ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia comptarà amb un agent d’innovació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 13, 2022
167 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El Ministeri de Ciència i Innovació que dirigeix la ministra i exalcaldessa de Gandia, Diana Morant, ha aprovat la concessió de prop d’1,8 milions d’euros en ajudes per a la incorporació d’agents d’innovació a 54 ajuntaments de la Xarxa de Ciutats de Ciència i Innovació, la Xarxa Innpulso; entre ells, el de Gandia.

Tal com ja va anunciar Diana Morant durant la seua visita a la ciutat el mes d’octubre passat, Gandia, com a membre de la Red Innpulso, es veurà beneficiada d’aquestes ajudes, que en el cas de ciutats d’entre 20.001 i 100.000 habitants, suposen una la subvenció de fins al 75% del cost anual que té la implantació de l’agent d’innovació, és a dir, prop de 35.000 €.

Segons informen fonts municipals, aquests agents d’innovació es dedicaran, en exclusiva, a la implementació de les polítiques d’innovació municipals. La seua tasca consistirà a promoure el desenvolupament de projectes d’innovació digital, la licitació de projectes de compra pública d’innovació, i els plans de sostenibilitat, estalvi energètic o economia circular. També fomentarà l’emprenedoria tecnològica i social local. Les entitats beneficiàries han de fer, amb càrrec a aquesta subvenció, la contractació d’un agent local d’innovació en els tres mesos següents a la notificació de l’ordre de concessió de les ajudes.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha mostrat la seua satisfacció per l’anunci fet pel Ministeri de Ciència i Innovació. «Aquesta figura ens permetrà continuar apostant per l’impuls de polítiques d’innovació digital i la implantació de plans de sostenibilitat, per continuar sent una ciutat referent a l’àmbit de la innovació dins de l’administració local».

Per la seua banda, la ministra Diana Morant ha afirmat que «aquest ministeri recolza les ciutats com Gandia com a agents principals del canvi, ja que han demostrat que volen, poden i han d’estar a l’avantguarda de la transformació global. Tots els alcaldes i alcaldesses tenen en mi una aliada: com a alcaldessa que he estat, compartisc la seua vocació i experiència al servei proper de cada ciutadana i ciutadà. Des d’aquest ministeri, continuarem facilitant la innovació oferint assessoria i xarxes de coneixement a tots els municipis espanyols» i ha afegit que «Enfortim la Xarxa Innpuls, l’aliança de Ciutats de la Ciència i la Innovació, amb mesures concretes com facilitar la incorporació d’agents d’innovació als seus ajuntaments. Ara, en aquests moments en què volem que la transformació arribe a totes les ciutats, hem d’ajudar els ajuntaments a assolir els reptes de futur. Per això, us ajudem a dotar-se d’agents especialistes en innovació. Aquesta és una de les importants mesures de la Xarxa Innpulso, pionera, en què el Ministeri ja ha incrementat en un 50% la seua aportació».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Torrent inaugura la Navidad 2025 con un espectáculo familiar en la Plaça Bisbe Benlloch

Torrent ha dado oficialmente la bienvenida a la Navidad 2025 con un evento multitudinario organizado…

Detienen en Paiporta y Catarroja a dos personas por estafar 6.500 euros con el método “hijo en apuros”

La Guardia Civil ha puesto a disposición judicial a dos hombres de 20 y 26…

Torrent celebra la XII edición de los Premios Carta de Poblament

Torrent celebró el pasado fin de semana la XII edición de los Premios Carta de…

Otras noticias

L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?