ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Parc Sagunt rehabilitará per 1,2 milions l’Alqueria de l’Advocat per recuperar el seu aspecte original i integrar-la en la Marjal dels Moros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 11, 2022
114 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’entorn de la parcel·la es destinarà a ús terciari hoteler “per a donar servei d’allotjament al qual s’ha convertit ja en el major parc logístic i empresarial de tota Europa”

Espais Econòmics Empresarials ha adjudicat la rehabilitació de l’Alqueria de l’Advocat, actualment en ruïnes i situada dins de Parc Sagunt I “amb l’objectiu de recuperar el seu aspecte original i fer-la accessible a la ciutadania”, tal com ha apuntat la presidenta de la mercantil, María José Mira, qui ha confirmat que després de la finalització de les obres el pròxim estiu es convertirà en la seu administrativa de l’entitat.

A més, la responsable de Parc Sagunt ha incidit en què “en la seua rehabilitació hauran de prevaldre necessàriament els aspectes de sostenibilitat mediambiental, permetent la seua total integració paisatgística amb la zona protegida de la Marjal del Moro amb la qual confina”. D’aquesta manera, María José Mira ha confirmat que entre els requisits per a la rehabilitació es troba “l’estalvi i autosuficiència energètica, així com l’accessibilitat universal i la recuperació de tots aquells elements originals que siga possible, perquè l’aspecte final siga en el seu major parteix semblant a l’original”.

La direcció d’obra ha sigut adjudicat a l’empresa Typsa per un import de 53.900 euros més iva, mentre que el projecte de rehabilitació s’ha adjudicat a l’empresa Cyrespa-GC per 1.139.577,15 euros més IVA per a la reconstrucció de l’alqueria en la seua volumetria primitiva, demolint les parts estructurals de menor resistència.

L’alqueria, amb una superfície construïda de 987,72 m², es troba en una parcel·la dins del parc logístic i empresarial Parc Sagunt I de 3.592 m² l’accés principal del qual es realitzarà des d’una gran zona enjardinada “que integrarem totalment mitjançant una passarel·la amb la Marjal del Moro i el passeig cicle-per als vianants que l’envolta”, ha apuntat María José Mira.

“El nostre principal objectiu amb la urbanització d’aquest entorn ha sigut garantir el màxim respecte mediambiental i apostar per la sostenibilitat, per la qual cosa tant per a la rehabilitació de l’edifici s’ha exigit plena integritat amb l’entorn, respectant l’arbratge pròxim a l’Alqueria i replantant aquelles espècies que es veuran afectades pel nou ús”, ha incidit la responsable d’Espais Econòmics Empresarials.

Zona terciària per a ús hoteler

A més, tal com ha confirmat María José Mira, al costat de la parcel·la de l’Alqueria de l’Advocat, Parc Sagunt I té disponible una parcel·la de 3.630 m² de superfície destinada a ús hoteler “amb l’objectiu que puguem donar també un servei d’allotjament integrat en plena naturalesa al qual és el major parc logístic i industrial de tota Europa, que al seu torn estarà també perfectament connectat amb el futur Parc Sagunt II”.

La parcel·la per a ús hoteler, el preu d’eixida del qual unitari és de 116€/m², “forma part de l’escàs 2,8% de parcel·les disponibles que actualment disposem al parc, atés que ja hem adjudicat el 97,2% de la seua superfície”, ha indicat Mira convençuda que “la reactivació i revaloració d’aquest enclavament estratègic dona bona mostra de la reactivació econòmica de la Comunitat Valenciana, però també de l’èxit del moment valencià”.

“Hem aconseguit que un espai en fallida, sense ús i sense gens d’interés per a la indústria valència siga ara una referència internacional i un enclavament estratègic d’inversió” ha conclòs María José Mira abans de reivindicar “el compromís de la Generalitat per impulsar totes aquelles activitats que són palanca de creixement i motor per a l’ocupació com és Parc Sagunt”.

Tags: Aspe

Lo + leído

Carla Gallego Ibáñez es nombrada Musa de la Música de Torrent

La Unió Musical de Torrent ha designado a *Carla Gallego Ibáñez* como su nueva Musa…

Las tormentas en La Costera y La Safor causan 9 millones de pérdidas en el campo

La Asociación Valenciana de Agricultores (AVA-ASAJA) ha alertado sobre las pérdidas sufridas por los cultivos…

Rurable organiza en Utiel una jornada para impulsar la cooperación entre alojamientos rurales

La asociación Rurable ha convocado para el próximo martes 30 de septiembre una jornada dirigida…

Otras noticias

mIMG8543
El Camp de Morvedre

El Mercado Municipal de Sagunt inaugura taquillas refrigeradas para modernizar el comercio local

Por Redacción ComarcalCV
Mapa elaborado por el estudio de la UPV.
El Camp de MorvedreEl Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Hoya de Buñol - Chiva

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Por Toni Cuquerella
IMG1928m
El Camp de Morvedre

Sagunto pide a la Autoridad Portuaria que incluya la adecuación del Pantalán en su plan 2025-2029

Por Redacción ComarcalCV
250731ple
El Camp de Morvedre

Faura solicita ser declarada zona gravemente afectada por el temporal de julio

Por Redacción ComarcalCV
cropped RDJ SAGUNTO
El Camp de Morvedre

La gastronomía toma Sagunto con ‘Septiembre sefardí’

Por Redacción ComarcalCV
250821 EDUC FOTO SAE Querencia Rogles 2
CulturarteEl Camp de Morvedre

Sagunt a Escena se clausura con la tragicomedia ‘Querencia’ y un ritual que combinará música, fuego y danza

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?