ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV presenta a Martínez com a candidat a Ontinyent en un acte amb Rebeca Torró i Pilar Bernabé

Torró afirma que "Ontinyent no pot anar per lliure. No podem construir una ciutat d'esquena a la resta d'administracions"
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 20, 2023
43 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
7004 ontinyent pspv candidat presentacio jose antonio martinez

El PSPV d’Ontinyent ha presentat aquest dimecres 19 d’abril al Centre Cultural Caixa Ontinyent, al candidat socialista a l’alcaldia, José Antonio Martínez.

En l’acte obert van assistir ciutadans, representants del teixit associatiu, organitzacions empresarial i la resta de membres de la candidatura que van voler acompanyar Martínez, escoltar les seues propostes i conéixer, de primera mà, el model de ciutat que projecta.

L’acte, a més a més, va comptar amb la presència i les intervencions de la delegada del govern a la Comunitat Valenciana -Pilar Bernabé-, la consellera de política territorial, obres públiques i mobilitat -Rebeca Torró- l’alcalde de Dénia -Vicent Grimalt- i la presidenta d’Inclou-TEA, Nuria Cantavella.

Grimalt va definir Martínez com “una bona persona, honrada, honesta i humil. Un incansable treballador i un home compromés i responsable”.

En la mateixa línia s’expressava Cantavella, recuperant el perfil més personal de l’alcaldable i rememorant els esforços inicials d’un grup de pares, incloent-hi Martínez, per cercar solucions i visibilitzar el trastorn de l’espectre autista que va germinar en la constitució a Ontinyent d’Inclou-TEA.

Així, l’alcaldable del PSPV-PSOE, refermava la seua “clara vocació de servei públic” i demanava el suport de la ciutadania d’Ontinyent per a “recuperar l’estabilitat, el diàleg i el consens que mai deurien d’haver-se perdut”. Segons les seues paraules, “s’ha d’acabar amb l’amb mi o contra mi que, malauradament, s’ha instal·lat al si del govern local”.

Tanmateix, Martínez va desgranar alguna de les seues propostes per a “construir un Ontinyent més sostenible i impulsar una reindustrialització que esdevinga un autèntic motor econòmic, cree oportunitats i genere nous llocs de treball”. D’aquesta forma, va apuntar a la “creació de sòl industrial per a l’establiment de noves empreses i possibilitar, a més, el creixement de les ja existents”.

Jose Antonio Martínez prosseguia reafirmant “la seua aposta per les energies renovables, potenciant les fotovoltaiques responsables, l’autoconsum i les comunitats energètiques com a formes de facilitar la transició ecològica i l’accés a una energia més econòmica per a tot el veïnat”.

També va haver-hi un missatge per a la joventut, a l’assegurar que “treballarà perquè puguen tindre un projecte de vida i accedir a la vivenda”. Per a aconseguir-ho, el candidat socialista es comprometia “a ampliar el parc d’habitatges assequibles, rehabilitant i transformant edificis abandonats”.

Un altre dels punts tractats per Martínez va ser el de la inclusió social; on va reivindicar “la construcció i l’ampliació de centres de dia a Ontinyent” així com “la màxima coordinació entre administracions per agilitzar tràmits en l’àmbit de Serveis socials, especialment en allò referent a la dependència”

Addicionalment, Martínez es va referir a la necessitat d’impulsar nous models de convivència per a les persones grans, “desenvolupant un pla d’activitats per a lluitar contra la soledat i dissenyant espais inclusius que vagen més enllà de les residències tradicionals”.

A més a més, va reafirmar el seu compromís amb els barris, el patrimoni, la festa i el comerç local. Tot “per tal de dignificar espais degradats, incrementar el turisme i aconseguir el reconeixement dels moros i cristians com a festa d’interés internacional”.

“Ha arribat el moment de posar a la ciutadania en el centre de les prioritats; amb menys fotos i més fets”, rematava.

Al seu torn, la consellera Rebeca Torró manifestava que, “Ontinyent, no pot anar per lliure; que no s’hi pot construir una ciutat d’esquena a la resta d’administracions…”

D’aquesta manera, oferia la seua experiència i feia saber que, el candidat socialista, compta amb el màxim suport del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig.

Una Generalitat que, per a Torró, té també un ferm compromís amb Ontinyent i la comarca “com ha quedat demostrat amb la construcció del nou hospital i la licitació del projecte constructiu de la CV-60”. “Unes infraestructures transcendentals que suposen passar, definitivament, de les paraules als fets” -afegia-.

En termes semblants s’hi pronunciava la delegada del govern -Pilar Bernabé-, qui remarcava “la importància capital de treballar de forma alineada i en bona sintonia amb la resta d’estaments institucionals”.

Així, Bernabé, incidia en la necessitat de “posar l’accent en les persones; deixant de banda els personalismes”.

A la finalització de l’acte, José Antonio Martínez va anunciar la incorporació de Rebeca Torró i de Jaime Peris a la llista, “el que demostra l’estima per la seua ciutat i que, estiguen on estiguen, continuaran treballant sempre pel veïnat d’Ontinyent”. De fet, l’alcaldable socialista concloïa que la candidatura que encapçala constitueix “un equip renovat, cohesionat, fort i preparat per a tornar a governar Ontinyent”.

Tags: Ontinyent
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent impulsa el Plan de Empleo Estatal Dana 2025 con una inversión de 807.000 euros

El Ayuntamiento de Torrent ha dado un paso significativo hacia la reconstrucción de la ciudad…

Benetússer solicita condecorar a su Policía Local por su actuación tras la dana

El Ayuntamiento de Benetússer ha decidido solicitar la condecoración de sus agentes de la Policía…

Tres detenidos por un asesinato en el casco urbano de Torrevieja

La Guardia Civil y la Policía Local de Torrevieja han detenido a tres hombres implicados…

Otras noticias

3EnguixPlaObert
La Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia aprueba 45 nuevos proyectos del Pla Obert en 34 municipios

Por Redacción ComarcalCV
Susana Camarero, durant la seua visita a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat aportarà aquest any 450.000 euros més per a la regeneració de l’espai inundable de Catereria en Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?