BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 19 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La col·laboració públic-privada permet invertir 400.000 euros en modernitzar el polígon El Pla d’Ontinyent

Les actuacions incloses al Pla Municipal de Millora de Polígons afectaran a diversos carrers, estaran cofinançades per l’Ajuntament i els propietaris i començaran en abril
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 16, 2023
22 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1727 ontinyent poligon pla

L’Ajuntament d’Ontinyent iniciarà el proper mes d’abril l’execució de les obres de modernització urbanística de diversos carrers del polígon industrial del Pla, una acció que serà possible gràcies a la col·laboració públic-privada del consistori i els propietaris, amb una inversió conjunta de prop de 400.000 euros.

El regidor de Territori, Óscar Borrell, explicava que “és una nova acció dins del Pla Municipal de Millora de Polígons, plantejat des del Govern d’Ontinyent per una reindustrialització sostenible que ens ajude a crear llocs de treball, ja que la indústria és una potent generadora d’ocupació, i hem de fer tots els esforços possibles per a reactivar-la”, assenyalava.

En concret, les obres que executarà l’empresa local Grupo Jormar Sanchis Revert SL afecten a diversos trams de l’Avinguda del Tèxtil, les parceles colindants i un carrer sense eixida, i es divideix en cinc subactuacions independents, degut als diferents graus d’urbanització que tenen. Borrell explicava que “hi ha parceles que no compten amb tots els serveis, i per això el projecte es divideix en cinc per actuar a les mateixes de manera diferenciada”.

Entre les accions a dur a terme, s’inclouen la retirada d’alguns elements privats que invadeixen els vials; tasques de pavimentació i generació de voreres; millores a la xarxa de sanejament i col·locació de nous col·lectors d’aigua; l’ampliació de la zarxa d’abastiment d’aigua potable; la creació de nous punts d’enllumenat; plantació d’arbrat; soterrament del cablejat elèctric i dotació d’una canalització de reserva per a futures instal·lacions.

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda recordava que “des de 2017 s’han invertit més de 6’4 milions d’euros invertits a les àrees industrials de la ciutat entre Ajuntament, Diputació, Generalitat i particulars. Accions com aquestes que anem a dur a terme al polígon del Pla, i com les que hem proposat a l’IVACE que ens subvencione amb 800.000 euros per seguir modernitzant aquest polígon i també els de Sant Vicent, l’Altet i Àrea 37, van en esta línia. L’Ajuntament va a seguir apostant per la promoció econòmica des de diverses vessants però tenint sempre en compte importància vital de la nostra indústria”, remarcava.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px
Fira del llibre_covercomarcal_cv_page-0001

Lo + leído

Vivienda Social, Biohabitabilidad y Salud e Inteligencia Artificial y tecnologías punteras como BIM, en Construmat 2025

Construmat se ha posicionado como un punto de encuentro clave para los profesionales del ámbito…

Cómo encontrar tu wedding planner ideal en Valencia

Organizar una boda es emocionante y divertido, pero la cantidad de detalles que hay que…

La Guardia Civil sorprende a diez personas intentando sustraer alcachofas en Novelda

La Guardia Civil ha investigado a diez varones, de entre 24 y 59 años, como…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?