel Ple de l’Ajuntament a proposta de La Vall Ens Uneix

El Govern d’Ontinyent ha celebrat la rectificació del Govern d’Espanya sobre la no inclusió del sector tèxtil en les ajudes estatals a les indústries intensives davant l’increment dels preus del gas, anunciades el passat mes de desembre per l’Executiu Central. El President del Govern, Pedro Sánchez, confirmava aquest dimarts durant una compareixença al Senat, que s’esmenarà el llistat previst inicialment, de manera que s’inclouran els acabats tèxtils, a més altres sectors com les esmalteres o els colors ceràmics, que tampoc havien estat inclosos.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, recordava que en l’última convocatòria de la fira Heimtextil d’Alemanya, “l’alcalde Jorge Rodríguez va mostrar tot el seu suport al sector en esta reivindicació, i va anunciar una proposta per a que el Ple Municipal demanara formalment esta rectificació, moció que es va aprovar per unanimitat a proposta de La Vall Ens Uneix. Esta moció se sumava a les peticions fetes des d’altres instàncies com el Consell Intertèxtil Espanyol i ATEVAL, que ara han estat escoltades pel Govern d’Espanya en una rectificació que celebrem”.

Cal recordar que en concret, segons dades facilitades per ATEVAL, s’haurien vist afectades per l’exclusió inicial al voltant de 20 les empreses d’Ontinyent i La Vall d’Albaida afectades, empreses d’acabadors que donen treball a més de 750 persones. Amb tot, Pablo Úbeda recordava que el Govern Central continua sense concretar els terminis de la convocatòria d’estes ajudes, tot i que es parlava d’un termini de 6 mesos “que esperem que s’accelere i es publiquen quant abans, perquè es quan es produeixen els moments difícils quan les administracions han d’estar al costat dels sectors productius”. En aquest sentit, el regidor recordava i posava l’exemple de l’impuls de l’Ajuntament al Clúster Tèxtil Ontinyentí, per fer front a la crisi de la Covid-19, una línia d’acció que ha suposat ja més de 500.000 euros en ajudes canalitzades a les empreses locals a través de la patronal Ateval. Per a 2023 s’articulen noves ajudes al clúster tèxtil i a la participació en fires, missions comercials i edició de catàlegs per un import global de 120.000 euros.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

El Ayuntamiento de Cullera ha mantenido una reunión con el Ministerio de Turismo para solicitar…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?