ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent premia un projecte sobre ‘cons-ciència’ al Premi Balarma

L’acte també incloïa l’entrega de diplomes a l’estudiantat que va rebre ajudes per la realització del Treball Final de Grau al curs 2022-2023
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 14, 2023
207 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6659 ontinyent premi balarma

El projecte ‘Con-ciència. De 0 a 3’, ha estat guardonat amb el III Premi Balarma d’Investigació en Educació Infantil que atorga la Fundació Campus Ontinyent, dotat amb 5.000 euros per estimular la recerca educativa.

Ho feia en un acte al Campus d’Ontinyent que comptava amb la presència del President de la Fundació i alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, la vicerrectora de Cultura i Societat, Ester Alba, el regidor d’Educació, Ferran Gandia i el director del Campus d’Ontinyent, José Cantó.

Durant l’acte també s’entregaven diplomes a l’estudiantat que ha estat desenvolupant el seu Treball Final de Grau durant el curs 2022/2023 amb les ajudes atorgades per la Fundació Campus Ontinyent. En concret, els i les guanyadores d’aquestes ajudes van ser Iván Máñez, Taymi Calcedo del Valle, Marta García, Abel Císter, Marta Sánchez i Andrea Hernández.

Durant l’acte, el President de la Fundació i alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava «dins del 25 aniversari que estem celebrant del Campus d’Ontinyent a la ciutat, des de la Fundació hem volgut continuar treballant per potenciar i mostrar que estudiar a Ontinyent té avantatges» perquè, en paraules del primer edil, «estem treballant per generar espais i atractius com aquests premis que no sols reconeixen el treball que l’estudiantat realitza, impulsen la investigació i possibiliten que eixe estudi passe a ser un projecte real».

Per la seua part, la vicerrectora Ester Alba agraïa l’esforç de la Fundació Campus Ontinyent perquè «el treball realitzat ha permés assolir i consolidar Ontinyent com un referent acadèmic alhora que establir vincles amb la comunitat local per traslladar més enllà dels murs de la universitat el coneixement i creant xarxa i un ecosistema educatiu del que tota la societat es nutreix»

El projecte guanyador del premi Balarma obra de Almudena Marín Porta planteja la possibilitat de treballar la part científica al primer cicle d’infantil des de l’experiència conscient del professorat. Relacionat amb l’Agenda 2030, destaca la necessitat d’educar de manera sostenible, amb plans d’acció per salvar el planeta i les persones que hi vivim des de la pau i la justícia. Tot amb situacions d’aprenentatge de ciència amb els més menuts i menudes. A més, forma part d’un projecte més ampli que té en compte tota l’etapa educativa, des del primer cicle d’infantil (com a moment educatiu, no sols assistencial) fins a la universitat ja que el pensament científic és important en tot moment.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

La Diputació de València enciende la Navidad con la campaña “Tu fas gran el nostre Nadal” y una amplia programación cultural

La Diputació de València ha dado la bienvenida oficial a la Navidad con la presentación…

Gandia engega la il·luminació nadalenca amb un espectacle a la plaça del Prado

Gandia va donar inici oficial al Nadal amb un esdeveniment en què la regidoria de…

Morella renueva la entrada por el portal de Sant Miquel con una inversión de 201.000 euros

El Ayuntamiento de Morella ha finalizado los trabajos de mejora en la entrada principal del…

Otras noticias

DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
traficodemodasLaNau
La Vall d'Albaida

Ontinyent acoge la exposición “Tráfico de Modas (1980-1992)” en el Museu del Tèxtil

Por Redacción ComarcalCV
UR101078
CollaLa Vall d'Albaida

Els restaurants Tremend i Stop2 guanyen el Concurs de Coca d’Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
DSC030698b
La Vall d'Albaida

Ontifira torna a Ontinyent amb 14 tapes i 10 concerts en directe a la Fira 2025

Por Redacción ComarcalCV
Acte de retorn de les restes de Miguel Alabort a Benigànim.
La Vall d'Albaida

Memòria històrica i reparació a Benigànim: Miguel Alabort, afusellat pel franquisme, torna 86 anys després

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?