ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Vall Ens Uneix qualifica de “retallada històrica” el tancament del servei de medicina interna de l’Hospital d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 17, 2022
38 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Natàlia Enguix acusa a la conselleria d’actuar amb “imprevisió” i recorda al portaveu de Compromís que la seua formació també gestiona la Sanitat

L’anunci de la Conselleria de Sanitat de tancar la planta de medicina interna de l’Hospital General d’Ontinyent des del dia 1 de juliol representa, segons Natàlia Enguix, portaveu de la Vall Ens Uneix, “una de les majors retallades que ha patit la sanitat pública d’Ontinyent i de la comarca de la Vall d’Albaida en els últims anys”. Enguix ha qualificat el tancament de la planta de “greu imprevisió” per part de la conselleria i és una mesura que s’afegix a les retallades aplicades per la Conselleria de Sanitat en el servei de diàlisi, dermatologia o cardiologia. “Exigim a la conselleria el manteniment del servei de medicina interna a l’hospital d’Ontinyent i que es dote del personal necessari per donar un servei de qualitat a la nostra població”.

La portaveu de la Vall Ens Uneix ha insistit en què la planta de medicina interna és bàsica per a la gent gran i per a les persones amb malalties cròniques i que, per tant, és incoherent i trenca el discurs antidespoblament del Consell del Botànic: “és absurd que parlen de lluitar contra el despoblament de les comarques de l’interior i al mateix temps tanquen serveis bàsics com la sanitat”, ha exposat Natàlia Enguix.

En aquest sentit, la portaveu de la Vall Ens Uneix s’ha mostrat crítica amb la postura de Compromís per Ontinyent, i especialment amb el seu portaveu, Nico Calabuig, qui ha anunciat que la coalició valencianista vol tractar aquest assumpte a les Corts: “el senyor Calabuig pensa que la gent d’Ontinyent es tonta i no sap que el seu partit és també responsable de tancament de la planta de medicina interna d’Ontinyent, o és que la secretària autonòmica de Sanitat, Isaura Navarro, no és de Compromís?, a qui vol enganyar derivant el problema a una pregunta en les Corts. En lloc d’alçar el telèfon i exigir al seu partit que no tanque la planta, se’n va a les Corts a marejar la perdiu. Eixe és el nivell d’influència que té el senyor Calabuig en el seu partit a Valéncia».

Tot açò constata, segons Natàlia Enguix, que la Vall Ens Uneix és “l’única formació política capaç de defensar els interessos d’Ontinyent i de la comarca a València per damunt dels interessos partidistes. Per això el nostre diputat, Joan Sanchis, exposarà este problema el dimarts, al pròxim ple de la diputació”. En aquest sentit, Natàlia Enguix ha insistit en què si el nou hospital està en construcció és pel nostre alcalde, Jorge Rodríguez, que quan va tindre responsabilitats a València va prioritzar Ontinyent i per això en uns mesos tindrem el nou hospital que ens meresquem.

Així mateix, la portaveu de la Vall Ens Uneix ha anunciat que el grup municipal presentarà una moció al ple de l’Ajuntament d’Ontinyent i al ple de la Mancomunitat de la Vall d’Albaida instant a les alcaldesses i alcaldes de la comarca a exigir a la Conselleria de Sanitat que mantinga el servei de medicina interna a Ontinyent, perquè és una mesura que afecta no sols a la població d’Ontinyent sinó també a la ciutadania de la Vall d’Albaida.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?