ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

Gandia signa un conveni per millorar la sostenibilitat dels accessos a l’ecocamping i a l’Alqueria del Duc

Aquests treballs suposen una inversió de més de 900.000 euros, que aniran a càrrec de l'empresa
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 10, 2024
407 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1426 gandia conveni ecocamping

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, i la membre del Consell d’Administració de la mercantil Ohai Gandia S.L. Sonia Prieto, han signat un conveni per a l’ampliació i millora de l’accessibilitat de vials municipals, en compliment de la Declaració d’Interés Comunitari (DIC), per a la implantació del càmping ecològic previst a la platja. Aquest complex incrementarà l’oferta turística de qualitat del municipi i ajudarà a la seua desestacionalització.

L’Ajuntament de Gandia ha requerit a l’empresa que s’efectuen actuacions per millorar la sostenibilitat i la mobilitat en els camins del seu voltant i fins a l’Alqueria del Duc, amb la finalitat de crear un entorn sostenible integrat on la natura i els espais lliures cobren protagonisme. D’aquesta manera, el Camí de l’Alqueria del Duc tindrà una nova via per a ciclistes i vianants de 3 metres d’ample que estarà separada de l’actual camí de trànsit rodat per una franja vegetal d’arbrat amb espècies autòctones.

A més a més, el Camí Fondo disposarà d’una vorera amb condicions d’accessibilitat per facilitar la circulació dels vianants. Aquests treballs suposen una inversió de més de 900.000 euros, que aniran a càrrec de l’empresa.

L’alcalde José Manuel Prieto ha manifestat que aquestes actuacions són «un important pas endavant» per a aquesta infraestructura, la qual compta amb una inversió estimada en 9,5 milions d’euros. La superfície total és de 188.707 metres quadrats. A més, es crearan entre 70 i 80 llocs de treball directes.

«Amb aquest conveni que hem signat avancem en el projecte de l’ecocamping, el qual encaixa perfectament amb la nostra aposta clara per crear un turisme de qualitat i sostenible, respectant sempre al màxim el medi ambient. Gandia és una destinació turística d’excel·lència i ara ens trobem davant una molt bona oportunitat, que ve de la col·laboració publicoprivada, per continuar dinamitzant la platja, desestacionalitzant el turisme i atraent visitants internacionals».

Prieto ha recordat que Gandia afronta la «legislatura de les inversions» i que amb projectes com aquest, es generaran oportunitats que faran de Gandia una ciutat més competitiva i referent al nostre país perquè Gandia disposarà d’un dels ecocampings més singulars i sostenibles de la Comunitat Valenciana».

Tags: admin Ibi

Lo + leído

El renacer del Parque del Turia: así será la nueva ruta de 27 km que unirá 12 municipios con València

La Generalitat Valenciana ha dado un paso definitivo para devolver al área metropolitana de València…

Identificats els primers quatre afusellats pel franquisme a les fosses de Gandia: «Hui són l’avi de tots»

El silenci de dècades s'ha trencat finalment al cementeri de Gandia. En un acte carregat…

Xàtiva i Vila-real s’uneixen contra el llegat de Felip V: de 1707 a l’agermanament de les ciutats cremades

S'apropa el 25 d'abril i els valencians tornen a rememorar un dels capítols més fatídics…

Otras noticias

Gandia es prepara per a la fideuà més internacional.
La Safor

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

Por Toni Cuquerella
L'IGN ha informat del terratrèmol amb epicentre a Oliva.
La Marina AltaLa Safor

Un terratrèmol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva se sent a la Safor i la Marina Alta

Por Toni Cuquerella
ES Bellreguard
La Safor

La playa, la gastronomía y la historia impulsan a Bellreguard como Municipio Turístico

Por Javier Ruiz
Acte d'homenartge a Josep Piera celebrat a Gandia.
La Safor

L’última oda de Josep Piera: el Palau Ducal s’omple de versos i records per acomiadar el poeta

Por Toni Cuquerella
xeracoaerea
La Safor

El motor turístico y agrícola no falla: el paro cae un 4,8% en La Safor con Tavernes y Xeraco a la cabeza del descenso

Por Javier Ruiz
AO0080copia
CollaLa Safor

Gandia celebra el 50 aniversario del Vía Crucis viviente en el barrio de Santa Anna

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?