ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Els robatoris al camp de Cullera s’han reduït més d’un 40% des de la incorporació de drons de vigilància

L'Ajuntament ha adquirit un nou dron amb visió nocturna, càmera tèrmica, focus i altaveu que a més pot emetre en directe el senyal del que està gravant
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 31, 2023
122 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
9365 cullera dron policia

Cullera ha incorporat un dron d’última tecnologia U.M.A.T. de la Policia Local per a augmentar la seguretat i la protecció del camp.

Aquest model d’última generació amb visió nocturna, càmera tèrmica, un potent focus i altaveu que a més pot emetre en directe el senyal del que està gravant i és capaç d’identificar matrícules a més de 600 metres de distància, entre altres funcions.

«Mai fins ara el camp de Cullera havia sigut tan segur. Invertir en l’última tecnologia és invertir també en la tranquil·litat dels nostres agricultors», ha assegurat l’alcalde de Cullera, Jordi Mayor.

Va ser en 2021 quan la Unitat Dron es va sumar al dispositiu de vigilància del camp que fins a eixe moment duien a terme les patrulles rurals de la Policia Local de Cullera.

«Des de la incorporació de la Unitat Dron a aquestes tasques de vigilància els robatoris en el camp s’han reduït dràsticament, entre un 40 i un 50%», ha explicat per la seua part el regidor d’Agricultura, Javier Cerveró.

«L’objectiu d’este equip de govern és que el sector agrícola de Cullera treballe en les millors condicions possibles, per això en els últims anys hem augmentat considerablement la inversió en el camp», ha afegit el titular d’agricultura.

Vigilància dels camps amb dron

La Unitat Dron de la Policia Local controla des de l’aire les zones més sensibles del terme municipal per a evitar el robatori de collites.

Gràcies als vols amb el dron, els agents poden controlar i identificar persones, turismes, furgonetes i camions que accedeixen als camps evitant així que individus no autoritzats sostraguen cítrics en l’època de major intensitat de la campanya agrícola.

Al costat de les patrulles rurals, es verifica que l’origen de calaixos amb fruita ja recol·lectada i que es transporta en camions des dels camps de cultiu fins als magatzems siga lícit, independentment de qualsevol altra activitat il·legal que es puga observar durant els operatius.
 

Tags: Cullera

Lo + leído

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

El programa Viles en Flor, impulsado por la Fundación Asfplant (Asociación Profesional de Flores, Plantas…

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

La autopsia preliminar practicada al cadáver carbonizado encontrado este miércoles en un paraje de Oliva…

Alcoi provarà l’enviament de medicaments amb drons en entorns muntanyosos

L’Ajuntament d’Alcoi ha posat en marxa el procés d’adquisició de quatre drons d’última generació amb…

Otras noticias

Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
SuecafotoAbulaila13
AgronewsLa Ribera Baixa

Mompó presenta en Sueca las ayudas para el reaprovechamiento de paja de arroz

Por Redacción ComarcalCV
Foto2
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Desarticulado un laboratorio de adulteración de cocaína y dos puntos venta en Silla y Picassent

Por Redacción ComarcalCV
31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
1BonoscomercDANAfotoAbulaila17
L' Horta SudLa Ribera Baixa

Los bonos comercio de la Diputación generarán 10 millones de euros en 26 municipios afectados por la Dana

Por Redacción ComarcalCV
commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?