ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

L’Eliana rep un reconeixement de l’Institut de la Joventut

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 4, 2021
168 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El projecte ‘l’Eliana Creativa’t’ de l’Ajuntament ha sigut seleccionat entre els millors programes en l’àmbit estatal per l’Injuve (Institut de la Joventut d’Espanya) pel seu treball amb aquest grup de població.

‘Creativa’t’, segons indiquen fonts municipals, té com a objectiu orientar, capacitar i acompanyar a elianers i elianeres, d’entre 12 i 21 anys, en aspectes com les relacions socials, la detecció d’habilitats personals, el coneixement de la diversitat en els camps formatius i educatius, la millora del rendiment escolar o l’adaptació a un entorn social canviant.

eliana ayto Ajuntament de l’Eliana.

Aquesta experiència, que es desenvolupa les vesprades de dilluns a divendres a la Casa de la Joventut, treballa sobre múltiples arestes del seu desenvolupament personal, incidint en l’adquisició de bons hàbits, la qualitat de les seues relacions, la gestió emocional o la millora de la comunicació amb el seu entorn. Tot això mitjançant dinàmiques de grup i amb la seua participació directa, en un procés lúdic i motivador, apunten les mateixes fonts.

«Gràcies a aquest reconeixement el programa elianer forma part d’un catàleg en línia de bones pràctiques que inclou un total de 111 accions, projectes realitzats o que s’estan duent a terme en les diferents administracions locals».

Concretament, ‘l’Eliana Creativa’t’ ha sigut seleccionat en l’àrea temàtica de ‘Emancipació: habitatge, formació, ocupació i ajudes’ i al costat d’altres 11 projectes valencians desenvolupats pels ajuntaments d’Alacant, Mislata, Benidorm, Pilar de la Horadada, Paiporta, Xàtiva, Benetússer, Aldaia i el Consorci joves.net.

Tal com ha explicat el regidor de Polítiques de Joventut, Jorge Pérez Comeche, la prioritat del Consistori és facilitar als i les joves eines per a la construcció de la societat del futur i, amb elles, oportunitats de prosperitat. “Amb aquesta premissa els oferim tècniques per a conéixer-se a si mateixos, enfrontar-se a la vida, aprendre a respectar-se i a desfer-se de creences que els limiten i els omplin de pors, especialment en aquest context marcat per la pandèmia”, ha afirmat.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Lo + leído

La Diputació inverteix 180.000 euros per assegurar la continuïtat de les vivendes tutelades del Projecte Trèvol a Ontinyent

La Diputació de València finançarà amb 180.000 euros l'adquisició de dos vivendes tutelades a Ontinyent…

Xàtiva inicia la instal·lació de càmeres de seguretat d’última generació a Bixquert i els disseminats per reforçar la vigilància

L’Ajuntament de Xàtiva ha posat en marxa la instal·lació de càmeres de seguretat a la…

Riba-roja, Llíria y l’Eliana acuerdan agilizar la contratación pública en colectivo con un Sistema Dinámico de Adquisición

Los Ayuntamientos de Riba-roja de Túria, Llíria y l'Eliana han formalizado un convenio de colaboración…

Otras noticias

Hospital vell de Xàtiva, al centre històric.
ComarcalLa Costera

La Comissió Mixta de Patrimoni aprova onze noves actuacions al nucli antic de Xàtiva

Por Toni Cuquerella
20241108155148copia
ComarcalL' Horta Sud

Paiporta conmemora el primer aniversario de la DANA con diferentes actos

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8228
Comarcal

Aldaia acoge la charla “Cómo utilizar asistentes en WhatsApp de forma segura para mejorar la satisfacción de los clientes y vender más”

Por Javier
Audiencia Provincial de Valencia
ComarcalL' Horta Sud

La Fiscalía pide prisión para tres policías locales de Manises por golpear a un hombre que no llevaba la mascarilla durante el Covid

Por Javier
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?