ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Oliva posarà el nom ‘Rectora Mavi Mestre’ a la nova plaça de l’Avinguda de València

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 2, 2022
140 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’ajuntament d’Oliva, en el seu ple ordinari, va aprovar per unanimitat la proposta de la comunitat educativa, i més concretament del Consell Escolar Municipal de 21 de març de 2022, per a denominar la plaça que s’està remodelant a l’avinguda de València. La plaça portarà el nom de la primera dona que ocupa el càrrec més important de les institucions acadèmiques i formatives de la Comunitat Valenciana, el de la rectora Mavi Mestre.

El “Projecte de reconeixement al sector educatiu” tindrà, amb la nomenclatura d’aquesta cèntrica plaça d’Oliva, una posada en valor a “l’esforç continu de la comunitat educativa en favor del creixement com a societat a través de l’educació dels nostres ciutadans i ciutadanes més xicotets i xicotetes”.

En la mateixa línia de treball iniciada pel Departament d’Educació, l’ajuntament d’Oliva, “per admiració cap al treball realitzat en una situació de pandèmia de màxima dificultat i per la necessitat de visibilitzar l’educació com a eix fonamental de tots els aspectes vitals, va decidir crear un espai en el domini públic dedicat al sector educatiu, posant en valor la importància de l’educació com a base fonamental del creixement i desenvolupament de la nostra societat”, segons la proposta del departament d’Educació.

Segons indiquen fonts municipals, aquest enclavament actualment està sotmés a obres de remodelació integral, per tal de transformar-lo en un espai amb rellevància social a Oliva. Aquesta plaça, que actualment no té nom, vol dedicar-se a la primera rectora dona de la Universitat de València, nascuda a Oliva, plaça de la «Rectora Mavi Mestre».

Des de la Delegació de Parcs i Jardins, i en coordinació amb el Departament d’Educació que dirigeix la vicealcaldessa d’Oliva, Ana Morell, s’ha proposat que l’espai de la plaça de l’avinguda de València amb intersecció amb el carrer de l’Alcalde Francisco Llorca i el carrer d’Ausiàs March, siga un projecte de majories i que tinga com a escultura central, l’»Espiral de la Vida» de l’artista i escultor Jesús Martín “Chule”.

En sintonia amb això, Morell ha declarat, que “és una molt bona notícia que s’haja aprovat per unanimitat la denominació d’aquest espai en el plenari d’ahir, i vull agrair, com a regidora d’Educació el suport de totes les forces polítiques, perquè en aquesta ocasió tota la ciutadania puguem sentir-nos reflectits i orgullosos, d’un projecte de ciutat i de futur”, ha conclòs la vicealcaldessa d’Oliva.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Oliva

Lo + leído

Aldaia impulsa la digitalización segura con WhatsApp e IA en un taller práctico

Aldaia ha acogido hoy un taller intensivo sobre uso estratégico y seguro de WhatsApp con…

La Generalitat inyecta 11 millones en la nueva planta de Campofrío en Utiel que sustituirá a la de Torrent, devastada por la dana

La Generalitat Valenciana ha aprobado una inyección 11 millones de euros en ayudas directas a…

Lanzan Reset Alzira para mejorar la salud mental de los jóvenes tras la DANA

El Ayuntamiento de Alzira, a través de la Regidoria de Joventut, ha presentado Reset Alzira,…

Otras noticias

L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?