ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El nou hospital d’Ontinyent serà el primer «antipandèmies» i s’obrirà el primer trimestre de 2023

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 30, 2021
96 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’actual hospital d’Ontinyent es remodelarà per a adaptar les seues instal·lacions i poder acollir el nou Hospital d’Atenció a Crònics i Llarga Estada (Hacle)

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha visitat aquest divendres les obres del nou hospital d’Ontinyent, el qual es preveu que estiga obert en el primer trimestre de 2023. Barceló ha estat acompanyada durant la visita de l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodrígue, de la gerent del Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent, Margarita Llaudes i de diversos alcaldes i alcaldesses de la comarca.

Barceló ha indicat que el nou centre compta amb una ampliació de pressupost de 7,5 milions, per la qual cosa s’invertiran 38,4 milions d’euros en total. El recinte sanitari «disposarà de més llits d’hospitalització, major nombre de quiròfans i de consultes externes, així com la incorporació de nous serveis assistencials com un Hospital de Dia mèdic-quirúrgic, una Unitat de Vigilància intensiva i una Unitat de Dany Cerebral», ha explicat la consellera.

Per la seua banda Jorge Rodríguez destacava que «se’ns ha confirmat que el nou hospital d’Ontinyent i de la comarca estarà preparat per fer front a futures pandèmies». Així mateix, Rodríguez ha aprofitat la visita per sol·licitar una reunió per «traslladar les reivindicacions de la ciutadania» perquè encara que s’han anunciat un major nombre de serveis assistencials sempre «hi ha marge de millora i continuarem reivindicant una cartera de serveis el més ampla possible». A més l’alcalde destacava que «des de l’Ajuntament treballarem per la recuperació del servei de diàlisi i per la implantació del servei d’oncologia, ja que evitaria desplaçaments a les persones que ja sofreixen prou amb el càncer».

Nou Hacle d’Ontinyent

D’una altra banda també s’ha anunciat que l’actual hospital d’Ontinyent es remodelarà per a adaptar les seues instal·lacions i poder acollir el nou Hospital d’Atenció a Crònics i Llarga Estada (Hacle). Per a això, es construirà una nova planta que substituirà a l’edifici on ara es troba la direcció de l’hospital.

En aquest sentit, el pla director, que suposa un pas previ al pla funcional amb el qual es durà a terme el projecte, contempla que en la planta baixa i en la primera se situen les zones d’atenció ambulatòria. A més, en la planta baixa estarà l’espai per a recepció i la cuina, entre altres àrees. En les plantes 1, 2 i 3 estaran les unitats d’hospitalització, i en el soterrani els vestuaris, bugaderia, morgue, entre altres.

A nivell assistencial, el centre estarà dotat d’Unitat de Dany Cerebral Sobrevingut, Cures Pal·liatives, Unitat de convalescència i cures de llarga estada. Totes elles comptaran amb més de 20 llits.

Així mateix, l’hospital disposarà de Rehabilitació, Medicina Física, Fisioteràpia, Logoterapia, Teràpia Ocupacional i Neuropsicologia.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

La autopsia preliminar practicada al cadáver carbonizado encontrado este miércoles en un paraje de Oliva…

Alcoi provarà l’enviament de medicaments amb drons en entorns muntanyosos

L’Ajuntament d’Alcoi ha posat en marxa el procés d’adquisició de quatre drons d’última generació amb…

1.200 habitantes cada uno, en Alicante y en València: Estos son el pueblo más rico y el más pobre de la Comunitat Valenciana

Dos localidades de tamaño muy similar, ambas rozan los 1.200 habitantes, una en la costa…

Otras noticias

Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Fede Cortés, guanyador del Premi de Literatura Eròtica de la Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

‘Lo Paradís de l’Ambre’, de Fede Cortés, guanya el 31é Premi de Literatura Eròtica de la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
1 Presentacion Nomade y Tierra Bobal Fest foto Abulaila 2
CulturarteLa CosteraLa Vall d'Albaida

Festival Nómade: la proposta musical i gastronòmica de la Costera i la Vall d’Albaida per a aquest cap de setmana

Por Javier
Barques treballant a l'embassament de Bellús.
La Vall d'Albaida

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer inicia la retirada selectiva de peixos en l’embassament de Bellús per a millorar la qualitat de l’aigua

Por Toni Cuquerella
Vicent Boira, durant la seua intervenció en la jornada.
El ComtatL'AlcoiàL'Alt VinalopóLa CosteraLa Vall d'Albaida

La patronal tèxtil Ateval reuneix experts i empresaris per a debatre l’impacte del Corredor Mediterrani a les comarques centrals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?