ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

El PSPV reclama la dimissió del diputat autonòmic del PP que anirà a judici per agredir als amos d’un bar a Llombai

José Fores va demanar disculpes en facebook en agost quan la batussa que va tindre lloc en gener, un mes després de prendre possessió de l'acta de diputat
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 7, 2023
107 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
7364 jose fores pp llombai

El PSPV de la província de València ha reclamat la dimissió de l’actual diputat autonòmic i exalcalde de Llombai, José Forés, del PP. Forés haurà d’anar a judici per les agressions contra els propietaris d’un establiment d’aqueixa localitat després d’una batussa que va acabar a colps i mossegades i va quedar gravada per les càmeres del local.

Els socialistes consideren que «qui actua d’aquesta manera violenta contra els seus veïns està inhabilitat per a ser representant públic en cap institució ja que els espais de representació de la ciutadania han de ser exemple de convivència, decòrum i bones pràctique»s.

El judici al qual s’enfronta Forés, que va formar part en les eleccions autonòmiques de la candidatura del PP per la província de València, és “incompatible” amb l’acta de diputat autonòmic pel que els socialistes consideren que ha de deixar l’escó i si no ho fa el seu partit, tant el president autonòmic, Carlos Mazón, com el provincial, Vicent Mompó, «han de reclamar-li que s’aparte i faça un pas arrere».

El judici a Forés tindrà lloc el pròxim 21 de novembre, acusat d’un delicte de lesions per la batussa que va tindre lloc en un bar de Llombai el passat 19 de gener, quan Forés encara era alcalde de la localitat. El dirigent popular està acusat de propinar colps al propietari del local, Pedro Llorens, i de fer-li una mossegada a la mà a la seua la seua dona. La baralla, que es va desencadenar per motius ideològics, va ser gravada per la càmera de seguretat de l’establiment.

El propi José Forés va reconéixer els fet a les seues xarxes socials quan en un post a Facebook el passat 15 d’agost, quasi set mesos després, i un mes després també de prendre possessió de la seua acga de diputat autonòmic. En el seu escrit manifestava que «som persones i podem cometre errors, aixó es humá», que «quan eixe error afecta a altres persones, allò correcte és demanar disculpes i intentar que mai mes torne a ocórrer». Així reconeix que «no vaig actuar correctament, em vaig deixar dur pels nervis, i es va produir un incident molt desagradable del que em sent responsable». A més demana disculpes «públicament i en quan puga ho faré personalment».

Forés, qui va ser alcalde en dos períodes diferents a Llombai (2011-2015 i 2019-2023) va perdre les eleccions municipals del passat mes de maig quan no va aconseguir renovar la seua majoria absoluta i ara el govern local està conformat per un pacte entre PSPV i Compromís.

La portaveu de l’executiva provincial del PSPV, Pilar Sarrión, assenyala que “els qui mostren actituds violentes no poden dedicar-se a la política i perden qualsevol legitimitat per a asseure’s en un escó i menys en la cambra de representació de totes les valencianes i els valencians com és Les Corts o a l’ajuntament com a regidor del PP”.

Tags: Llombai

Lo + leído

Torrent avanza en la construcción de la nueva pasarela del CEIP Juan XXIII

La construcción de la nueva pasarela peatonal del CEIP Juan XXIII en Torrent avanza a…

Sagunto exige soluciones urgentes para el servicio de autobús a Valencia

El Ayuntamiento de Sagunto insiste en mejorar el servicio de autobús interurbano que opera bajo…

Paiporta otorga Medalla de Oro a la ciudadanía en reconocimiento a su solidaridad durante la DANA

El Ayuntamiento de Paiporta ha decidido rendir homenaje a la ciudadanía por su destacada actuación…

Otras noticias

PlacaConstitucioAlzira
La Ribera Alta

Alzira declara 2026 como el Año Jaume I en el 750 aniversario de su muerte

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la reunió celebrada a la Ribera Alta.
La Ribera Alta

El Govern d’Espanya destina 60 milions a reparar infraestructures agrícoles a la Ribera Alta

Por Toni Cuquerella
1680 guardia civil
La Ribera Alta

La detención de un hombre por 19 robos en Turís no aplaca la tensión ciudadana

Por Redacción ComarcalCV
Imagen del rescate practicado en Tous.
La Ribera Alta

La Guardia Civil rescata a dos heridos graves tras caer un vehículo por un barranco de 50 metros en Tous

Por Toni Cuquerella
Barracones de uno de los colegios afectados por la dana.
L' Horta SudLa Ribera Alta

Los últimos centros afectados por la dana reanudan las clases en Massanassa, Algemesí y Alfafar

Por Toni Cuquerella
Algemesi torna a A Punt
Alto PalanciaLa Marina AltaLa Plana AltaLa Ribera Alta

À Punt comienza su nueva temporada con la ‘Processoneta del Matí’ de Algemesí y la ‘Entrada de bous i cavalls’ de Segorbe

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?