ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Formworking d’Ontinyent situa el ‘metaverso’ com a espai futur d’interaccions entre empreses i clients

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 16, 2022
37 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Empresariat i autònoms de la ciutat participen en el quart dels tallers organitzats per l’Ajuntament en col·laboració amb EDEM, la consultora Prionomy i Caixa Ontinyent

El món virtual, el “metaverso”, serà un important espai futur d’interacció entre els clients i les empreses. Així ho anunciava el doctor en Estudis Internacionals i en Dret, Ximo Catalán, durant la quarta jornada del Formworking d’Ontinyent, la sèrie de tallers que venen impartint-se al Museu Tèxtil d’Ontinyent, organitzats per l’Ajuntament d’Ontinyent en col·laboració de l’escola d’empresaris EDEM, la consultora Prionomy i Caixa Ontinyent, adreçat a empresariat i autònoms per tal d’impulsar les seues habilitats directives.

Durant la jornada, centrada en les noves tendències de la innovació, Catalán destacava que “no podem caure en l’error de pensar que aquesta qüestió sols està vinculada amb les màquines, sinó també amb les persones” i remarcava que el futur passa per la unió de empreses per col·laboracions. Aquest canvi en la interacció i les relacions suposa, en paraules del doctor que “disminuirà la utilització de les xarxes socials”, però canviarà per el metaverso, un món virtual amb el qual podrem interactuar a través de la realitat augmentada i de dispositius de realitat virtual.

D’altra banda, durant la xerrada, on les empreses i empresaris han departit sobre les implicacions de la col·laboració, la innovació en termes globals així com de les conseqüències de l’aplicació generalització del metaverso, també s’han exposat altres qüestions com el canvi de paradigma en marketing que evoluciona de les 4P (Producto, Precio, Punto de Venta y Promoción) a 4V (Validez,Valor,Virtual y Viralidad) o com la digitalizació en els pròxims 3 anys supondrà el 40% dels ingresos de les empreses. El Formworking 2022 conclourà el proper 23 de febrer amb Maribel Vilaplana, llicenciada en Ciències de la Informació sobre “Comunicació d’Alt Impacte”.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?