ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El regidor de Biblioteques es reuneix amb escriptores i escriptors d’Ontinyent per impulsar el món del llibre local

Nico Calabuig ha explicat que “des de l’àrea de Biblioteques treballarem accions conjuntes per donar a conéixer els nostres autors i autores locals”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 28, 2024
157 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7557 ontinyent regidor biblioteques escriptor

Aquest dilluns se celebrava una reunió de treball entre el regidor de Biblioteques de l’Ajuntament d’Ontinyent, Nico Calabuig, i una representació del grup d’escriptores i escriptores d’Ontinyent, formada per Eva Bernabeu, Rafael Belda i Pep Mollà. La trobada va servir per a tractar el desenvolupament de diferents iniciatives que facen créixer el sector a la ciutat, com l’impuls d’una fira d’escriptores i escriptors, o la formalització del col·lectiu a través d’una associació.

En paraules del regidor de Biblioteques, Nico Calabuig, “agraïm moltíssim la participació de diferents escriptores i escriptors en aquesta reunió, que ha servit com a punt de partida per desenvolupar accions conjuntes de suport al sector. Més enllà de la coordinació de les Biblioteques municipals i l’impuls de l’animació lectora, també hem volgut escoltar les necessitats i demandes del sector d’autors i autores locals, que està en creixement. En eixe sentit, volem ajudar a la seua consolidació a través de la Regidoria de Biblioteques, ja que Ontinyent té un gran potencial en aquest camp”.

Calabuig ha exposat que “coincidim amb el sector en la importància de desenvolupar un esdeveniment que permeta als escriptors i escriptores eixir al carrer, i donar a conéixer els seus llibres entre el públic ontinyentí i comarcal. Per això ens hem posat ja a treballar en dates i possibilitats per fer realitat un model de fira del llibre que agrupe a autors i autores, i al sector llibreter professional. Aquesta acció encaixa perfectament amb la nostra visió de la regidoria, com un instrument per fomentar l’hàbit de la lectura entre les ontinyentines i ontinyentins de totes les edats”.

Per la seua banda, l’escriptora Eva Bernabeu apuntava que “agraïm aquesta primera presa de contacte amb el regidor de Biblioteques. En la reunió hem tractat diferents qüestions, i una d’elles és la possibilitat de formalitzar el col·lectiu, a mitjà termini, a través d’una associació. Una proposta que ja va estar plantejant el nostre estimat Santi Sais, que ens va deixar fa poc. Pensem que una associació podria unir-nos més i enriquir el teixit associatiu de la ciutat. A més, tindre una entitat de referència pot contribuir a visibilitzar el sector, dinamitzar-lo amb activitats que estimulen l’escriptura, i fer-lo créixer amb nous autors i autores. Des de la Regidoria de Biblioteques ens han estés la mà per ajudar-nos en tot el que puguen”.

Nico Calabuig ha conclòs “agraint novament la il·lusió i les ganes d’enriquir la cultura local que ens han transmés les escriptores i escriptors durant la reunió. Seguirem en contacte per impulsar conjuntament accions que ajuden a la difusió de l’escriptura local, i facen de la lectura un hàbit cada dia més arrelat a la nostra ciutat”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Gandia obri el termini per sol.licitar la targeta de residents de la zona blava 2026

L’Ajuntament de Gandia ha anunciat l’obertura del període per a presentar les sol·licituds de la…

La mancomunitat organiza un foro de inteligencia artificial para negocios de l’Horta Sud en Torrent

La Mancomunitat de l’Horta Sud, ubicada en Torrent, será el escenario del I Foro Comarcal…

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Los bomberos del Consorcio Provincial de Alicante trabajan intensamente esta mañana en la extinción de…

Otras noticias

L'ajuda ha sigut anunciada a la seu de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida.
ComarcalLa Vall d'Albaida

La Diputació inverteix 180.000 euros per assegurar la continuïtat de les vivendes tutelades del Projecte Trèvol a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?