ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Escola Feminista d’Ontinyent tanca amb una festa d’humor i música sobre la deconstrucció de la masculinitat

Natalia Enguix destaca la consolidació de la iniciativa i l'interès d’apropar expertes en feminisme a la ciutadania
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 11, 2023
158 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8882 ontinyent los blandengues

«L’Escola Feminista és ja una iniciativa totalment consolidada que ha aconseguit que vinguera gent de diferents poblacions i tots els perfils». Així valorava la regidora Natalia Enguix la consolidació d’una iniciativa apropa expertes en feminisme a la ciutadania.

En aquest sentit, la IV Edició de l’Escola Feminista tancava aquest dimecres amb l’humor de Los Blandengues i la música de Dj Nonai Sound. Una quarta edició, que com en l’edició anterior ha volgut acabar amb una festa «sempre hem volgut acabar amb alegria i sentit de l’humor perquè sinó ens prenem la lluita feminista amb humor i filosofia pot desgastar molt. Són molts anys lluitant pels nostres drets, que són els drets que ens corresponen per ser el 50% de la població», exposava la regidora Natàlia Enguix. L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, incidia que «la lluita siga seriosa no vol dir que no puga ser divertida» recordant una cita d’un professor seu que «allò divertit és el contrari d’allò avorrit, però no d’allò seriós».

Així, la regidora recordava que la quarta edició ha estat centrada en la deconstrucció de la masculinitat a través de ponents de reconegut prestigi com el jurista Octavio Salazar, la pintora i escriptora Paula Bonet o la periodista Montserrat Boix. Enguix detallava que durant aquestes quatre edicions s’han pogut tractar temes d’actualitat on la ciutadania d’Ontinyent ha pogut «parlar amb expertes i resoldre dubtes sobre qüestions que escolten i llegeixen als mitjans de comunicació». Tant les ponències d’aquesta edició com les d’altres edicions es poden tornar a visualitzar al canal de Youtube de l’Ajuntament d’Ontinyent.

El públic assistent a la festa de cloenda de la IV Escola Feminista valorava positivament aquest format de cloenda i animava a més ciutadania a partir en properes edicions. Gloria Enguix destacava que «és una iniciativa que està molt bé. Cal que continue». Pep Mollà valorava positivament aquesta edició perquè «vaig quedar impactat amb la xarrada d’Octavio Salazar. Aquesta edició ha millorat l’anterior».

Una valoració que compartia Pilar Borrell qui exposava que «l’Escola Feminista m’ha paregut molt interessant perquè ens permet parlar amb gent que d’altra manera no tindríem accés. El feminisme és essencial». Per la seua part, Belén Gandia, destacava que tot i que és la primera vegada que he assistit a les xarrades en l’Escola Feminista perquè «considere que és imprescindible continuar amb aquestes iniciatives».

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?