ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Una mitjana de 2.456 persones diàries va visitar el Betlem Monumental de Xàtiva durant el Nadal

Més de 38.000 persones van gaudir també de l’exposició de Playmobil ubicada a Sant Domènec
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:10 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 7, 2025
605 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5838 xativa betlem monumental 2025

El Nadal a Xàtiva s’ha saldat amb un total de 76.144 al Betlem Monumental de Xàtiva, el que suposa una mitjana de 2.456 visites diàries, mentre que l’exposició de Playmobil ha tancat amb un total de 38.037 visites (1.227 de mitjana al dia).

Els efectes de la DANA s’han deixat notar aquest any entre els visitants a les atraccions nadalenques de la ciutat, ja que les xifres han minvat respecte als darrers anys. «Durant el Nadal són molts els visitants que arriben a la nostra ciutat des de tota la província de València, i les circumstàncies que hem viscut fa uns mesos han provocat un descens comprensible en el nombre de turistes que han passat per la nostra ciutat», ha destacat la regidora de Cultura Festiva Maria Beltrán, qui no obstant es mostra satisfeta amb les activitats que s’han desenvolupat. «Xàtiva ha estat plena durant totes les festes, com s’ha pogut veure amb l’afluència tant a la Fira, com al Mercat Nadalenc i al Mercat Medieval que s’ha pogut gaudir a la plaça del Mercat durant els primers dies de gener».

D’altra banda, pel que fa a les xifres turístiques, el Castell de Xàtiva ha rebut un total de 9.687 visites des del pont de desembre, el que suposa una mitjana de 359 visites diàries, sent el diumenge 29 de desembre el dia de major afluència (amb 807 visites) seguit pel dissabte 4 de gener (749). També es van superar les 650 visites diàries durant el pont de desembre (tant el divendres 6 com el dissabte 7). A més a més, pel que fa als museus de la ciutat, entre el 21 de desembre i el 6 de gener hi ha hagut un total de 1.062 visites.

Pel que fa a l’Oficina de Turisme, més de 2.000 persones van ser ateses des del 22 de desembre fins al 6 de gener, sent majoritàriament turisme nacional (88,2%) i especialment veïns i veïnes de la Comunitat Valenciana (75%). D’altres autonomies destaquen els visitants de Castella la Manxa, Catalunya, Madrid i Múrcia. Pel que fa a les visites internacionals (11,7%), destaquen les visites procedents d’Alemanya, Regne Unit, Itàlia, Holanda o França. De fora d’Europa també es van rebre visitants dels Estats Units, Argentina, Austràlia, Canadà, Xina o Mèxic.

«Les dades de visitants a nivell turístic s’assemblen molt a les de l’any passat, però sí que hem notat un descens de visitants a nivell autonòmic, especialment d’aquelles zones afectades per la DANA, tot i que hem mantingut el turisme nacional i europeu», ha expressat la regidora de Turisme Raquel Caballero, qui ha afegit que «estem satisfets perquè el sector hostaler ens ha transmès que durant totes les festes han estat al màxim d’ocupació».

Tags: admin Jana

Lo + leído

El MIM Sueca 2026 arranca la seua 36a edició amb 20 companyies i l’estrena absoluta de Merce Tienda

La ciutat de Sueca ja ho té tot a punt per a transformar-se, des d'aquest…

El Teatre Romà de Sagunt brilla al Museu Arqueològic Nacional pel 130é aniversari com a Monument Nacional

El Teatre Romà de Sagunt ha esdevingut el gran protagonista cultural al Museu Arqueològic Nacional…

La Diputació de València invierte más de 100.000 euros para mejorar la seguridad peatonal en la travesía de San Antonio de Benagéber

La Diputació de València, a través del área de Carreteras que dirige la vicepresidenta segunda…

Otras noticias

IES Isabel-Clara Simó de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins culmina el procés per a esborrar el nom d’Isabel-Clara Simó del seu institut amb el vot de menys del 10% del poble

Por Toni Cuquerella
Centre històric de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva obri les portes del seu patrimoni amb una nova edició d’Open House València

Por Toni Cuquerella
Inundació de la carretera entre Montesa i Canals.
La Costera

La Diputació licita per 4,8 milions la millora de la carretera de Canals a Montesa: obres i via ciclopedestre

Por Toni Cuquerella
Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona llum verda al Pla Especial del Nucli Antic i frena els apartaments turístics en planta baixa

Por Toni Cuquerella
Artur Heras.
CulturarteLa Costera

Mor Artur Heras, el xativí clau de l’art contemporani i icona del Pop Art valencià

Por Toni Cuquerella
El viñedo reclama ayudas ante la vendimia.
La CosteraLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

Alarma en el campo valenciano: piden ayudas de hasta 6.000 euros para evitar el abandono masivo de viñedos

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?