ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia comptarà amb un agent d’innovació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 13, 2022
248 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El Ministeri de Ciència i Innovació que dirigeix la ministra i exalcaldessa de Gandia, Diana Morant, ha aprovat la concessió de prop d’1,8 milions d’euros en ajudes per a la incorporació d’agents d’innovació a 54 ajuntaments de la Xarxa de Ciutats de Ciència i Innovació, la Xarxa Innpulso; entre ells, el de Gandia.

Tal com ja va anunciar Diana Morant durant la seua visita a la ciutat el mes d’octubre passat, Gandia, com a membre de la Red Innpulso, es veurà beneficiada d’aquestes ajudes, que en el cas de ciutats d’entre 20.001 i 100.000 habitants, suposen una la subvenció de fins al 75% del cost anual que té la implantació de l’agent d’innovació, és a dir, prop de 35.000 €.

Segons informen fonts municipals, aquests agents d’innovació es dedicaran, en exclusiva, a la implementació de les polítiques d’innovació municipals. La seua tasca consistirà a promoure el desenvolupament de projectes d’innovació digital, la licitació de projectes de compra pública d’innovació, i els plans de sostenibilitat, estalvi energètic o economia circular. També fomentarà l’emprenedoria tecnològica i social local. Les entitats beneficiàries han de fer, amb càrrec a aquesta subvenció, la contractació d’un agent local d’innovació en els tres mesos següents a la notificació de l’ordre de concessió de les ajudes.

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha mostrat la seua satisfacció per l’anunci fet pel Ministeri de Ciència i Innovació. «Aquesta figura ens permetrà continuar apostant per l’impuls de polítiques d’innovació digital i la implantació de plans de sostenibilitat, per continuar sent una ciutat referent a l’àmbit de la innovació dins de l’administració local».

Per la seua banda, la ministra Diana Morant ha afirmat que «aquest ministeri recolza les ciutats com Gandia com a agents principals del canvi, ja que han demostrat que volen, poden i han d’estar a l’avantguarda de la transformació global. Tots els alcaldes i alcaldesses tenen en mi una aliada: com a alcaldessa que he estat, compartisc la seua vocació i experiència al servei proper de cada ciutadana i ciutadà. Des d’aquest ministeri, continuarem facilitant la innovació oferint assessoria i xarxes de coneixement a tots els municipis espanyols» i ha afegit que «Enfortim la Xarxa Innpuls, l’aliança de Ciutats de la Ciència i la Innovació, amb mesures concretes com facilitar la incorporació d’agents d’innovació als seus ajuntaments. Ara, en aquests moments en què volem que la transformació arribe a totes les ciutats, hem d’ajudar els ajuntaments a assolir els reptes de futur. Per això, us ajudem a dotar-se d’agents especialistes en innovació. Aquesta és una de les importants mesures de la Xarxa Innpulso, pionera, en què el Ministeri ja ha incrementat en un 50% la seua aportació».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
5afbecec1cac4d7aa33a00d736563d70
ComarcalL' Horta Sud

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Por Pau Gómez
El presumpte segrestador fuig de la casa de la víctima.
Comarcal

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

Por Toni Cuquerella
Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Concejales del gobierno de Crevillent de PP y Vox que acaba de romperse.
Baix VinalopóComarcal

El Gobierno de PP y Vox Crevillent salta por los aires: la retirada de competencias a una concejala de extrema dercha rompe el pacto

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?