BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 24 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Milers de visitants valencians assisteixen a la Fira d’Ontinyent malgrat el mal oratge

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 22, 2021
30 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Públic, comerciants i hostelers valoren positivament el transcurs d’un cap de setmana «d’il·lusió i retrobament” tot i l’aparició intermitent de la pluja

Milers de persones d’Ontinyent, La Vall d’Albaida i de diversos punts de la Comunitat Valenciana participaven aquest cap de setmana de la Fira d’Ontinyent, en una edició “d’il·lusió i retorbament” després de la suspensió de l’any anterior degut a la pandèmia. Una fira on tot i les previsions adverses, la pluja nomes apareixia de forma intermitent, i no impedia el normal trascurs de l’activitat i l’arribada de visitants de nombroses localitats. Tant el públic en general com comerciants, hostelers i professionals de l’automòbil que han participat a les diferents parts de la Fira feien un balanç positiu del cap de setmana.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava que “l’oratge ha estat més favorable del que s’esperava i podem dir que ha estat una fira molt satisfactòria, de retrobament i ganes de gaudir-la com feia temps que no podiem, després de tot el que ha passat en la pandèmia la ciutadania ha recuperat la il·lusió i açò ho hem pogut vore en totes parts, amb una bona acollida que agraïm”, manifestava. L’alcalde tenia paraules d’agraïment per a totes les persones que s’han implicat en l’organització de la Fira i també per als efectius de seguretat en un cap de setmana sense incidències al recinte, tot i l’elevat volum de gent que ha acudit.

La regidora de Fira i Festes, Àngels Muñoz, coincidia en el bon ambient viscut “i l’ambient de normalitat, que ja teniem ganes de tornar a viure, així com la bona resposta a Fira que ha oferit atractius per a diferents tipus de públic i de diferents sectors d’edat: La fira d’atraccions i paradetes; la fira comercial “FiraComerç”; la fira de l’automòbil “Firauto” i l’espai gastronòmic “Ontifira” amb música en directe de fins a 11 cantants i grups. El moment de màxima afluència ha estat diumenge de vesprada però en general hem tingut públic tots els dies de Fira i procedents de llocs molt diversos”, manifestava.

Visitants de les províncies de València i Alacant

En aquest sentit, els diferents sectors implicats coincidien en apuntar com a una de les notes destacades l’afluència de visitants d’altres localitats, tant de La Vall d’Albaida (Bocairent, Montaverner, etc) com de les Comarques Centrals (Alcoi, Cocentaina, Xàtiva, Gandia) i fins i tot de més enllà, de municipis com ara Catarroja, Carcaixent, Alfafar o Algemesí.

Des de l’Associació de Tallers d’Automoció de la Vall d’Albaida, tant el seu President Ximo Gramage, com el Secretari Ximo Sais, destacaven els bons resultats de “Firauto”, on Gramage apuntava que “ha hagut molta gent d’altres localitats que ha vingut directament a buscar cotxes, el que mostra que hem consolidat Firauto”. Des de l’associació també es destacava que si bé cal concretar els contactes iniciats el volum de negoci i els resultats no haurien estat en cap cas inferiors als de l’edició anterior a la pandèmia.

Des de l’àmbit comercial, les presidentes de In Comerços i Serveis, Ana Ferrero, i Sóc Ontinyent Serveis, Marisa Bernabeu, també coincidien en valorar molt positivament la Fira, tant pel que fa a visibilització com per a resposta i interés del públic per l’activitat de les associacions i els productes dels establiments participants. Tant Ferrero com Bernabeu també indicaven que ha hagut una important afluència de gent d’altres localitats.

Finalment, des del sector de l’hostaleria, el President d’AHVAL, José Gómez, posava de relleu que “el format plantejat, amb concerts i carpa gran ha estat de molta ajuda per fer front als moments de pluja, i en conjunt ha hagut una bona resposta que també és extrapolable a l’alta demanda que ha tingut el sector a la ciutat, en un cap de setmana on tot i l’ampla oferta hostalera que té Ontinyent, la demanda ha estat en molts casos major”, assenyalava.

Cal recordar que el proper cap de setmana, dies 27 i 28 de novembre, i com vé sent tradicional, la part d’atraccions mecàniques de la Fira d’Ontinyent tornarà a obrir les portes amb un 50% de descompte.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

L’Ajuntament de la Vall d’Uixó reserva 64 places públiques en el nou centre residencial per a majors

Aquest divendres ha obert les seues portes el nou centre residencial per a persones majors…

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

“Gandia ha fet un treball exemplar en la lluita contra l’intrusisme, en les tasques d’inspecció,…

Organización y gastronomía: cómo acertar al planificar un evento

Cada vez que se organiza un evento —una boda, una celebración de empresa o una…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?