ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Yolanda Pastor és la nova presidenta de Projecte Oliva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 8, 2022
77 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Projecte Oliva (PRO) ha celebrat l’assamblea general ordinària de 2022 el divendres, 4 de març, al Casal de la Joventut d’Oliva. La reunió tenia com objectiu aprovar els comptes de 2021, aprovar el pressupost per a 2022; Informe Tresoreria; Informe comptes grup municipal; Informe FEPAL (Federació de Partits Locals), i nomenament nova presidenta.

Un dels punts importants de la reunió era l’elecció de la nova presidenta de Projecte Oliva, Yolanda Pastor. El passat mes de juliol de 2021, l’actual president, Joan Mata (regidor de PRO), va decidir no renovar en el càrrec de president i, conseqüentment, convocar eleccions pel procediment que marquen els estatuts. L’assamblea de la formació ha elegit a Yolanda Pastor com a nova presidenta de la formació local.

Oliva Yolanda Pastor i Joan Mata.

Des de la formació política asseguren que Mata va accedir a la presidència de PRO l’any 2018. Durant aquest temps Projecte Oliva ha renovat els seus estatuts, per fer-los més garantistes i ampliar la transparència del partit. També s’ha realitzat una renovació de la imatge de PRO i s’ha consolidat la nova pàgina web. L’any 2019, PRO va fer història guanyant les eleccions locals, amb Yolanda Pastor al front.

«Estic molt satisfet amb tot el que hem avançat aquests anys. No només s’ha renovat tota la imatge de PRO, sinó que som un partit sanejat econòmicament, que remetem puntualment tota la informació que el Ministeri ens requereix i, sobretot, tenim un equip de gent sensacional, amb gana de treballar per Oliva, i una argamassa de plantejaments sòlida i contundent. Hi ha un projecte i amb Yolanda Pastor al cap estem preparats per anar més forts si cap a les eleccions de 2023», afirma Mata.

Joan Mata, deixa la presidència del partit perquè creu que ha complit els objectius que en aquest aspecte es proposava. «Estem en l’estadi de solidesa òptim i ara necessitem una presidència nova per fer el següent pas, que és iniciar una agenda d’activitats molt més àmplia per part del partit. Tots els membres de Projecte Oliva sabem que Yolanda Pastor és la persona indicada per fer-ho». Mata continua en amb la seua activitat com a regidor de Projecte Oliva en l’ajuntament d’Oliva, com a delegat de PRO en la Comissió d’Urbanisme i el Comité de Seguretat i Salut.

Yolanda Pastor ha sigut elegida presidenta per unanimitat de tota l’assamblea de PRO. Es renova així la confiança del grup amb el seu lideratge. Ara, Yolanda Pastor, a més de ser la portaveu i líder del grup municipal de PRO a l’ajuntament d’Oliva també és la presidenta del partit.

Pastor ha assegurat que «ostentar la presidència de PRO és un repte més i és per a mi un orgull fer-ho amb el suport de tota la nostra gent. Confie molt en l’equip humà que som PRO. Tenim molt bones sensacions. Tenim moltes ganes i estem il·lusionats en el camí cap a 2023».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Estos son los municipios que suspenden clases mañana martes ante la alerta por lluvia

El arranque del curso escolar en la Comunitat Valenciana se ha visto condicionado por la…

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Paiporta ha dado hoy la bienvenida al nuevo curso escolar con la incorporación de cerca…

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Un estudio elaborado por la Universitat Politècnica de València (UPV) advierte de la necesidad de…

Otras noticias

Mislata ya ha organizado la seguridad para sus fiestas.
ComarcalL' Horta Sud

Mislata tendrá más de 400 operativos de seguridad durante la celebración de sus fiestas populares

Por Toni Cuquerella
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.
Comarcal

Tots els concerts de la Fira i Festes 2025 de Gandia seran gratuïts

Por Toni Cuquerella
El alcalde Pablo Ruz ha presidido el comité de crisis del Ayuntamiento de Elche.
Comarcal

El Ayuntamiento de Elche sufre un ciberataque que pide un rescate millonario para desbloquear su sistema informático

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Catarroja.
Comarcal

Catarroja incrementa un 150% las ayudas habitacionales para hacer frente a la crisis de la vivienda después de la DANA

Por Toni Cuquerella
Imagen de los desperfectos causados por la DANA en el Castillo de Buñol.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

Buñol une turismo y solidaridad en la Tomatina para restaurar los daños de la DANA en su patrimonio histórico

Por Toni Cuquerella
El puente rehabilitado data del siglo XIX.
Comarcal

Reabierto el puente histórico que une Torrent con Alaquàs tras su reconstrucción por la DANA

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?