ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Les obres de la Plaça de la Concepció d’Ontinyent començaran aquesta primavera

El regidor de Territori valora positivament que la Mesa de Contractació haja proposat que l’actuació siga executada per la mateixa empresa que està duent a terme les obres del CEIP Martínez Valls
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 27, 2025
328 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

La Mesa de Contractació de l’Ajuntament d’Ontinyent ha acordat proposar l’adjudicació de les obres de reurbanització de la Plaça de la Concepció d’Ontinyent, en favor de la UTE Concepció ATG- Cisfercons, la mateixa empresa que està executant actualment les obres del CEIP Martínez Valls dins del pla Edificant en Ontinyent.

El regidor de Territori, Óscar Borrell, recordava que les obres compten amb un pressupost màxim de 2’5 milions d’euros IVA inclós, subvencionat al 100% per la Diputació de València dins del tercer decret del Pla Obert d’Inversions 2024-2027, tal com va anunciar el passat mes d’agost la Vicepresidenta 1ª i responsable de Cooperació Municipal de la corporació provincial, Natàlia Enguix.

Borrell explicava que “són dos milions i mig per modernitzar un espai a cavall entre els barris de Poble Nou i Sant Josep, que serà modernitzat i adequat per al futur. L’empresa tindrà un mes per presentar tota la documentació, i quan es constate que està tot correcte, altre mes per poder començar les obres, així que podem dir que en un parell de mesos, esta mateixa primavera, estarà ja començant l’obra”. Per la seua banda, Natàlia Enguix destacava el treball realitzat des de l’àrea de Cooperació “que va permetre avançar en 6 mesos l’aprovació del pla d’inversions de la Diputació respecte l’anterior, el que al seu torn ha permés avançar en la tramitació de l’obra”. Enguix destacava que “amb els 2,5 milions del Pla Obert, continuem transformant Ontinyent amb recursos obtinguts d’altres administracions».

També en matèria de gestió urbanística, Borrell explicava que també estan en fase d’adjudicació les obres de demolició dels de diversos immobles situats als carrers Roses i Callarís, amb un pressupost màxim de 182.538,01 euros. Aquesta operació permetrà la construcció de 12 nous habitatges amb fons de la Generalitat Valenciana. En aquest l’empresa adjudicatària també tindrà ara dos mesos per complementar la documentació i començar també les demolicions abans de l’estiu. Borrell destacava que “igual que les obres de la muralla sud i els seus voltants, són actuacions que estan fent-se amb molta estima perquè estem treballant perquè el barri de la Vila es recupere, s’estan comprant moltes cases i això és molt bon símptoma d’esta recuperació. Anem a seguir treballant en esta zona i en altres del centre històric”, manifestava.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Fin a la falta de aparcamiento en Chiva: el Ayuntamiento compra el parking del centro que abrirá antes del verano

El Ayuntamiento de Chiva ha dado un paso fundamental para poner fin a los históricos…

Phygital: cómo unir lo digital y lo presencial en activaciones de marca

El comportamiento del consumidor ha cambiado de forma radical en los últimos años. Las personas…

Sagunt recupera el port mil·lenari: dels seus orígens ibers a la seua esplendor romana, el Grau Vell obri la seua història

L’Ajuntament de Sagunt ha formalitzat aquest dijous la recepció definitiva dels treballs de condicionament i…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?