ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Generelitat reforça l’oficina Xaloc Ontinyent per atendre els nous programes d’ajuda a l’habitatge

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 11, 2022
48 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’horari d’atenció al públic de l’oficina de l’habitatge s’amplia a dos dies a la setmana, de 9 a 14 hores

La Conselleria d’Habitatge ha confirmat a l’Ajuntament d’Ontinyent que va a reforçar la plantilla de l’oficina d’habitatge Xaloc, ubicada a la primera planta de l’edifici CREC, situat al n.19 del Carrer Maians. El cost d’aquesta nova professional correrà a càrrec de la pròpia Conselleria, que pretén així agilitzar la información i la tramitació de les ajudes que es convoquen en matèria d’habitatge tant com autonòmiques com municipals.

La regidora de l’àrea de Personal, Govern Obert i Transparència, Natàlia Enguix, destacava que la incorporació d’una arquitecta “permetrà atendre el previsible augment de la demanda d’informació sobre les noves ajudes europees ‘Next Generation’ vinculades a l’habitatge, així com les múltiples accions en matèria que venim duent a terme des de l’àmbit autonòmic i municipal”, ha exposat la regidora.

En aquest sentit, Natàlia Enguix ha informat que s’ha ampliat l’horari d’atenció al públic de l’Oficina Xaloc d’Ontinyent, que passa a ser dilluns i dijous, de 9 a 14 hores. A més, es pot demanar ahora en Xaloc des de la web municipal.

Des del segon semestre de 2021 la ciutat compta amb una de les oficines pilot de la xarxa d’oficines d’habitatge Xaloc, gràcies a un conveni entre l’Ajuntament i la Conselleria d’arquitectura Bioclimàtica. En ella es centralitza tota la informació en matèria d’habitatge, rehabilitació d’edificis i regeneració urbana, sobre aspecte com els programes ARU; Ontinyent Rehabilita; ajudes al lloguer i al “Lloguer Jove” l’accés a la primera vivenda; les referides ajudes ‘Next Generation’; o fins i tot les ajudes de vivenda de primera necessitat i atenció a urgències relacionades amb l’habitatge, entre altres qüestions.

Segons ha explicat Natàlia Enguix, l’oficina Xaloc Ontinyent està finança en la seua integritat per la Conselleria d’Habitatge mitjançant una aportació anual i el seu àmbit de competència se circumscriu a les ajudes que es demanen per a actuacions que s’executen a la ciutat d’Ontinyent: “som una ciutat que és una exemple en polítiques d’habitatge i això és el que la conselleria ha tingut present a l’hora d’implantar i reforçar la nostra oficina de Xaloc”, ha explicat Natàlia Enguix.

El regidor de Territori, Joan Sanchis, recordava que un dels aspectes sobre els que es podrà demanar informació és la nova convocatòria del programa municipal “Ontinyent Rehabilita”, les bases de la qual s’aprovaven recentment, i que contempla subvencions de fins al 50% en aquest concepte. “Programes com aquest, i les nombroses accions municipals relacionades amb la vivenda han servit perquè Ontinyent fora seleccionada com a seu d’una de les oficines Xaloc pilot. Un treball que el Vicepresident Segon i Conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, va posar en valor a la seua visita a l’oficina el passat mes de desembre”, recordava el regidor.

Tags: Ontinyent
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Sueca celebra una jornada informativa adreçada als joves agricultors del municipi

La sala d'actes de la Cooperativa Valenciana del Camp ‘Unió Cristiana’ ha acollit una jornada…

La Policía Nacional detiene a 10 personas en Albacete, Castellón y Gandia por extorsión

La Policía Nacional ha llevado a cabo la detención de diez individuos en Albacete, Castellón…

La cosecha de uva de vino de la Comunitat Valenciana vuelve a la normalidad tras la sequía y con gran calidad

La Unió Llauradora prevé que la campaña vitivinícola de la Comunitat Valenciana, cuya recolección comenzará…

Otras noticias

articulos 1643571 980x588 1
EconomíaLa Vall d'Albaida

José Francisco Sanfelix es el nuevo Director General de Caixa Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?