ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

À Punt informa que no podrà retransmetre els Moros i Cristians d’Ontinyent, i l’ajuntament busca cobertura de televisions privades

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 25, 2022
166 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’Ajuntament arriba a un acord amb la xarxa autonòmica de televisions privades per transmetre en directe les entrades del 26 d’agost

La televisió pública valenciana À Punt ha informat que no podrà retransmetre enguany els Moros i Cristians d’Ontinyent com ha fet en anys anteriors per impossiblitat tècnica i humana. Davant aquesta situació l’Ajuntament d’Ontinyent ha anunciat que garantirà la màxima difusió de les festes mitjançant la contractació del servei de televisions privades.

Jorge Rodríguez, alcalde d’Ontinyent, ha anunciat hui, en conèixer la decisió d’À Punt, un acord amb la xarxa autonòmica de televisions privades per donar la màxima difusió audiovisual a la setmana gran de les festes d’Ontinyent. “Ens hauria agradat que À Punt complira amb el seu paper de televisió pública, però sembla que no és possible en les circumstàncies actuals”, ha lamentat Rodríguez, qui ha agraït a les televisions privades la seua predisposició.

Segons ha exposat Alfred Costa, director general d’À Punt a l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, en una reunió mantesa este dilluns i en la qual també han participat Mar Iglesias, presidenta del Consell d’Administració d’A Punt i Natàlia Enguix, primer tinent-alcalde d’Ontinyent, la televisió pública valenciana sols farà front a les transmissions del Misteri d’Elx i la Tomatina de Bunyol en ser festes d’interès turístic internacional.

Costa ha exposat que la situació d’À Punt impedeix a la televisió pública valenciana transmetre altres esdeveniments festius, i ha avançat que les festivitats que habitualment venien comptant amb les càmeres de la televisió valenciana, seran incloses en un pla estratègic de retransmissions de festes que està enllestint À Punt per a l’any 2023, ha explicat Alfred Costa.

En acabar la reunió, l’alcalde d’Ontinyent s’ha mostrat confiat en què el canal autonòmic puga recuperar per a l’any 2023 les transmissions de les entrades de Moros i Cristians d’Ontinyent, com si que va fer l’extinta Canal 9-TVV fins el mateix any del seu tancament.

Pregunta de Compromís a les Corts

Davant aquesta situació el portaveu de Compromís per Ontinyent, Nico Calabuig, ha anunciat que la diputada i membre de la Comissió de Ràdio Televisió Valenciana a les Corts Valencianes, Mònica Àlvaro, ha registrat al parlament valencià un escrit amb preguntes adreçat al Director General de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació. Les preguntes se centren a concretar si es realitzarà o no la retransmissió, com s’ha fet anteriorment, quin seria el motiu de la no transmissió, i si aquest fora la manca de personal, si s’ha previst fer ús dels mitjans locals i comarcals per a cobrir l’esdeveniment, tal com preveu la llei.

En paraules de Calabuig, «considerem molt important que l’Entrada, l’acte amb més projecció de les nostres festes, continue sent oferida, com ve fent-se des de fa molts anys, a través de la televisió pública valenciana, que se sintonitza a tot el País Valencià i contribueix a engrandir la nostra Festa. Després de dos anys sense festes, comptar amb aquesta retransmissió enguany és més rellevant encara. A més d’arribar a totes les valencianes i valencians, i a qualsevol persona a través d’Internet, aquesta retransmissió apropa els nostres Moros i Cristians a totes aquelles persones d’Ontinyent que per qualsevol motiu no puguen acostar-se a viure-la a peu de carrer», ha manifestat.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?