ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia comptarà amb un agent d’innovació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 13, 2022
77 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El Ministeri de Ciència i Innovació que dirigeix la ministra i exalcaldessa de Gandia, Diana Morant, ha aprovat la concessió de prop d’1,8 milions d’euros en ajudes per a la incorporació d’agents d’innovació a 54 ajuntaments de la Xarxa de Ciutats de Ciència i Innovació, la Xarxa Innpulso; entre ells, el de Gandia.

Tal com ja va anunciar Diana Morant durant la seua visita a la ciutat el mes d’octubre passat, Gandia, com a membre de la Red Innpulso, es veurà beneficiada d’aquestes ajudes, que en el cas de ciutats d’entre 20.001 i 100.000 habitants, suposen una la subvenció de fins al 75% del cost anual que té la implantació de l’agent d’innovació, és a dir, prop de 35.000 €.

Segons informen fonts municipals, aquests agents d’innovació es dedicaran, en exclusiva, a la implementació de les polítiques d’innovació municipals. La seua tasca consistirà a promoure el desenvolupament de projectes d’innovació digital, la licitació de projectes de compra pública d’innovació, i els plans de sostenibilitat, estalvi energètic o economia circular. També fomentarà l’emprenedoria tecnològica i social local. Les entitats beneficiàries han de fer, amb càrrec a aquesta subvenció, la contractació d’un agent local d’innovació en els tres mesos següents a la notificació de l’ordre de concessió de les ajudes.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha mostrat la seua satisfacció per l’anunci fet pel Ministeri de Ciència i Innovació. «Aquesta figura ens permetrà continuar apostant per l’impuls de polítiques d’innovació digital i la implantació de plans de sostenibilitat, per continuar sent una ciutat referent a l’àmbit de la innovació dins de l’administració local».

Per la seua banda, la ministra Diana Morant ha afirmat que «aquest ministeri recolza les ciutats com Gandia com a agents principals del canvi, ja que han demostrat que volen, poden i han d’estar a l’avantguarda de la transformació global. Tots els alcaldes i alcaldesses tenen en mi una aliada: com a alcaldessa que he estat, compartisc la seua vocació i experiència al servei proper de cada ciutadana i ciutadà. Des d’aquest ministeri, continuarem facilitant la innovació oferint assessoria i xarxes de coneixement a tots els municipis espanyols» i ha afegit que «Enfortim la Xarxa Innpuls, l’aliança de Ciutats de la Ciència i la Innovació, amb mesures concretes com facilitar la incorporació d’agents d’innovació als seus ajuntaments. Ara, en aquests moments en què volem que la transformació arribe a totes les ciutats, hem d’ajudar els ajuntaments a assolir els reptes de futur. Per això, us ajudem a dotar-se d’agents especialistes en innovació. Aquesta és una de les importants mesures de la Xarxa Innpulso, pionera, en què el Ministeri ja ha incrementat en un 50% la seua aportació».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Hidraqua recibe el Platinum Customer Experience Award por su proyecto de atención al cliente basado en IA

El proyecto de atención al cliente, que incorpora tecnología avanzada de Inteligencia Artificial (IA), actualmente…

Investigado un hombre por incendio forestal en Ibi que afectó al Parque Natural de la Font Roja

La Guardia Civil ha abierto una investigación a un hombre de 43 años por su…

El PSOE de Buñol critica que el Ayuntamiento no convoque las becas del conservatorio

Aurelio Palmer, portavoz del PSOE en Buñol, ha denunciado la decisión del Ayuntamiento de no…

Otras noticias

2 1
ComarcalL' Horta Sud

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

Por Redacción ComarcalCV
Tramo2.PK2900
ComarcalLa Safor

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

Por Redacción ComarcalCV
1 3
ComarcalL' Horta Sud

Torrent inicia gestión para declarar sus fiestas de Moros y Cristianos Fiesta de Interés Turístico Autonómico

Por Redacción ComarcalCV
Mapa de la zona en la que se desarrollarán los parques en l'Horta Sud.
Comarcal

Parques inundables y vías verdes como protección de l’Horta Sud y València frente a riadas como la de la dana

Por Toni Cuquerella
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Taulells que s'instal·laran a Catarroja per senyalar el nivell al que va arribar la DANA.
ComarcalL' Horta Sud

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?