NULL
L’alcaldessa, Yolanda Balaguer, i el regidor de Cultura, Música i Biblioteques, Julio Llorca; han fet el lliurament, als Serveis de Biblioteques d’Oliva, dels exemplars necessaris del llibre “L’esplendor d’Oliva. De l’honor dels Carròs al comtat dels Centelles” per a cada centre educatiu d’Oliva.
Durant aquesta setmana, des del Departament de Cultura, Música i Biblioteques juntament amb el Servei de Biblioteques d’Oliva es lliurarà a la biblioteca de cada centre educatiu un exemplar d’aquest llibre “tan important per al nostre municipi, que recull gran part de la història d’Oliva, i que posa èmfasi en la seua cultura i el seu patrimoni”, ha assegurat Julio Llorca.
“L’esplendor d’Oliva. De l’honor dels Carròs al comtat dels Centelles” és un llibre editat per l’ajuntament d’Oliva, amb text d’Abel Soler, que es va publicar a finals del 2020, amb motiu del centenari de la declaració del Palau Comtal d’Oliva com a Monument Històric Nacional, i està conformat per dos volums: “Oliva en temps dels Carròs i dels Centelles” i “El llegat patrimonial. Apèndix documental”.
“Aquesta obra és una guia de consulta històrica d’Oliva, que s’adaptarà als formats escaients perquè des dels més menuts als més grans puguen gaudir de les aventures i desventures dels nostres antecessors de la noblesa, així com una guia arquitectònica fidel de tot el nostre patrimoni històric, que hui en dia, i des de fa temps, treballem per recuperar”, ha conclòs l’alcaldessa, Yolanda Balaguer.
Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací