ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia inicia un nou programa d’inserció sociolaboral Incorpora’t finançat per la Generalitat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 10, 2021
88 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El Departament de Benestar Social de l’ajuntament de Gandia va iniciar el passat 16 de novembre una nova edició del projecte Incorpora’t, un programa d’itineraris integrats d’inserció laboral per a persones en situació o risc d’exclusió social, finançat al cent per cent per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives amb fons europeus.

Actualment, segons informen fonts municipals, participen quaranta persones de Gandia, donant cobertura a quaranta famílies. Així, s’han efectuat tres tipus d’accions amb cadascun dels participants: entrevista individualitzada inicial de diagnòstic social i laboral, tallers de cerca activa d’ocupació i orientació laboral individualitzada. Tot açò suposa, des de l’inici del programa al voltant, de 120 accions.

Inma Rodríguez ha destacat que mitjançant el programa Incorpora’t 2021 “moltes persones en risc d’exclusió social de la nostra ciutat poden incorporar-se a un treball que pot aportar-los una vida digna. Encetar una nova edició de l’Incorpora’t és una molt bona notícia per a Gandia perquè obrim les portes del mercat laboral a persones en situació de vulnerabilitat i, a més, les acompanyem emocionalment perquè cresquen a nivell personal”.

Tal i com asseguren des del consistori, a partir del pròxim 13 de desembre i fins al mes d’abril de 2022, aproximadament, es portaran a terme accions formatives amb cursos homologats pel Labora i que formen part de les qualificacions professionals vigents que aportaran la certificació de professionalitat.

En aquest sentit, les accions formatives per a 2021-2022 seran tècniques bàsiques de mecànica de vehicles (mecànics/mecàniques) i servei bàsic de restaurant-bar (cambrers/cambreres). Ambdues accions formatives inclouran la formació en competències digitals i en cada acció formativa participaran 15 persones.

D’altra banda, la regidora de Benestar Social ha avançat que a partir del pròxim mes de gener el programa Incorpora’t s’inclourà en un contracte-programa amb la qual cosa no serà necessari sol·licitar cada any la subvenció corresponent, afegint que “el Departament de Benestar Social realitza un magnífic treball per a poder obtenir aquesta subvenció i dur a terme un programa tan beneficiós per a la ciutat de Gandia, ja que fomentar l’ocupació i millorar la vida dels gandians i gandianes és una de les nostres prioritats”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Utiel celebra su Feria Gastronómica con tres días de degustaciones, cocina en directo y actividades para todos los públicos

Utiel se prepara para vivir del 17 al 19 de octubre una nueva edición de…

Por qué elegir Depuradoras MSB para tu vivienda unifamiliar

En la actualidad, resulta impensable concebir la vida en una vivienda sin un sistema adecuado…

Injerto capilar en Barcelona: guía completa para hombres y mujeres

Si estás valorando realizarte un injerto capilar en Barcelona, aquí encontrarás una explicación clara y…

Otras noticias

Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Parc de les Mamàs Belgues d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

El Col·legi d’Arquitectes premia Ontinyent per la transformació de Cantereria en un parc inundable com a model de resiliència climàtica

Por Toni Cuquerella
Xàtiva recorda els referents valencians de la lluita LGTBIQ+.
ComarcalLa Costera

Xàtiva inaugura l’exposició a l’aire lliure ‘Una altra Història! Referents valencians de resistència LGTBIQ+’

Por Toni Cuquerella
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
Marina Garcés i Antonio Monegal.
ComarcalLa Safor

Marina Garcés i Antonio Monegal conviden en ‘Gandia Pensa’ a un «diàleg col·lectiu» i «pensar junts en temps de guerra i violència»

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?