ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent aposta per l’art urbà amb 5 murals d’artiestes internacionals en la cita ‘MurArt’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 19, 2022
181 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’activitat que s’emmarca dintre del Festival de Primavera es desenvoluparà als diferents barris de la ciutat entre el dilluns 23 i dissabte 28 de maig

L’elaboració de 5 grans murals per part d’artistes de prestigi internacional convertirà a Ontinyent la propera setmana en capital de l’art urbà. La iniciativa, denominada “MurArt”, s’inclou dins del I Festival de Primavera d’Ontinyent, posat en marxa per l’Ajuntament per combinar la promoció cultural amb l’activitat comercial i atraure visitants.

“MurArt” era presentada aquest dijous en roda de premsa per l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, el regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda i en representació dels artistes, Sara Sáez. Una compareixenxa a la qual l’alcalde destacava que «les activitats del Festival de Primavera com MurArt o MusicArt són una manera diferent de promocionar la ciutat d’Ontinyent tant a nivell comercial com també cultural a través de les nostres associacions locals». En l’activitat que s’ha presentat hui, Rodríguez incidia que «ens convertirem en punt d’encontre d’artistes professionals d’alt nivell i ser una ciutat de referència de l’art urbà internacional».

Per la seua part, Úbeda explicava que des del proper dilluns 23 de maig «cinc artistes internacionals i de reconegut prestigi van a realitzar murals en diferents façanes de la ciutat d’Ontinyent que tenen una alçada d’entre 15 i 20 metres» com són Avinguda Vicente Gironés 1 i Avinguda Vicente Gironés 3 (Barri Sant Rafael), Carrer Manuel Taverner 3 i Carrer José Simó Marín 12 (Barri Sant Josep) i Carrer Maians 67 (Barri Poble Nou). El regidor, en aquest sentit, donava les gràcies a «totes les comunitats de propietaris que ens han cedit les seues façanes perquè la seua predisposició junt al treball de l’estudi de Dulk per posar-nos en contacte amb els artistes ha fet possible aquesta activitat que posarà Ontinyent en el mapa».

Durant la presentació Sáez donava detalls de la trajectòria dels artistes que visitaran Ontinyent entre els quals es troben Mantra (França), reconegut internacionalment pels seus murals a gran escala de col·leccions de papallones; Lidia Cao (A Coruña), especialitzada en el tractament de figures i rostres que tenen una importància destacada en la seua obra; Sebas Velasco (Burgos), amb un perfil més d’il·lustrador ha realitzat exposicions en galeries d’Espanya, Alemanya i els Estats Units; Marina Capdevila (Falset, Catalunya), qui amb colors vius, l’exageració i la ironia narra en les seues obres el desig d’arribar a la vellesa i finalment, l’ontinyentí Dulk, qui tornarà a pintar un mural a la seua ciutat després del realitzat el passat any.

Paral·lelament a la pintura dels murals, s’han previst xerrades a la Biblioteca de Sant Josep amb la presència dels artistes i del professor de la Universitat Politècnica de València especialista en Art Urbà, Juan Canales. Així mateix, i de manera prèvia a l’acte inaugural del mural s’ha programat una ruta artística-cultural el dissabte 28 de maig a les 10h on es podrà parlar amb els artistes.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Tres acusados se enfrentan a penas de hasta 12 años por una pelea en un pub de Canals

La Audiencia Provincial de Valencia juzga hoy, martes, a tres hombres acusados de agredir violentamente…

Riba-roja de Túria revoluciona su gestión municipal con un plan de 208 contratos públicos

El Ayuntamiento de Riba-roja de Túria ha dado un paso decisivo para definir su modelo…

La Passejà del Guió inicia las fiestas de Sant Blai en Torrent

Las celebraciones en honor a Sant Blai comenzaron en Torrent con la tradicional Passejà del…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?