ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

La Mitja Marató de València i el Critèrium de ciclisme de la Nucia en À Punt

admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 25, 2024
50 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9644 mitja marato

Este cap de setmana els esports prenen la programació d’À Punt. Diumenge a partir de les 8 h, À Punt retransmet íntegrament la 33 Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich. Xavi Blasco i els comentaristes Alberto Hernández i Fernando Miñana seran els encarregats de retransmetre la carrera, que enguany comptarà amb imatges aèries de dron espectaculars.

atletes, 13.000 dels quals són de la Comunitat Valenciana. La cadena autonòmica valenciana muntarà un escenari al km 19, enfront de l’hotel Las Arenas, i instal·larà una gran pantalla led que oferirà la retransmissió en directe de la prova. Una xaranga formada per músics de Faura animarà els corredors i el públic, que serà obsequiat amb regals corporatius.  
La prova té molts al·licients, ja que correran a València atletes que venen a batre rècords. Cal recordar que huit de les deu millors marques de la història de la distància s’han aconseguit a València.

Critèrium a la Nucia 
D’altra banda, la Nucia es converteix este cap de setmana en epicentre del ciclisme de la Comunitat Valenciana amb dos grans esdeveniments. Demà dissabte a les 17 h la televisió retransmet el Critèrium Internacional de ciclisme de la Nucia. Les figures més mediàtiques del món del ciclisme competiran en esta edició, com ara Mathieu van der Poel, medalla de bronze en el Campionat Mundial de ciclisme en ruta; Alejandro Valverde, campió mundial el 2018 i guanyador de La Vuelta el 2009, i figures com Samuel Sánchez, Óscar Sevilla o llegendes com Gianni Bugno i Claudio Chiappucci.
L’esdeveniment se celebrarà en un circuit tancat amb un recorregut dissenyat per a traure la millor versió dels ciclistes, a través de quatre emocionants modalitats: duel de llegendes, carrera de fons, carrera El Duel i carrera d’eliminació.
Diumenge serà el torn del Gran Fons de la Nucia. De 10:00 h a 14:00 h podrem assistir a la retransmissió d’este esdeveniment pel web d’À Punt (https://www.apuntmedia.es/); a més, la televisió oferirà un ampli resum d’esta prova a partir de les 18:45 h de la vesprada.  
És la primera edició d’una marxa cicloturista a la qual s’han inscrit 1.500 ciclistes aficionats que poden triar entre dos recorreguts, un de 77 km i un altre de 177 km. Una prova que transcorrerà per paisatges locals espectaculars. Els ciclistes amateurs compartiran carretera amb figures de la història recent del ciclisme en una etapa que pujarà al port de Tudons i el port de Confrides, a més de passar per Finestrat o Guadalest.
 

Tags: Nucia

Lo + leído

Vicente Arques renueva liderazgo en el PSOE de l’Alfàs del Pi

Vicente Arques ha sido nuevamente proclamado Secretario General del PSOE en l’Alfàs del Pi, continuando…

Paula Cabanilles, Padrina de la Semana Santa de Gandia y Cambrera del Crist Ressuscitat 2026

En una emotiva ceremonia celebrada en los jardines de Foment, Paula Cabanilles ha sido nombrada…

La Generalitat regenerará más de 1.500 hectáreas con dos nuevos parques anti-inundaciones en el Turia y el Barranco del Poyo

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha anunciado la creación de dos grandes parques…

Otras noticias

Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Elda instala las señales informativas de la Zona de Bajas Emisiones en los accesos al casco antiguo

Por Toni Cuquerella
image 21
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

Por Redacción ComarcalCV
Ferrocarril entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
Comarcal

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

Por Toni Cuquerella
José Pla, president de Caixa Ontinyent, durant la jornada al Congrés.
Comarcal

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

Por Toni Cuquerella
ef2c99eb 1ba2 458b 87ee ba94dc98b23f
Comarcal

Bartolomé Nofuentes visita Renania para analizar la reconstrucción tras las inundaciones de 2021

Por Javier
Op Covafunk Valencia editada.00 00 55 14.Imagen fija002
Comarcal

Desarticulada en Quart de Poblet y Manises una red de falsificaciones con productos valorados en 6 millones de euros

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?