ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Gandia acull la Primera Art Jove per a mostrar les obres artístiques de la joventut de Gandia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 9, 2022
128 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El regidor de Cultura de l’ajuntament de Gandia, Nahuel González; i la directora del CIG Gandia, Carme Melo; han anunciat la primera Art Jove com «una iniciativa que pretén servir d’impuls i suport als gandians i a les gandianes d’entre 18 i 30 anys que vulguen exposar les seues obres per primera vegada en una sala pública».

La convocatòria abasta diversos disciplines com l’art urbà, arts plàstiques o la fotografia. «L’objectiu és el de facilitar i acompanyar el desenvolupament i l’exhibició de projectes de creació dels joves», ha destacat González. Per això, tal com ha explicat el regidor, un jurat format per tècnics de l’Ajuntament i la Universitat seleccionarà alguns treballs i s’exposaran en la Sala Tossal durant 30 dies. «Va en la línia del que portem treballant els darrers mesos: potenciar la cultura, exposicions i l’art», ha afegit.

«L’Ajuntament i la Universitat tenim la voluntat de col·laborar en el reforç de la cultura i portar a Gandia activitats i exposicions de la mà de la UV, especialment des del Centre Cultural la Nau», ha expressat Melo. Per això, segons ha apuntat, la iniciativa té dos objectius. D’una banda, pretén consolidar el treball conjunt entre ambdós institucions, però sobretot «donar suport a la creació artística, especialment en la gent més jove, i acompanyar els creadors al llarg del seu procés».

El regidor de Cultura ha manifestat que el col·lectiu dels joves «necessita de les institucions acadèmiques o les administracions públiques per a poder començar a treballar i agafar el seu camí en l’art». D’aquesta manera, el projecte, a més d’exhibir les seues creacions també incentivarà la compra d’art. L’Ajuntament adquirirà les obres, per les quals cada autor/a d’un projecte seleccionat rebrà la quantitat de 300 euros, i les inclourà en el Fons Artístic Municipal. «Hem d’obrir-los les portes de les institucions per a que el dia de demà puguen triomfar i donar-nos alegries a la nostra ciutat», ha assenyalat.

Aquelles persones que vulguen inscriure’s ho podran fer a través del correu [email protected] fins a l’ 1 de juny a les 14 h. A més, les bases i el formulari que hauran d’omplir es troba a la web de cultura.gandia.org.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Gandia

Lo + leído

Torrent inaugura la Navidad 2025 con un espectáculo familiar en la Plaça Bisbe Benlloch

Torrent ha dado oficialmente la bienvenida a la Navidad 2025 con un evento multitudinario organizado…

Detienen en Paiporta y Catarroja a dos personas por estafar 6.500 euros con el método “hijo en apuros”

La Guardia Civil ha puesto a disposición judicial a dos hombres de 20 y 26…

Torrent celebra la XII edición de los Premios Carta de Poblament

Torrent celebró el pasado fin de semana la XII edición de los Premios Carta de…

Otras noticias

L'alcalde José Manuel Prieto ha presentat el sistema de Gandia.
ComarcalLa Safor

Tecnologia antitemporals: Gandia implanta un radar i sensors avançats per a la prevenció d’inundacions

Por Toni Cuquerella
2 5
Comarcal

Detenidas dos personas y desmantelado un narcochalé en Chiva con 600 plantas de marihuana

Por Redacción ComarcalCV
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Línea C-3 de Cercanías de València una vez rehabilitada tras la DANA.
ComarcalLa Hoya de Buñol - Chiva

La línea C-3 de Cercanías València reabre hasta Cheste para el Gran Premio de Moto GP tras un año cerrada por la DANA

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
Obras en el barranco del Poyo en Paiporta.
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta frena el cambio de uso de bajos comerciales a viviendas para evitar riesgos de inundación como la dana

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?