ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

La sostenibilitat de l’Agenda 2030, eix central del nou pla estratègic de Caixa Ontinyent

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado junio 12, 2025
1.4K vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Seu central de Caixa Ontinyent.
Seu central de Caixa Ontinyent.

Coincidint amb la recent commemoració del Dia Mundial del Medi Ambient, Caixa Ontinyent ha publicat la seua Memòria de Sostenibilitat 2024, reafirmant el seu compromís amb la responsabilitat social, la transparència i el desenvolupament sostenible.

El document arreplega els avanços de l’entitat en matèria de sostenibilitat, medi ambient, valor social, governança i obra social, i reflecteix la seua estratègia corporativa alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’Agenda 2030. A més del seu perfil institucional i les actuacions realitzades durant l’any, la memòria introdueix enguany una anàlisi de materialitat, que identifica els temes més rellevants per als seus grups d’interés.

Aquesta anàlisi s’ha elaborat amb la participació de més de 1.200 persones, entre clients particulars i empresarials, personal de l’entitat, membres dels òrgans de govern, mitjans de comunicació, proveïdors i beneficiaris de la seua obra social. Entre els aspectes més destacats pels participants figuren la protecció de la privacitat, la ciberseguretat, la digitalització, l’ètica empresarial, la retribució justa i la seguretat i salut laboral.

Segons destaca l’entitat, aquest estudi serà la base per al pròxim pla estratègic, permetent adaptar el seu full de ruta a les expectatives del mercat i de la societat.

Acció alineada amb els ODS

Caixa Ontinyent manté una ferma adhesió al Pacte Mundial de Nacions Unides, orientant la seua activitat cap al compliment dels 17 ODS. En aquest context, l’entitat ha implementat diverses mesures per a reduir el seu impacte ambiental i fomentar una gestió responsable.

Entre les accions dutes a terme en 2024, se subratlla la reducció de la petjada de carboni, el descens en el consum d’aigua i paper, l’augment del reciclatge de residus i l’aplicació d’una estratègia de descarbonització progressiva de les seues activitats finançades.

En l’àmbit laboral, Caixa Ontinyent ha aconseguit la paritat de gènere, amb una plantilla composta per un 51% d’homes i un 49% de dones. Durant l’últim any s’han incorporat 27 nous empleats, i un 99% del personal compta amb contracte indefinit. Així mateix, es continua amb la renovació tecnològica constant per a garantir la seguretat i protecció de les dades dels seus clients.

En paraules del president de l’entitat, José Pla: “Hem reforçat la nostra labor en matèria d’inclusió financera, promovent productes i serveis accessibles per a tots els segments de la societat, i donant suport a projectes que fomenten l’emprenedoria i la creació d’ocupació. Continuarem treballant amb fermesa per a enfortir el nostre model de banca sostenible, impulsant el desenvolupament econòmic i social des de la proximitat, la confiança i la responsabilitat”.

Amb aquesta memòria, Caixa Ontinyent reafirma el seu paper com a banca socialment responsable, contribuint activament al benestar del seu entorn i al compliment dels compromisos globals en sostenibilitat.

Tags: Caixa Ontinyent Ontinyent Toni Cuquerella

Lo + leído

Del barro a los escenarios: la cultura lidera la recuperación emocional de Chiva tras la dana

Un año después de que la catástrofe de la DANA pusiera a prueba la resistencia…

Qué valoramos en una cuidadora interna en Valencia

Cuando una familia busca apoyo para el cuidado diario de una persona mayor, no solo…

La Fundación Trinidad Alfonso lanza el FER 2026 con el foco en Los Ángeles y los “sueños reales”

El Proyecto FER ya tiene equipo para 2026. La iniciativa impulsada por la Fundación Trinidad…

Otras noticias

Estudiantes de la UPV durante uno de los hackathons organizados por Mercadona IT
Comunitat ValencianaEconomía

Nueva cátedra entre Mercadona y la Universitat Politècnica de València para fomentar talento e innovación

Por Javier Ruiz
DMA2
Economía

Veolia apuesta por la innovación y la digitalización para garantizar el agua potable y de calidad a toda la ciudadanía

Por Javier Ruiz
01 GO Mujeres del Agua
Comunitat ValencianaEconomía

El liderazgo femenino en Global Omnium mantiene el agua en movimiento

Por Javier Ruiz
Juan Roig en el Centro de Coinnovacion en Poligono Fuente del Jarro en Paterna Valencia
Economía

Mercadona alcanza 41.858 millones en facturación y crea 5.000 empleos en 2025

Por Pau Gómez
Comercial Jucarsa
Economía

Comercial Jucarsa: soluciones profesionales en herramientas y suministros industriales

Por Javier Ruiz
Foto 1 Donaciones
Economía

Mercadona dona más de 3.000 toneladas de alimentos en la Comunitat Valenciana en 2025

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?