ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia inicia un nou programa d’inserció sociolaboral Incorpora’t finançat per la Generalitat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 10, 2021
129 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El Departament de Benestar Social de l’ajuntament de Gandia va iniciar el passat 16 de novembre una nova edició del projecte Incorpora’t, un programa d’itineraris integrats d’inserció laboral per a persones en situació o risc d’exclusió social, finançat al cent per cent per la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives amb fons europeus.

Actualment, segons informen fonts municipals, participen quaranta persones de Gandia, donant cobertura a quaranta famílies. Així, s’han efectuat tres tipus d’accions amb cadascun dels participants: entrevista individualitzada inicial de diagnòstic social i laboral, tallers de cerca activa d’ocupació i orientació laboral individualitzada. Tot açò suposa, des de l’inici del programa al voltant, de 120 accions.

Inma Rodríguez ha destacat que mitjançant el programa Incorpora’t 2021 “moltes persones en risc d’exclusió social de la nostra ciutat poden incorporar-se a un treball que pot aportar-los una vida digna. Encetar una nova edició de l’Incorpora’t és una molt bona notícia per a Gandia perquè obrim les portes del mercat laboral a persones en situació de vulnerabilitat i, a més, les acompanyem emocionalment perquè cresquen a nivell personal”.

Tal i com asseguren des del consistori, a partir del pròxim 13 de desembre i fins al mes d’abril de 2022, aproximadament, es portaran a terme accions formatives amb cursos homologats pel Labora i que formen part de les qualificacions professionals vigents que aportaran la certificació de professionalitat.

En aquest sentit, les accions formatives per a 2021-2022 seran tècniques bàsiques de mecànica de vehicles (mecànics/mecàniques) i servei bàsic de restaurant-bar (cambrers/cambreres). Ambdues accions formatives inclouran la formació en competències digitals i en cada acció formativa participaran 15 persones.

D’altra banda, la regidora de Benestar Social ha avançat que a partir del pròxim mes de gener el programa Incorpora’t s’inclourà en un contracte-programa amb la qual cosa no serà necessari sol·licitar cada any la subvenció corresponent, afegint que “el Departament de Benestar Social realitza un magnífic treball per a poder obtenir aquesta subvenció i dur a terme un programa tan beneficiós per a la ciutat de Gandia, ja que fomentar l’ocupació i millorar la vida dels gandians i gandianes és una de les nostres prioritats”.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Torrent inaugura la Navidad 2025 con un espectáculo familiar en la Plaça Bisbe Benlloch

Torrent ha dado oficialmente la bienvenida a la Navidad 2025 con un evento multitudinario organizado…

Detienen en Paiporta y Catarroja a dos personas por estafar 6.500 euros con el método “hijo en apuros”

La Guardia Civil ha puesto a disposición judicial a dos hombres de 20 y 26…

Torrent celebra la XII edición de los Premios Carta de Poblament

Torrent celebró el pasado fin de semana la XII edición de los Premios Carta de…

Otras noticias

L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?