ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Les escoles esportives d’Ontinyent amplien les inscripcions al tram de 16 a 18 anys d’edat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 5, 2022
43 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El regidor d’esports, Óscar Borrell anuncia la mesura per a “potenciar l’esport en una edat en el que es produeixen baixes en la pràctica”

Els xics i xiques de 16 a 18 anys d’edat podran participar per primera volta des d’aquest mes d’octubre a de les activitats tant dels Jocs Escolars com de les Escoles Esportives Municipals d’Ontinyent. Una mesura que se suma a altres accions impulsades esta legislatura per potenciar les escoles municipals, com ara l’augment del cànon que l’Ajuntament d’Ontinyent paga als clubs per a gestionar les escoles, així com també del fixe de cada xiquet o xiqueta en un 20%.

El regidor d’Educació i Esports, Óscar Borrell, posava de relleu “el gran valor educatiu i formatiu que té per als i les joves l’activitat física plantejada com a factor essencial per a la cura de la salut, per a l’augment de la qualitat de vida i del benestar social i per al desenvolupament integral de la persona. Enguany els xiquets i xiquetes de 16 a 18 anys podran seguir participant en estes activitats, encara estan en temps de creixement i és bo que encara tinguen al seu abast l’ambient de les escoles i les classes que s’ofereixen des dels clubs amb ajuda de l’Ajuntament”.

Amb aquest canvi, per aquest curs s’espera que s’arribe als 2.000 xiquets i xiquetes 1.800 xiquetes i xiquets inscrits, el que suposarà un augment per la incorporació del jovent de 16 a 18 anys. la proposta naix de les aportacions de membres dels clubs, concretament de l’escola de tennis amb Manel Salvador, una proposta que Borrell explicava que Borrell destacava “atenem com no podia ser d’altra forma dins de la cultura que sempre s’ha fet a la regidoria d’esports”.

A les Escoles Esportives Municipals que ofereixen es clubs amb suport de l’Ajuntament participen xiquets i xiquetes de 4 a 18 anys. Enguany seran 14 els clubs i associacions

esportives que realitzen estes escoles, en esports com el Kung Fu, Triatló, Judo, Atletisme, Volei, Bàsquet, Ciclisme, Futbol, Tai Chi, Natació, Pilota Valenciana, Gimnasia Rítmica, Tennis, Tennis Taula, Escacs o Tir amb Arc.

El regidor d’Esports explicava que després d’augmentar el preu que es paga als clubs de la ciutat s’ha notat un augment de la qualitat i la professionalització del personal entrenador que treballa en els clubs de la ciutat aconseguint ser de les millors escoles esportives de la Comunitat Valenciana. El regidor destacava que també ha influït per aquest augment de la qualitat la col·laboració de l’estudiantat del Campus d’Ontinyent de la Universitat de València que està fent practiques o estan treballant en els propis clubs dins dels continguts de la seua carrera de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

Pel que fa als Jocs Escolars de la Generalitat Valenciana organitzats a la ciutat per l’Ajuntament d’Ontinyent és un projecte que compleix 41 anys, als quals l’Ajuntament ve col·laborant en el desenvolupament de programes esportius d’activitats extraescolars de caràcter recreatiu o competitiu en els centres docents mitjançant acords amb les AMPES de la ciutat i que enguany tindrà com a novetat la inscripció de l’alumnat del poble de Fontanars aconseguint que els Jocs Escolars siguen en aquest any intermunicipals. Al voltant de 1.100 xiquets i xiquetes participaran enguany en els Jocs Escolars practicant diversos esports. Borrell convidava a tots els xiquets i xiquetes de la ciutat en les franges d’edat a les que es presta servei a apuntar-se, tant als Jocs Escolars amb les AMPES dels centres com a les Escoles Esportives Municipals.

Tags: Ontinyent
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent impulsa el Plan de Empleo Estatal Dana 2025 con una inversión de 807.000 euros

El Ayuntamiento de Torrent ha dado un paso significativo hacia la reconstrucción de la ciudad…

Benetússer solicita condecorar a su Policía Local por su actuación tras la dana

El Ayuntamiento de Benetússer ha decidido solicitar la condecoración de sus agentes de la Policía…

Tres detenidos por un asesinato en el casco urbano de Torrevieja

La Guardia Civil y la Policía Local de Torrevieja han detenido a tres hombres implicados…

Otras noticias

3EnguixPlaObert
La Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia aprueba 45 nuevos proyectos del Pla Obert en 34 municipios

Por Redacción ComarcalCV
Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?