ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Safor

El Consell ratifica la pròrroga del termini d’execució dels plans de sostenibilitat turística de Benidorm i de Gandia

Estos programes tenen com a objectiu donar suport a la reconversió de les destinacions turístiques pioneres per a mantindre’n l’atractiu i la competitivitat
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 30, 2024
143 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

El Consell ha ratificat les addendes de pròrroga dels convenis de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i la Secretaria d’Estat de Turisme del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme amb els ajuntaments de Benidorm i Gandia, per a l’execució dels plans de sostenibilitat turística en les dos localitats.

Les dos addendes tenen per objecte prorrogar el termini d’execució i de justificació de les actuacions d’estos plans, que tenen com a objectiu donar suport a la reconversió de les destinacions turístiques pioneres per a mantindre’n l’atractiu i la competitivitat.

Per a fer-ho, s’executaran actuacions de requalificació de la destinació, reconversió d’usos, restauració ambiental, accessibilitat, innovació, tecnologia, seguretat i higiene sanitària i millora de la seua governança, amb la finalitat d’orientar-les cap a la gestió intel·ligent i reforçar-ne la sostenibilitat davant de fluctuacions de la demanda.

Pla de sostenibilitat turística de Benidorm

El Pla de sostenibilitat turística de Benidorm té com a propòsit principal consolidar Benidorm com a destinació turística intel·ligent, sostenible i segura, i per a fer-ho inclou un total de 19 actuacions agrupades en quatre eixos estratègics.

El primer eix és el d’‘Infraestructures i recursos turístics connectats més accessibles i sostenibles’; el segon eix agrupa actuacions de ‘Gestió, planificació intel·ligent i creació i diversificació de productes turístics’; el tercer eix concentra actuacions de ‘Transformació competitiva’, en què s’arrepleguen accions d’implementació de qualitat, ferramentes de dades massives i intel·ligència turística, i, finalment, l’eix de ‘Seguretat higienicosanitària’ engloba gestions per a la creació i gestió d’experiències turístiques més segures.

Pla de sostenibilitat turística de Gandia

Per la seua banda, el Pla de sostenibilitat turística de Gandia seguix la diversificació de l’oferta turística, amb la creació de clubs de producte que permeten la desestacionalització i la captació de nova demanda.

En concret, el conveni arreplega les actuacions en quatre línies estratègiques d’actuació. Així, la primera línia agrupa actuacions d’‘Integració i cohesió territorial’; la segona de les línies arreplega les actuacions de ‘Diversificació de l’oferta i enfortiment de l’ecosistema turístic’; la tercera línia engloba actuacions de ‘Gestió turística sostenible’, i, finalment, també es realitzaran actuacions en la línia de ‘Tecnologia per a la millora del coneixement de la destinació’.

Tags: Benidorm

Lo + leído

Abierto València cierra su XIII edición con récord de participación y un guiño solidario al territorio

La Asociación de Galerías de Arte Contemporáneo de la Comunitat Valenciana (LAVAC) ha clausurado con…

El suecano Guillermo Santana gana el Concurso de pintura rápida “José Manaut” de Llíria

En la octava edición del Concurso de pintura rápida al aire libre “Pintor José Manaut”,…

Torrent celebra el Homenaje a la Real Senyera con la Falla Sant Patrons

El Jardín de l’Hort de Trenor se convirtió este sábado en un escenario de tradición…

Otras noticias

d17cdcb7 3599 4e4a a241 442f074882af
El Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Plana AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Alaquàs, Bétera, Castellón, Cullera, Gandia, Paterna, Picanya, Quart de Poblet y Torrent logran las máximas distinciones en la VIII Gala de Viles en Flor

Por Javier
AO6462copia
La Safor

Gandia reconoce a 13 entidades y personas en el V Acte Cívic

Por Redacción ComarcalCV
Guardia Civil.
ComarcalLa Safor

El cadáver carbonizado hallado en Oliva podría ser el de la joven desaparecida en agosto

Por Toni Cuquerella
1CuevaDelSapo
La Hoya de Buñol - ChivaLa SaforLa Serranía

El Museu de Prehistoria presenta los hallazgos encontrados Oliva, Bugarra, Yátova y Chiva

Por Redacción ComarcalCV
Presentadors A Punt et busca Juan Nieto i Mireia Llinares
L' Horta SudLa Plana BaixaLa SaforLa Vega Baja

‘À Punt et busca’ activa la recerca de joves desapareguts de Vila-real, Oliva, Paiporta i Orihuela

Por Javier
Marina Garcés i Antonio Monegal.
ComarcalLa Safor

Marina Garcés i Antonio Monegal conviden en ‘Gandia Pensa’ a un «diàleg col·lectiu» i «pensar junts en temps de guerra i violència»

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?