ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aprova el projecte de l’IES Jaume I d’Ontinyent que permetrà invertir 1’5 milions al centre dins del Pla Edificant

Jorge Rodríguez es reuneix amb la direcció de l’institut per posar en comú les diferents gestions que permetran fer realitat les millores que venien reclamant-se des de 2019
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 26, 2024
44 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
8100 ontinyent ies jaume i pla edificant reunio
650x80_2_ola_CAS

La Generalitat Valenciana ha aprovat el projecte de l’IES Jaume I d’Ontinyent que permetrà invertir 1’5 milions al centre dins del Pla “Edificant”.

Així serà després que la Conselleria d’Educació haja informat al centre i a l’Ajuntament d’Ontinyent que el projecte enviat a la Direcció Territorial en juliol de l’any 2022 ha estat aprovat pels serveis tècnics, i ara passarà als serveis d’infraestructures per a la delegació de competències en el Pla Edificant.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, acompanyat del regidor de Territori, Óscar Borrell, es reunia la setmana passada amb la direcció del IES Jaume I per posar en comú les diferents gestions que permetran fer realitat el projecte, que inclouen ara la tramitació de la delegació de competències a l’Ajuntament per a procedir a la redacció i posterior licitació de l’obra, que permeta finalment dur a terme l’execució.

El projecte consta d’equipaments per a la climatització dels tallers, dotació de plaques fotovoltaiques per autoconsum, reparació i adequació dels sistema d’evacuació en la xarxa pluvial per les humitats detectades en les cobertes i l’adequació de la xarxa de fecals amb la construcció d’una nova canalització. Així mateix es contempla la construcció de noves zones educatives seguint els principis pedagògics del S. XXI, la instal·lació de wifi per tot l’edifici i el canvi de les lluminàries de tubs fluorescents al sistema LED.

Óscar Borrell recordava que esta inversió suposarà que el pla Edificant arribarà a la totalitat dels centres públics d’Ontinyent, superant una inversió global de més de 40 milions d’euros.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Els tres quilòmetres que separen les poblacions de Sueca i Fortaleny es poden recórrer ja…

Desbloqueado el proyecto para eliminar el paso a nivel en Villena, punto decisivo para el Corredor Mediterráneo

La Generalitat Valenciana ha anunciado el desbloqueo definitivo del proyecto para eliminar el paso a…

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?