ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’escriptora Marta Sanz rep el premi ‘Ontinyent Negre 2022’ en el tancament del VII Cicle de Cinema i Novel·la Negra de la ciutat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 15, 2022
83 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El regidor de Cultura destaca que la ciutat ha estat epicentre del “genere negre” a Espanya amb la participació d’escriptores i escriptors de primer nivell

L’escriptora i crítica literària Marta Sanz, guanyadora del premi Herralde de novel·la, finalista del Premi Nadal i col·laboradora de mitjans com El País, El Mundo, Público, o la Cadena SER, era la protagonista del tancament del VII Cicle de Cinema i Novel·la Negra d’Ontinyent.

L’autora madrilenya rebia dissabte el premi ‘Ontinyent Negre 2022’ al Centre Cultural Caixa Ontinyent, lloc on també impartia un col·loqui sobre ‘Feminisme, novel·la negra i compromís social’. Sanz tambépresentava el seu llibre ‘Pequeñas mujeres rojas’ com “una novel·la polifònica, com la mateixa realitat”, i manifestava que premis com el d’Ontinyent “són diferents a premis com l’Herralde o el Nadal, són meravellosos perquè són de gent que llig i estima els teus llibres”.

El regidor de Cultura, Àlex Borrell, destacava que comptar amb Marta Sanz per a la cloenda de la programació impulsada per l’Ajuntament, el Club de Lectura i el Cine Club Utiye amb la col·laboració de diverses empreses i entitats “ha estat un luxe i una manera inmillorable de tancar un cicle que ha convertit Ontinyent en epicentre del gènere negre a Espanya, especialment per la participació d’escriptores i escriptors de primer nivell”.

L’acte també comptava amb la presència del regidor de Biblioteca, Ferran Gandia, qui agraïa la resposta de la ciutadania a un cicle “que dona prestigi a la ciutat”; i de la regidora d’Igualtat, Natàlia Enguix, qui el definia com “un èxit, que en estes 7 edicions celebrades ha servit per aportar un interès molt necessari per la cultura a la ciutat”.

Cal recordar que “Ontinyent Negre 2022”, que ha tingut lloc del 3 al 13 de març a la ciutat, ha comptat també amb com Aro Sainz, Inés Plana, Àlex Martín Escribà, Natàlia Gisbert, Silvestre Vilaplana o Joan Carles Ventura. La programació també ha inclós també destaca la projecció de 5 pel·lícules i una ruta guiada per escenaris de crims produïts entre els segles XVI al XIX a la ciutat.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Ayuntamiento de l’Eliana logra el respaldo de la Audiencia Nacional en reclamación de Acuamed

La Audiencia Nacional ha validado la gestión del Ayuntamiento de l'Eliana al desestimar la demanda…

Cheste celebra la Presentación de la LII Reina de la Vendimia y su Corte de Honor

El pasado sábado, el teatro Liceo se convirtió en el escenario de una noche especial…

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

L’Ajuntament d’Ontinyent ha anunciat hui els guardonats amb els Premis 9 d’Octubre d’enguany, un reconeixement…

Otras noticias

Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Imatge de l'entrevista entre Jorge Rodríguez i Marciano Gómez.
La Vall d'Albaida

La Conselleria de Sanitat crea 134 noves places per al nou Hospital d’Ontinyent que es manté com a zona de difícil cobertura

Por Toni Cuquerella
ganadera blanca1 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

De diseñadora de moda en Valencia a ganadera en El Palomar

Por Agronews
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?