ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Cant de la Sibil·la torna divendres a Ontinyent pera a la seua 25a representació

L'església de Santa Maria acull una representació que serà d’accés lliure i on participen desenes de membres d’associacions i entitats
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 19, 2023
542 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3752 ontinyent cant sibilla 2023 presentacio

El proper 22 de desembre, l’Església de Santa Maria d’Ontinyent tornarà a acollir la interpretació del cant de la Sibil·la, el tradicional cant religiós medieval que versa entorn del judici final. Aquest dimarts el regidor de Cultura, Àlex Borrell, i diversos membres del Grup de Música Antiga Menestrils, de la Colla de Campaners d’Ontinyent i del Grup de Danses d’Ontinyent han presentat el cartell de la interpretació d’enguany, el qual ha estat dissenyat per Abel Gómez amb una foto de Carmen Pastor.

Un any especial perquè es commemoren les 25 representacions del Cant de la Sibil·la i que, en paraules del regidor Àlex Borrell «és una fita totalment consolidada a la ciutat. Des de l’any 2000, quan es van fer dues representacions, s’han anat fent representacions de manera ininterrompuda i creixent també en participants i assistents».

El cant de la sibil·la està organitzat pel grup de música antiga Menestrils i la Colla de Campaners, amb el suport de la parròquia de Santa Maria i el patrocini de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Ontinyent. Així, la representació tindrà lloc des de les 20:30 hores del divendres 22 i s’acompanyarà de la interpretació de la «Dansa de la Mort» a càrrec del Grup de Danses d’Ontinyent.

La representació també inclourà les interpretacions de les «Campanes de la Sibil·la» i la «Marxa processional», que junt amb les interpretacions del «Cant de la Sibil·la» i del Dies Irae, conformen aquest espectacle medieval. Aquest any per a la interpretació es recupera de nou a les tres sibil·les amb la participació de les solistes Eva Mateu, Cecilia Blanquer i Laura Valls.

Es comptarà com sempre amb la direcció musical de Francesc Tortosa que dirigirà al grup Menestrils junt a músics de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, del Regall i la Colla, i amb Cristina Mollà com a organista. La interpretació vocal de la Dansa de la Mort serà a càrrec del solista Miquel Calabuig junt al Nou orfeó d’Ontinyent i la coral polifònica Caixa Ontinyent. Quant a la direcció escenogràfica i tècnica serà responsabilitat de la Colla de Campaners d’Ontinyent.

Tags: admin Ibi

Lo + leído

El milagro de ‘Salvem les Fotos’: ya han devuelto 160.000 recuerdos a las familias afectadas por la DANA

Un año y medio después de la catástrofe que marcó un antes y un después…

Es lliura voluntàriament a Madrid el conductor fugat que va atropellar mortalment un home al Port de Sagunt

El presumpte autor de l'atropellament mortal que va tindre lloc la matinada d'aquest passat diumenge…

La huelga de profesores sigue viva pese a romperse la unidad sindical: Educación y docentes vuelven a negociar este martes

La huelga indefinida del profesorado valenciano, que mantiene paralizados parte de los centros educativos desde…

Otras noticias

Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
Guardia Civil.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Desarticulan grupo criminal con una plantación de marihuana en l’Olleria

Por Pau Gómez
VisitaalemansaValencia1943
CulturarteLa Vall d'Albaida

Una exposición en Ontinyent muestra 200 fotos inéditas de la Valencia de la Guerra Civil y postguerra

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?