ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Consell Escolar d’Ontinyent reclama a la Generalitat un punt de vacunació de professorat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 10, 2021
58 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El regidor d’Educació comparteix el malestar de la comunitat educativa pel trastorn que suposaria per al professorat i l’alumnat no comptar amb un d’estos punts

El Consell Escolar Municipal d’Ontinyent ha acordat reclamar formalment a la Generalitat Valenciana un punt de vacunació de professorat i personal treballador dels centres educatius, després que aquesta no haja estat inclosa al llistat fet públic per l’administració autonòmica. El regidor d’Educació, Óscar Borrell, replegava i compartia les mostres de malestar de la comunitat educativa per esta decisió, i convocava la reunió del Consell Escolar amb caràcter urgent i extraordinari per tractar aquesta qüestió i acordar el contingut d’una reclamació formal a l’administració autonòmica demanant una rectificació.

Amb el pla presentat aquest dimarts el professorat de la Vall d’Albaida haurà d’assistir a Xàtiva, a Gandia o a Alcoi per vacunar-se contra la Covid-19, ja que en total són 23 localitats on s’habilitaran els punts de vacunació arreu de les comarques del País Valencià, vacunació que es farà entre el 15 i el 27 de març, però no hi ha cap a la comarca de la Vall d’Albaida.

Borrell lamentava “el sense sentit que suposa parlar de polítiques contra el despoblament de les comarques d’interior i que alhora ens trobem fets com aquest, amb un mapa de punts de vacunació que curiosament coincideix plenament amb el de les seus oficials d’Escoles Oficials d’Idiomes, i que a tots dos casos deixa totalment oblidades comarques senceres. Entenem totalment el malestar de la comunitat educativa davant una planificació que afectarà el normal desenvolupament de l’activitat als centres, obligant a fer desplaçaments innecesaris, i per això donem suport a esta demanda de que rectifiquen”, manifestava.

El regidor recordava que l’alcalde Jorge Rodríguez ha ofert en reiterades ocasions a les autoritats sanitàries els espais municipals que siguen necessaris per tal de facilitar la vacunació tant del personal dels centres educatius com de la població en general, una petició que es reitera des del Govern d’Ontinyent.

Vacunació al personal del servei d’ajuda a domicili

Per altra banda, des l’Ajuntament també s’ha demanat a la Conselleria de Sanitat la vacunació “immediata” del personal del servei d’ajuda a domicili, una petició que també ha estat efectuada per les associacions locals AMCO i AFAO, que presten aquest servei a la ciutadania, i que encara no tenen data per la primera dosi.

Des del govern ontinyentí es destaca que «és molt bona notícia que els usuaris i personal del Centre de Dia i Centre Ocupacional estiguen ja vacunats o que estiga vacunant-se altres col·lectius professionals, però demanem el mateix per «al personal de servei d’ajuda a domicili, que diàriament visita els domicilis de persones en situació de dependència, i que suposa un sector professional que té un contacte directe amb persones de risc i, al igual que el personal sanitari està en primera línia de batalla des de l’esclat de la pandèmia», manifestaven.

Tags: Ontinyent
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Agricultura destina 5,5 millones de euros a la modernización de los regadíos en l’Alcúdia y Guadassuar

El conseller de Agricultura, Agua, Ganadería y Pesca, Miguel Barrachina, ha inaugurado las obras de…

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

El Ayuntamiento de Torrent, junto a la Federación de Moros y Cristianos (FMCT), coordina esfuerzos…

Benetússer presenta alegaciones al plan de mejora contra inundaciones

El Ayuntamiento de Benetússer ha dado un paso importante al presentar sus alegaciones a la…

Otras noticias

Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
escolaestiu25
CulturarteLa Vall d'Albaida

Carrers d’Ontinyent s’omplen de música amb la ‘IV Edició de la Trobada de Dolçainers’

Por Redacción ComarcalCV
MUPITERRADEFESTES2025
CollaComunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

À Punt estrena ‘Terra de festes’, un homenaje a la cultura festiva valenciana

Por Redacción ComarcalCV
Els bombers, junt als enderrocs de la casa col·lapsada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
265 ontinyent ciutat
CulturarteLa Vall d'Albaida

La llar del jubilat d’Ontinyent acollirà una exposició sobre el llegat artístic de l’escultor Manolo García

Por Redacción ComarcalCV
descargar
L'AlcoiàLa Vall d'Albaida

La UPV y Fundació Caixa Ontinyent impulsan el Aula de Sostenibilidad en Alcoi

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?