ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Aquatló d’Ontinyent i una jornada de portes obertes obrin la nova temporada de bany a la piscina municipal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 9, 2021
193 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’aforament màxim serà del 75% segons la normativa vigent determinada per la Generalitat Valenciana

Una competició d’aquatló servirà per obrir aquest dissabte 12 de juny la nova temporada de bany a la piscina municipal d’Ontinyent. La prova de la Federació de Triatló CV organitzada pel Club de Triatló Ontinyent amb la col·laboració de l’Ajuntament tindrà lloc des de les 9:00 del matí, comptant amb la participació d’uns 500 xiquets i xiquetes entre 6 i 16 anys. En acabar la prova, que serà puntuable per als Jocs Escolars de la Comunitat Valenciana (aproximadament cap a les 13:00 hores) es farà la tradicional primera jornada de portes obertes amb accés gratuït fins completar l’aforament permès, que segons la normativa autonòmica vigent és del 75%.

El regidor d’Esports, Óscar Borrell, manifestava que “esperem que la Piscina tinga una gran utilitat per totes les persones, que necessitem oci i diversió després de la fatiga pandèmica». Borrell recordava que Ontinyent fou una de les poques ciutats valencianes que van obrir la seua piscina municipal l’any 2020. “Seguint totes les normes anticovid19 no es va tenir cap constància de contagi entre les usuàries i usuaris, vam fer un esforç econòmic augmentant la dotació per a neteges i personal extra, i els resultats de tots els anàlisi de l’aigua foren idonis en tot moment i sense cap rastre de COVID19 ni altres bactèries ni fongs durant tota la temporada», explicava.

Ara,a Piscina Municipal tornarà a funcionar amb els abonaments i horaris que es tenien abans de la pandèmia, i es decreta un horari especial per als i les esportistes del Club Triatló Ontinyent i Club Natació Ontinyent: L’horari d’oci per al públic en general serà de les 10:30h fins les 20:30h ininterrompudament. També tornaran els cursets de natació durant les vesprades i les escoles d’estiu esportives dels clubs d’Ontinyent pels matins. Borrell apuntava que enguany es mantindrà el reforç al personal de neteja per treballar en les mesures anticovid19 i en el manteniment del Liner (cobriment del vas), al que s’actuarà de forma més intensiva en finalitzar la temporada de bany.

Per altra banda, el regidor d’Esports recordava que també aquest dissabte el Poliesportiu Municipal acollirà la jornada de cloenda dels Jocs Escolars de la Comunitat Valenciana (JECV) que organitza a la ciutat l’Ajuntament d’Ontinyent. Óscar Borrell posava de relleu que “en un any com el que hem viscut, l’esport ha estatbasic per superar els efectes de la pandemia en els xiquets i xiquetes, que han pogut dur a terme de forma satisfactòria les activitats

extraescolars que l’Ajuntament i la Generalitat han subvencionat a les AMPES”, afegia.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Ayudas de hasta 2,8 millones para Paiporta: así podrás proteger tu casa frente a futuras inundaciones

El Ayuntamiento de Paiporta ha presentado los detalles del Programa de adaptación al riesgo de…

Nuevo protocolo climático en la Diputació de València: así se regulará el teletrabajo y la asistencia según la alerta

La Diputació de València ha aprobado en su pleno ordinario de enero un protocolo interno…

Pillat l’amo d’un bar a l’Alqueria de la Comtessa: així espiava els seus clients als lavabos amb càmeres ocultes

La Guàrdia Civil ha arrestat un home de 48 anys a l'Alqueria de la Comtessa…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?