BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 11 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’augment de les vivendes municipals per a usos socials a Ontinyent permet allotjar 156 famílies en 10 anys

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 3, 2021
38 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

La regidora de Política per a les Persones destaca la progressió experimentada a un període al qual s’ha passat d’una unica vivenda a un total de tretze

L’augment de les vivendes municipals per a usos socials d’Ontinyent ha permès allotjar 156 unitats familiars als últims 10 anys. La regidora de Política per a les Persones, Paula Soler ha destacat la progressió experimentada a un periode al qual s’ha passat d’una unica vivenda en gener de 2011 (‘la Morereta’, amb una unitat familiar) a tretze en l’actualitat, en sumar-se les del carrers Cordellat, Trinitat (3), Tomás Valls, Martínez Valls (6) i Ricardo Martínez Llovet. La regidora explicava que “són vivendes on s’ha pogut allotjar a persones i families que havien hagut d’abandonar la seua vivenda habitual per diversos motius, des d’un desnonament fins la situació viscuda amb la DANA de 2019. Estar al costat d’aquells que pitjor estan passant-ho ha estat un dels axiomes d’aquest govern, i amb estes vivendes hem pogut ajudar a donar resposta a estes situacions”, manifestava.

“No sols això”, continuava Paula Soler, “ja que tot i que l’objectiu primordial és ajudar a les persones, rehabilitant estes vivendes, algunes de les quals provenen de donacions, també hem contribuit a generar llocs de treball i recuperar estos elements del patrimoni local. Tot sempre complint amb la normativa determinada per la Generalitat Valenciana, que és qui té les competències en materia d’habitatge”, explicava. El règim d’ocupació és variable, estant subjecte en alguns casos a un lloguer social, a banda del pagament de les despeses de llum i aigua a càrrec dels beneficiaris i beneficiàries.

La regidora explicava que a banda d’aquestes vivendes municipals, a la ciutat també s’ha formalitzat entre gener de 2010 i 2020 un total de 30 contractes amb l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sol (EVHA) per a les vivendes del parc públic autonòmic ubicades als carrers Lluís Colomer i Vicente Gironés Mora. Des de juny de 2020 fins l’actualitat s’han formalitzat altres 14 contractes i hi ha altres 5 vivendes en tràmit per a ser adjudicades, al marc d’un conveni de la Generalitat Valenciana amb l’entitat Criteria Caixa (que ha cedit 15 d’estos immobles), sent l’Ajuntament, a través dels Serveis Socials, l’intermediari en l’adjudicació de les vivendes a les persones beneficiàries.

Paula Soler feia seguiment als últims dies d’aquesta qüestió en una reunió telemàtica amb representants de la vicepresidència segona i Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, un encontre al qual es feia repas a la situació de l’habitatge social a Ontinyent, on es constatava que hi ha un total de 60 persones en llista d’espera per a l’adjudicació d’estes vivendes.

Soler destacava que «les administracions han d’estar sempre al costat de les persones, i tot i que l’evolució del parc de vivendes socials a Ontinyent ha estat molt gran, no podem parar ací. Els ajuntaments tenim limitacions en esta matèria per no tenir les competències directes, però no ens hem quedat ni ens quedarem mai plegats de braços davant estes problemàtiques, i anem a seguir treballant per ajudar a quantes mes persones millor», concloïa la regidora.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Empiezan las obras de reparación de las murallas del Castillo de Chiva dañadas por la DANA

El Ayuntamiento de Chiva, a través de la Conselleria de Cultura, ha iniciado las obras…

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

El Ayuntamiento de Faura ha puesto en marcha una nueva iniciativa para mejorar el deporte…

Foios impulsa el deporte local con la app ‘Foiosesmou’

Foios lanza una nueva herramienta digital llamada 'Foiosesmou'. Esta aplicación tiene como objetivo gestionar toda…

Otras noticias

Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?