ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’alcalde d’Ontinyent participarà com a ponent a Màlaga al fòrum estatal de Mobilitat, Intel·ligència i Sostenibilitat Urbana

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 24, 2021
417 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

El fòrum de referencia nacional ‘Greencities i S-Moving’ reunirà a alcaldes, professionals, tècnics i empreses de tota Espanya

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, participarà com a ponent al fòrum estatal ‘Greencities i S-Moving’ de Mobilitat, Intel·ligència i Sostenibilitat Urbana, que tindrà lloc els propers dies 29 i 30 de setembre al Palau de Fires i Congressos de Màlaga. El fòrum comptarà amb la participació de representants de 70 ciutats espanyoles que aposten per la sostenibilitat i la mobilitat del futur, i entre ells alcaldes, professionals, tècnics i empreses.

El primer edil ontinyentí intervindrà dijous dia 30 a les 9:00 hores a la taula ‘Mobility as a Service, multimodalidad y micromovilidad’, moderada per la Directora General de Planificació i Infraestructures de Mobilitat de l’Ajuntament de Madrid, i on també participaran representants de diverses empreses vinculades a serveis de transport i mobilitat.

A l’acte, Jorge Rodríguez exposarà el cas d’Ontinyent com a exemple d’aposta d’una ciutat mitjana per la mobilitat sostenible, concretada en aspectes com la gratuïtat del transport public en autobusos de baixes emisions; la posada en marxa d’un servei de prèstec de bicicletes elèctriques; la redacció d’un Pla de Mobilitat Urbana Sostenible; la potenciació dels carrils bici o l’mpuls a l’ús de vehicles elèctrics i híbrids als vehicles municipals i les empreses que presten serveis a l’Ajuntament, entre d’altres accions.

Greencities i S-Moving inclourà programes, conferències i presentacions amb experts nacionals i internacionals de l’àmbit públic, privat i acadèmic. Fins al moment han confirmat la seua presència més de 40 alcaldes (entre ells els d’A Coruña, Alacant, Pamplona, Pontevedra, Sevilla o Gijón, entre d’altres); 300 empreses entre les que es troben algunes com Telefònica Empresas o Endesa X; i representants d’institucions com la Diputació de Màlaga, la Universitat de Màlaga o la Junta de Comunitats de Castilla-La Mancha.

Tags: Ibi

Lo + leído

Fallo en la central nuclear de Cofrentes: un lote de piezas defectuosas provoca el incidente más grave desde 2007

Un problema de origen en un componente clave ha desatado las alarmas en el sector…

Llíria rescata su tesoro subterráneo: el plan para salvar los Baños Árabes de las humedades

Llíria se ha propuesto frenar el deterioro de uno de los secretos mejor guardados de…

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Xàtiva es vesteix de festa aquesta setmana per a celebrar una de les seues tradicions…

Otras noticias

2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?