ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva posarà el nom ‘Rectora Mavi Mestre’ a la nova plaça de l’Avinguda de València

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 2, 2022
79 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’ajuntament d’Oliva, en el seu ple ordinari, va aprovar per unanimitat la proposta de la comunitat educativa, i més concretament del Consell Escolar Municipal de 21 de març de 2022, per a denominar la plaça que s’està remodelant a l’avinguda de València. La plaça portarà el nom de la primera dona que ocupa el càrrec més important de les institucions acadèmiques i formatives de la Comunitat Valenciana, el de la rectora Mavi Mestre.

El “Projecte de reconeixement al sector educatiu” tindrà, amb la nomenclatura d’aquesta cèntrica plaça d’Oliva, una posada en valor a “l’esforç continu de la comunitat educativa en favor del creixement com a societat a través de l’educació dels nostres ciutadans i ciutadanes més xicotets i xicotetes”.

En la mateixa línia de treball iniciada pel Departament d’Educació, l’ajuntament d’Oliva, “per admiració cap al treball realitzat en una situació de pandèmia de màxima dificultat i per la necessitat de visibilitzar l’educació com a eix fonamental de tots els aspectes vitals, va decidir crear un espai en el domini públic dedicat al sector educatiu, posant en valor la importància de l’educació com a base fonamental del creixement i desenvolupament de la nostra societat”, segons la proposta del departament d’Educació.

Segons indiquen fonts municipals, aquest enclavament actualment està sotmés a obres de remodelació integral, per tal de transformar-lo en un espai amb rellevància social a Oliva. Aquesta plaça, que actualment no té nom, vol dedicar-se a la primera rectora dona de la Universitat de València, nascuda a Oliva, plaça de la «Rectora Mavi Mestre».

Des de la Delegació de Parcs i Jardins, i en coordinació amb el Departament d’Educació que dirigeix la vicealcaldessa d’Oliva, Ana Morell, s’ha proposat que l’espai de la plaça de l’avinguda de València amb intersecció amb el carrer de l’Alcalde Francisco Llorca i el carrer d’Ausiàs March, siga un projecte de majories i que tinga com a escultura central, l’»Espiral de la Vida» de l’artista i escultor Jesús Martín “Chule”.

En sintonia amb això, Morell ha declarat, que “és una molt bona notícia que s’haja aprovat per unanimitat la denominació d’aquest espai en el plenari d’ahir, i vull agrair, com a regidora d’Educació el suport de totes les forces polítiques, perquè en aquesta ocasió tota la ciutadania puguem sentir-nos reflectits i orgullosos, d’un projecte de ciutat i de futur”, ha conclòs la vicealcaldessa d’Oliva.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Estos son los municipios que suspenden clases mañana martes ante la alerta por lluvia

El arranque del curso escolar en la Comunitat Valenciana se ha visto condicionado por la…

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Paiporta ha dado hoy la bienvenida al nuevo curso escolar con la incorporación de cerca…

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Un estudio elaborado por la Universitat Politècnica de València (UPV) advierte de la necesidad de…

Otras noticias

Mislata ya ha organizado la seguridad para sus fiestas.
ComarcalL' Horta Sud

Mislata tendrá más de 400 operativos de seguridad durante la celebración de sus fiestas populares

Por Toni Cuquerella
L'alcalde Jose Manuel Prieto entre Balbina Sendra i Almudena Santos.
Comarcal

Tots els concerts de la Fira i Festes 2025 de Gandia seran gratuïts

Por Toni Cuquerella
El alcalde Pablo Ruz ha presidido el comité de crisis del Ayuntamiento de Elche.
Comarcal

El Ayuntamiento de Elche sufre un ciberataque que pide un rescate millonario para desbloquear su sistema informático

Por Toni Cuquerella
Ayuntamiento de Catarroja.
Comarcal

Catarroja incrementa un 150% las ayudas habitacionales para hacer frente a la crisis de la vivienda después de la DANA

Por Toni Cuquerella
Imagen de los desperfectos causados por la DANA en el Castillo de Buñol.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

Buñol une turismo y solidaridad en la Tomatina para restaurar los daños de la DANA en su patrimonio histórico

Por Toni Cuquerella
El puente rehabilitado data del siglo XIX.
Comarcal

Reabierto el puente histórico que une Torrent con Alaquàs tras su reconstrucción por la DANA

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?