ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Jorge Rodríguez destaca la ràpida resposta i coordinació com a claus perquè l’incendi de diumenge a Ontinyent quedara limitat a 1’3 hectàrees

El terreny forestal afectat és tot de titularitat privada a excepció d’un tram adjacent a les vies del tren Xàtiva-Ontinyent-Alcoi propietat d’ADIF
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 22, 2024
60 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8200 ontinyent incendi jorge rodriguez
650x80_2_ola_CAS

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha destacat “la ràpida resposta i coordinació» dels diferents efectius mobilitzats com a «claus» perquè l’incendi d’aquest diumenge al terme nunicipal de la ciutat, en un espai situat als voltants del paratge del Pou Clar, quedara limitat a 1’3 hectàrees de superficie forestal afectada, tota ella de propietat privada a excepció de l’espai adjacent a les vies del tren Xàtiva-Ontinyent-Alcoi, del que és titular ADIF.

El primer edil, qui es va desplaçar diumenge al lloc dels fets junt al regidor de Seguretat, Juan Pablo Úbeda, visitava aquest dilluns novament la zona acompanyat de la regidora de Sostenibilitat, Sayo Gandia. Els responsables dels bombers que encara continuaven realitzant tasques de neteja abans de donar l’incendi per totalment extingit, confirmaven que la superficie afectada finalment ha estat de 1’3 hectàrees, aconseguint-se que no es vejera afectada de manera directa cap de les edificacions que es trobaven a prop, entre elles un magatzem tèxtil. 

Jorge Rodríguez posava de relleu “el magnífic treball dels bombers, que en la jornada d’aquest diumenge havien d’atendre altres incendis forestals en llocs propers com Albaida i Xàtiva, i que van actuar en una gran profesionalitat. També cal agraïr la contribució del conjunt de forces i cosos de seguretat, la policia local, protecció civil i el veïnat, que va atendre degudament les indicacions que s’els va donar per atendre de la millor manera possible l’emergència”. 

Com a conseqüència de l’incendi, del que es va donar avís a les 15.36 hores i les causes del qual encara s’estan investigant, es van haver de desallotjar dues cases al ramal de Casa Calvo i altres 10 en el camí del Teular de Mollà, així com a les persones que es trobaven al Pou Clar. A més a més, va tallar el trànsit d’accés a Bocairent per la CV-81 a la rotonda del nou hospital, i es van suspendre les línies del tren. A més a més, es va suspendre el bany a la piscina del poliesportiu municipal per al cas que els mitjans aeris necessitaren respostar aigua a la mateixa.

Al voltant de les 18:20 hores els veïns que havien estat desallotjats van poder tornar a les seues propietats, i es va reobrir l’accés al Pou Clar. Aquest dilluns els bombers continuaven refrescant la zona, i tècnics de Renfe i Iberdrola estaven avaluant l’afectació de les flames als seus equipaments. 

Des de l’area de Medi Ambient de l’Ajuntament s’ha recordat la obligació legal de les persones propietàries de terrenys forestals de mantenir estos espais en bones condicions de neteja per evitar la propagació d’incendis.
 

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Un treballador de 42 anys ha mort aquest divendres després de la solsida parcial d'un…

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

L’Ajuntament de Catarroja ha iniciat la col·locació d’un centenar de taulells ceràmics als carrers del…

La provincia de Alicante recupera la producción de brevas e higos y alcanza los 6,2 millones de kilos

Un invierno menos caluroso que el anterior, con lluvias que han caído de forma moderada…

Otras noticias

265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
descargar
L'AlcoiàLa Vall d'Albaida

La UPV y Fundació Caixa Ontinyent impulsan el Aula de Sostenibilidad en Alcoi

Por Redacción ComarcalCV
image 114
La Vall d'Albaida

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

Por Redacción ComarcalCV
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?