ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La SaforTurismo

La Visit Gandia: la nova targeta turística per a visitar 9 monuments per només 13 euros

Por
Toni Cuquerella
PorToni Cuquerella
Licenciado en Ciencias de la Información por el CEU San Pablo, completó también estudios de Historia en la Universitat de Girona. Desde sus primeros pasos en...
RSS
Publicado junio 23, 2026
403 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Targeta Visit Gandia.
Targeta Visit Gandia.

Gandia fa un pas de gegant en la digitalització i unificació de la seua oferta cultural. L’Ajuntament ha presentat de manera oficial «La Visit Gandia», una nova targeta integrada que —a l’estil de les grans CityCard europees— permetrà redescobrir el patrimoni històric, artístic i cultural de la ciutat sota un mateix paraigua.

La ferramenta, que es va esbossar a FITUR 2026, arranca amb un preu únic de 13 euros i una validesa de 72 hores des de la seua primera validació. El seu objectiu principal és clar: desestacionalitzar el turisme, atraure l’espectador de cap de setmana durant tot l’any i connectar de manera intel·ligent els principals actius de la capital de la Safor.

L’anunci ha sigut a càrrec de la primera tinenta d’Alcaldia i regidora de Patrimoni, Alícia Izquierdo, la regidora de Turisme, Balbina Sendra, i la directora de la Xarxa d’Espais Culturals de Gandia (XEC), Estela Pellicer.

Quins monuments inclou «La Visit Gandia»?

La targeta dona accés complet a nou espais emblemàtics de diferents èpoques (des de la Gandia medieval dels Borja fins a jaciments prehistòrics). Els espais adherits són:

  1. Palau Ducal dels Borja
  2. Insigne Col·legiata de Gandia
  3. Museu Arqueològic de Gandia (MAGa)
  4. Museu de Santa Clara
  5. Museu Faller de Gandia
  6. Parc Arqueològic del Castell de Bairén
  7. Cova del Parpalló
  8. Torre dels Pares
  9. Morabit de Marxuquera

Avantatge extra: A més dels 9 monuments, la targeta inclou descomptes especials per a la programació d’arts escèniques del Teatre del Raval.

Preu, funcionament i com adquirir-la

El funcionament s’ha dissenyat per a ser àgil, intuïtiu i majoritàriament digital:

  • Preu: 13 euros per a majors de 6 anys. Els xiquets d’entre 0 i 5 anys accedeixen gratis (tot i que cal tramitar el seu tiquet sense cost a la web).
  • Format: Principalment digital a través de la web oficial de la Xarxa d’Espais Culturals (xecgandia.com). L’usuari rep la targeta en el mòbil i un PDF descarregable amb tota la informació pràctica.
  • Targeta física: Hi haurà una versió física exclusiva per a hotels i càmpings que vulguen oferir-la directament als seus clients.
  • Caducitat: Un cop comprada, es pot activar al llarg d’un any. El compte enrere de les 72 hores de vigència comença només quan es valida en el primer monument visitat.

A la plataforma web, el visitant podrà trobar mapes, àudios, avisos en temps real i especificacions sobre si la visita a cada recurs és lliure, amb audioguia o guiada.

Un projecte viu amb la mirada posada en el futur

Tal com ha afirmat la regidora de Turisme, Balbina Sendra, amb este llançament «es tanca un cercle» que converteix tot el sector hoteler i de serveis en prescriptor del patrimoni local.

No obstant això, el govern municipal ja ha avançat que «La Visit Gandia» és una eina evolutiva. De cara al futur, s’estudia la integració del futur Museu de la Setmana Santa, la incorporació de l’abonament del transport públic amb la nova concessió i la suma de sinergies i promocions en el sector de la restauració i el comerç local.

Tags: Gandia turisme Visit Gandia

Lo + leído

El Consell convoca 300.000 euros en ayudas para reducir el uso de plaguicidas en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana contará con una inyección inicial de 300.000 euros para combatir las plagas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 18 de julio indica intervalos nubosos con…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 18 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 18 de julio indica cielos nubosos con…

Otras noticias

Gandia mundial espanya
La Safor

Gandia instal·larà 7 pantalles gegants per a seguir la final del Mundial de futbol entre Espanya i l’Argentina

Por Adrián Lupiáñez
ruta verde en Alt Maestrat
L'Alt MaestratTurismo

Benassal, Culla y otros seis municipios de l’Alt Maestrat se unen a través de una ruta verde de 100 kilómetros

Por Adrián Lupiáñez
Un dels exemplars d'àguila pescadora.
La Marina AltaLa Safor

El viatge de 2.700 quilòmetres per a salvar l’àguila pescadora en el Marjal de Pego-Oliva

Por Toni Cuquerella
Joan Francesc Mira.
La Safor

L’escriptor Joan Francesc Mira, Premi Roís de Corella 2026: homenatge de Gandia a una llegenda viva de les lletres valencianes

Por Toni Cuquerella
Hospital Francesc de Borja de Gandia.
La Safor

Quatre detinguts en el cas del robatori d’una bebé a l’hospital de Gandia

Por Pau Gómez
Vicent Enric Belda i Josep Maria Fulquet.
La Safor

Amor prohibit sota el franquisme i memòria familiar: les obres triomfadores dels Premis Ciutat de Gandia 2026

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?