ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Conselleria d’Educació accepta ampliar el Pla Edificant a Ontinyent amb la reforma del IES Jaume I

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 9, 2022
37 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Óscar Borrell destaca que amb la inclusió del Jaume I s’actuarà al 100% dels centres educatius de la ciutat, amb una inversió global de més de 26 milions d’euros

L’Institut d’Educació Secundària Jaume I d’Ontinyent s’inclourà al Pla Edificant de millores en infrastructures educatives, que finança la Generalitat Valenciana i gestiona l’Ajuntament d’Ontinyent. Així serà després que la Conselleria d’Educació haja notificat a la regidoria d’Educació l’acceptació de la proposta plantejada per l’Ajuntament atenent les demandes del Consell Escolar Municipal i la comunitat educativa del propi centre.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell, destacava que amb la inclusió de l’IES Jaume I «va a actuar-se al 100% dels centres educatius d’ensenyament públic a Ontinyent, amb una inversió que superarà amplament els 26 milions d’euros, ja que als 20’5 que ja tenim executant per a les 9 obres delegades, s’ha d’afegir els 6 milions del Conservatori en fase d’estudi de necessitats, i ara els diners que acaben destinant-se al Jaume I, que és la construcció més recent”, assenyalava.

Al document que es va presentar a la Conselleria per sol·licitar la inclusió de l’obra al “Pla Edificant” consten una sèrie d’actuacions que ara s’inclouran en la memòria que es presentarà per demanar la delegació de competències. Entre les actuacions que es planteja executar al centre es troben la reparació i adequació del clavegueram de l’edifici principal; reparacions i actuacions als sostres de diferents espais; la creació d’un magatzem nou al passadís de l’edifici de la Formació Professional; el canvi de lluminàries interiors, exteriors i gimnàs a tecnologia LED; o la instal·lació de xarxa wi-fi a tots les espais del centre, entre altres actuacions.

El Pla Edificant ha suposat fins al moment l’execució d’obres a l’IES Pou Clar, CEIP Lluis Vives; CEIP La Solana, CEIP Carmelo Ripoll i CEE Vall Blanca. A més, han començat les obres al CEIP Bonavista, començaran aviat les del CEIP Martínez Valls, està en projecte el CEIP Vicente Gironés i en fase d’elaboració del projecte d’execució l’IES l’Estació. A més a més està en fase d’estudi de necesitats l’actuació al Conservatori Professional de Música i ara en fase d’admissió l’IES Jaume I, sent també destacable afegir quant a infrastructures educatives la dotació d’una ubicació definitiva a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Ontinyent, que compta des d’aquest curs amb seu pròpia.

Óscar Borrell destacava “la importància fonamental que que l’alumnat dispose d’unes instal·lacions de la major qualitat possible. Des del Govern d’Ontinyent hem apostat sempre per donar suport i impulsar l’educació com un dels eixos bàsics on assentar el futur del municipi, una aposta que a nivell d’infrastructures va a tindre un abans i un després de tot el treball que està fent-se amb tot allò que envolta el Pla Edificant”, manifestava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?