ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els comerciants d’Ontinyent destaquen les vendes assolides pels establiments participants al Festival de Primavera

Natàlia Enguix posa de relleu el pas endavant del Festival en la dinamització de la ciutat, amb una programació més ampla enguany gràcies al suport de la Diputació de València
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 6, 2024
58 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
5658 ontinyent festival primavera participants
650x80_2_ola_CAS

Els comerços participants al “Festival de Primavera” d’Ontinyent han fet un balanç molt positiu de les vendes i contactes assolits este cap de setmana. Des de les associacions consultades, Comerç IN i SOC, es coincidia en destacar com a “clau” el comptar amb el suport d’una completa programació d’activitats, “que ha servit per atraure a molta gent als establiments participants”.

En aqueste sentit, la regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix, posava de relleu que les bones xifres de vendres «demostren el pas endavant del Festival per reforçar la línia del Govern d’Ontinyent per la dinamització de la ciutat. Enguany hem ampliat la programació gràcies al suport de la Diputació de València, aconseguint fer d’aquest un festival una referència per a les localitats veïnes”. Les activitats eren visitades per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, la pròpia Natàlia Enguix, la coordinadora del Festival, Sayo Gandia i la regidora de Turisme, Mª José Alhambra, qui destacaven com l’alegria, el color, la música, la cultura, el comerç i la gastronomia han servit per omplir de gom a gom els carrers”.

Des de Comerç IN, els establiments de la qual participaven en la “Nit Oberta”, s’ha indicat que “tradicionalment és una bona ocasió per mostrar el potencial de les botigues, degut al pas de gent pels carrers, i en aquesta ocasió al adaptar l’horari, entre les 19:00 i les 22:00 hores es va generar a més una gran interacció de compra, de la qual estem molt contents. Va haver molt bona acollida, ja no sols pels descomptes, sinó per les propostes de tallers, música en directe i degustacions a les botigues”.

Des de SOC s’ha explicat que si bé en el cas “d’Expo

Serveis” la idea no era traure productes a la venda sinò donar-se a conèixer als i les potencials clients, “l’acollida ha estat molt bona i s’han fet molts contactes. Els establiments participants han tingut molt bona sintonia entre ells i en acabar ja estan fins i tot plantejant idees per suggerir de cara a properes edicions. L’impacte de les activitats organitzades durant el cap de setmana per atraure a la gent és innegable i molt positiu”.

Durant el cap de setmana, el Festival de Primavera incloïa paral·lelament a la “Nit Oberta” al carrer Martínez Valls i “Expo Serveis” a la Plaça de la Concepció activitats al carrer com jocs gegants de fusta, l’actuació de la “Nanets Band Rock» contacontes, un concert del grup femení “Woman Beatles”, tallers a càrrec d’Òpera Ballet, o un espectacle teatral de perruqueria artística. Igualment, s’organitzaven experiències gastronòmiques de maridatge amb degustacions a la Finca La Escalera i el Palau de la Vila, on també tenia lloc una exposició botànica de l’artista local Jerjes Llopis.

El Festival es tancarà el proper dissabte 11 de maig amb una vesprada de música jove al Múseu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana, on es presentarà a les 19:00 hores el Festival Nómade Ontinyent – Terres de l’Interior amb un concert de l’artista pop valenciana Jimena Amarillo, i un “racó gastronòmic” organitzat per AHVAL amb receptes de cuina elaborades per diferents restaurants de la ciutat. Aquest espai té entrada gratuïta amb un aforament limitat per a 150 persones prèvia sol·licitud via formulari web a https://festivalprimavera3.ontinyent.es

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Agentes de la Policía Nacional han llevado a cabo una importante operación en Sagunt,  deteniendo…

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Hoy, lunes 14 de julio, a las 22:45 horas, se presenta en À Punt el…

Torrent tendrá en enero dos líneas provisionales de ITV

La consellera de Innovación, Industria, Comercio y Turismo, Marián Cano,  ha anunciado la puesta en…

Otras noticias

Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
descargar
L'AlcoiàLa Vall d'Albaida

La UPV y Fundació Caixa Ontinyent impulsan el Aula de Sostenibilidad en Alcoi

Por Redacción ComarcalCV
image 114
La Vall d'Albaida

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

Por Redacción ComarcalCV
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?