ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

À Punt informa que no podrà retransmetre els Moros i Cristians d’Ontinyent, i l’ajuntament busca cobertura de televisions privades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 25, 2022
213 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament arriba a un acord amb la xarxa autonòmica de televisions privades per transmetre en directe les entrades del 26 d’agost

La televisió pública valenciana À Punt ha informat que no podrà retransmetre enguany els Moros i Cristians d’Ontinyent com ha fet en anys anteriors per impossiblitat tècnica i humana. Davant aquesta situació l’Ajuntament d’Ontinyent ha anunciat que garantirà la màxima difusió de les festes mitjançant la contractació del servei de televisions privades.

Jorge Rodríguez, alcalde d’Ontinyent, ha anunciat hui, en conèixer la decisió d’À Punt, un acord amb la xarxa autonòmica de televisions privades per donar la màxima difusió audiovisual a la setmana gran de les festes d’Ontinyent. “Ens hauria agradat que À Punt complira amb el seu paper de televisió pública, però sembla que no és possible en les circumstàncies actuals”, ha lamentat Rodríguez, qui ha agraït a les televisions privades la seua predisposició.

Segons ha exposat Alfred Costa, director general d’À Punt a l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, en una reunió mantesa este dilluns i en la qual també han participat Mar Iglesias, presidenta del Consell d’Administració d’A Punt i Natàlia Enguix, primer tinent-alcalde d’Ontinyent, la televisió pública valenciana sols farà front a les transmissions del Misteri d’Elx i la Tomatina de Bunyol en ser festes d’interès turístic internacional.

Costa ha exposat que la situació d’À Punt impedeix a la televisió pública valenciana transmetre altres esdeveniments festius, i ha avançat que les festivitats que habitualment venien comptant amb les càmeres de la televisió valenciana, seran incloses en un pla estratègic de retransmissions de festes que està enllestint À Punt per a l’any 2023, ha explicat Alfred Costa.

En acabar la reunió, l’alcalde d’Ontinyent s’ha mostrat confiat en què el canal autonòmic puga recuperar per a l’any 2023 les transmissions de les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent, com si que va fer l’extinta Canal 9-TVV fins el mateix any del seu tancament.

Pregunta de Compromís a les Corts

Davant aquesta situació el portaveu de Compromís per Ontinyent, Nico Calabuig, ha anunciat que la diputada i membre de la Comissió de Ràdio Televisió Valenciana a les Corts Valencianes, Mònica Àlvaro, ha registrat al parlament valencià un escrit amb preguntes adreçat al Director General de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació. Les preguntes se centren a concretar si es realitzarà o no la retransmissió, com s’ha fet anteriorment, quin seria el motiu de la no transmissió, i si aquest fora la manca de personal, si s’ha previst fer ús dels mitjans locals i comarcals per a cobrir l’esdeveniment, tal com preveu la llei.

En paraules de Calabuig, «considerem molt important que l’Entrada, l’acte amb més projecció de les nostres festes, continue sent oferida, com ve fent-se des de fa molts anys, a través de la televisió pública valenciana, que se sintonitza a tot el País Valencià i contribueix a engrandir la nostra Festa. Després de dos anys sense festes, comptar amb aquesta retransmissió enguany és més rellevant encara. A més d’arribar a totes les valencianes i valencians, i a qualsevol persona a través d’Internet, aquesta retransmissió apropa els nostres Moros i Cristians a totes aquelles persones d’Ontinyent que per qualsevol motiu no puguen acostar-se a viure-la a peu de carrer», ha manifestat.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Rècord històric d’À Punt en les Falles 2026

1.000.000 de persones triaren ahir la seua cadena per seguir les Falles. D’esta manera, À…

Alberic transformarà l’antic molí d’arròs en una sala de concerts i actes amb el suport de la Diputació

La Diputació de València ha donat llum verda al projecte d'Alberic per a rehabilitar i…

Galeria fotográfica de la ‘Nit de la crema’ de las fallas de los municipios valencianos

A continuación ofrecemos una galería fotográfica de la 'Nit de la cremà' de las fallas…

Otras noticias

parkingavdalbaida
La Vall d'Albaida

Ontinyent amplia amb 125 noves places d’aparcament prop de Martínez Valls

Por Pau Gómez
Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?