ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Olleria renovarà la xarxa d’aigua potable, instal·lacions esportives i parcs infantils amb quasi 2 milions d’euros de la Diputació

El municipi de la Vall d'Albaida disposa d'1.650.000 euros del Pla Obert i més de 300.000 euros del Fons de Cooperació de 2024 per a impulsar la modernització i donar resposta a les necessitats reals del poble
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 26, 2024
351 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3379 vicente mompo ramon vidal

L’Olleria renovarà la conducció d’aigua potable, instal·lacions esportives i parcs infantils amb ajuda de la Diputació de València. Els fons provincials serviran per a “modernitzar el nostre poble i millorar l’eficiència energètica amb la instal·lació de plaques solars en alguns dels projectes que desenvoluparem”.

Ho explica l’alcalde, Ramón Vidal, qui ha traslladat al president de la Diputació, Vicent Mompó, les necessitats reals del municipi de la Vall d’Albaida i les actuacions amb les quals esperen donar resposta a les inquietuds de les veïnes i veïns.

“Les necessitats que té el nostre municipi les coneix bé el president Mompó, que ha vist amb bons ulls les iniciatives en les quals estem treballant per a millorar la xarxa d’aigua potable, les zones esportives, l’escola infantil i la d’adults”, explica l’alcalde, que ha repassat amb el màxim responsable provincial els projectes més importants de la legislatura per a l’Olleria. Per part seua, Vicent Mompó ha destacat “la importància d’escoltar els alcaldes i alcaldesses per a poder ajudar-los en tot allò que estiga a l’abast de la Diputació”.

La corporació provincial va assignar a l’inici de la legislatura 1.652.000 euros a l’Olleria en el Pla Obert d’Inversions que coordina la vicepresidenta primera, Natàlia Enguix, 320.000 euros més del que va rebre l’ajuntament de la Vall en els plans d’inversió del període 2019-2023. A esta quantitat cal sumar els més de 300.000 euros que la Diputació aporta enguany al poble en el marc del Fons de Cooperació al costat de la Generalitat.

Del camí d’Alfarrasí a l’auditori

Les inversions provincials “s’aniran destinant a poc a poc a projectes que pretenen millorar el nostre poble d’una forma sostenible, com la reurbanització de la plaça Loreto i el manteniment del barri antic; l’actuació al Parc Central; la substitució de les canonades de l’aigua; i el camp de futbol de gespa artificial”, detalla l’alcalde.

Ramón Vidal es deté en un dels projectes més importants de la legislatura, que és l’ampliació del camí d’Alfarrasí que connecta amb el polígon. “La intervenció en el camí és part de les millores que volem anar realitzant en la zona industrial”, avança l’alcalde, que entre els projectes futurs destaca un que sobreïx per damunt de tots: un auditori que duplique les butaques i que servisca tant per a activitats culturals com per a qualsevol acte social. L’Ajuntament de l’Olleria participaria en el projecte al costat de la Generalitat i la Diputació, que està disposada a estudiar la viabilitat de la col·laboració.

Tags: admin Olleria

Lo + leído

Llíria celebra la rogativa principal de las fiestas de Sant Vicent 2026

Miles de personas han asistido en Llíria a la tradicional rogativa organizada por el Ayuntamiento…

La presidenta del Colegio de Médicos de Valencia, Mercedes Hurtado, participa en un foro europeo con eurodiputados sobre el futuro del empleo

Valencia se ha posicionado esta semana como uno de los principales espacios del debate político…

Rescate a contrarreloj en Catarroja: hallan con vida a un hombre semienterrado en una acequia

Un hombre ha salvado la vida tras ser localizado semienterrado en una acequia en Catarroja,…

Otras noticias

reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
265 ontinyent ciutat
ComarcalLa Vall d'Albaida

El sector industrial tira de la contractació i l’atur juvenil cau un 9% a la Vall d’Albaida

Por Javier Ruiz
busurba
La Vall d'Albaida

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?