ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Turismo

El futur càmping de luxe triplicarà el número de places campistes a Gandia fins arribar fins quasi les 4.000

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 13, 2023
190 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’Ajuntament de Gandia anuncia una «ambiciosa campanya de comunicació i participació en fires internacionals amb la finalitat de posar en valor els càmpings de la ciutat»

El regidor delegat de Turisme, Vicent Mascarell, acompanyat de Juana Peiró, propietària del càmping l’Alqueria, ha comparegut aquest matí en roda de premsa per anunciar que Gandia posarà en marxa durant els pròxims mesos una «ambiciosa campanya de comunicació i participació en fires internacionals amb la finalitat de posar en valor els càmpings de la ciutat». D’aquesta manera, s’aconseguiria atreure un públic principalment estranger, principalment europeu.

Tal com ha explicat Mascarell, «des de fa anys intentem des del departament augmentar la quantitat de persones que ens visiten i després de la pandèmia el sector del càmping ha patit un increment notable del 13%». «Les 1.300 places que tenim actualment arribaran gairebé a les 4.000 quan l’eco resort estiga en marxa. Aquesta xifra ens convertirà en una de les principals potències al sector a la província de València en un parell d’anys».

Aquest ‘glamping’ (Càmping glamurós) a Gandia, comptarà amb una superfície total de 188.707 metres quadrats i amb una capacitat màxima per a 2.591 persones. Aquesta inversió, que s’ha estimat en 9,5 milions d’euros

Sobre l’estratègia que s’ha acordat amb els càmpings, Mascarell ha detallat que es posaran en marxa accions de màrqueting i es buscarà millorar el posicionament amb la participació en fires de Turisme especialitzades com la celebrada la setmana passada a Alacant, o les pròximes a celebrar en Utrecht o Birmingham, Berlín, entre d’altres.

Per la seua banda, Juana Peiró ha agraït la col·laboració de la institució. Els càmpings s’han posat de moda i ajuden a diversificar l’oferta de la ciutat. És un turisme molt internacional. Ara mateix és predominantment procedent d’Holanda, Alemanya i França, encara que també tenim anglesos» «Esperem que amb aquestes accions i la participació a les Fira aconseguim assentar aquesta oferta».

Un altre aspecte que ha destacat Peiró ha estat que els propietaris de càmpings de la ciutat ja estan treballant a crear una associació que els represente «per poder millorar la interlocució amb administracions superiors».

Tags: Gandia
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

image 154
La Vega BajaTurismo

Orihuela organiza actividades nocturnas en sus museos para el verano

Por Redacción ComarcalCV
2600 cathedral 427997 1280
Turismo

Mejores actividades para singles si viajas a Barcelona

Por admin
3127 dinapsis costa blanca
Turismo

Los hubs de innovación de Hidraqua presentan en FITUR sus modelos de gestión para un turismo sostenible

Por admin
1729 alicante
Turismo

¿Qué hacer en la provincia de Alicante un fin de semana?

Por admin
7504 6b9daf3e 1dec 408a 8133 02b1be2f8a82
Turismo

La tecnológica valenciana Hubtrick, protagonista en el Tourism Day de Benidorm

Por admin
1527 bbn6hhcqbmwp98ihdxdtoi3k8
Turismo

Descubre las propiedades de las aguas del Balneario Hervideros de Cofrentes

Por admin
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?