ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Anteriores

L’arquitecte Ramón Esteve dissenya la nova cafeteria del Mercat Municipal d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 16, 2022
205 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Ixen a licitació per 409.000 euros les obres de la nova cafeteria i escales mecàniques, que duraran 6 mesos i no afectaran al normal funcionament del mercat

L’arquitecte ontinyentí Ramón Esteve, autor de projectes com el del nou Hospital de La Fe de València, la Jubail Island d’Abu Dhabí o el Centre d’Investigació Príncipe Felipe, és l’autor del disseny de la nova cafeteria del Mercat Municipal d’Ontinyent, les obres de la qual ixen ara a licitació.

Estes obres, junt a les de la dotació d’una escala mecànica per facilitar l’accés des de la Plaça de la Coronació, han eixit a licitació a la plataforma de contractacions de l’Estat, per un import de 408.984 euros iva inclós, obres, cofinançades pel Fons Europeu Regional FEDER del programa EDUSI. Segons la documentació publicada, les empreses podran presentar ofertes fins la mitjanit del proper 29 de març, i una volta adjudicades les obres, aquestes tindran un termini d’execució de 6 mesos, i no afectaran al normal funcionament del mercat.

El regidor de Territori, Joan Sanchis, explicava respecte a la cafeteria que aquesta “suposarà un servei atractiu al conjunt de ciutadans, que suscite l’afluència de visitants al mercat, que és un estímul important en la regeneració de l’espai urbà. Tindrà vistes sobre la Plaça de la Coronació i podrà proveïr-se de productes del propi mercat”. La cafeteria oferirà els seus serveis tant a clientela del mercat municipal, com a públic en general, de manera que s’obrirà tant a l’interior del mercat, com a l’exterior, podent tancar la part que dóna al Mercat quan aquest no estiga obert. L’establiment oferirà un horari d’obertura ampli al llarg de tota la setmana.

Pel que fa a l’escala mecànica, Joan Sanchis explicava que l’actuació “beneficiarà al 100% de les persones que es moguen en aquesta zona com a vianants, i especialment al col·lectiu de persones majors o amb problemes de mobilitat, potenciant el trajecte entre la Plaça de la Coronació i el Mercat, en ajudar a salvar el desnivell entre les dues zones. A més, l’actuació es complementa amb la potenciació

del servei del Mercat i de la nova cafeteria, als quals facilitarà l’accés”.

L’escala mecànica ocuparà la meitat de l’actual ample de l’escala que uneix tots dos carrers, permetent salvar un desnivell vertical superior als 8 metres. Els suports de l’estructura d’aquest nou equipament estan proveïts de sistemes per evitar la transmissió de vibracions a l’edifici adjacent, estant també dotada dels preceptius sistemes de seguretat i fre de seguretat.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Sagunt crea el distintiu ‘Mujeres ConCiencia’ per donar visibilitat al talent científic femení

La Regidoria de Ciència, Innovació i Universitat de l'Ajuntament de Sagunt ha fet un pas…

Las Fallas de Torrent inauguran la Exposición del Ninot 2026 en l’Antic Mercat

Torrent se prepara para la apertura de la Exposición del Ninot 2026, que organiza el…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena, hoy martes 24 de febrero

Requena despierta este martes, 24 de febrero de 2026, con un ambiente marcadamente estable pero…

Otras noticias

Anteriores

El CIM de Xirivella celebrará sus 100 años con un nuevo escenario, aseos y camerinos reformados y totalmente insonorizado

Por admin
Anteriores

Colectivos animalistas convocan una concentración el 9 de enero para que el circo que usa animales en Alfafar «clausure su actividad»

Por admin
Anteriores

Quart de Poblet prorroga las medidas extraordinarias hasta el 10 de enero para frenar el aumento de contagios COVID-19 

Por admin
Anteriores

Yago es el primer bebé del año 2021 nacido en la Safor

Por admin
Anteriores

El Extra de Navidad de la ONCE reparte un premio de 400.000 euros en Gandia

Por admin
Anteriores

Alaquàs concluye su programa «Mejora» centrado en reducir la fragilidad que afecta al 15% de las personas mayores

Por admin
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?