viernes, 27 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La polonesa Anna Trojanowska guanya la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023

El jurat ha atorgat també dues Mencions d’Honor “per la seua qualitat” a la italiana Michela Mascarucci i l’espanyol Tomàs Pariente Dutor
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 7, 2023
56 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8013 xativa biennal gravat josep ribera jurat

La polonesa Anna Trojanowska ha guanyat la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023 amb l’obra titulada ‘HINDSIGHT BIAS_01’, realitzada amb tècnica de litografia sobre marbre de Carrara. El premi està dotat amb 5.000 euros.

Anna Trojanowska va nàixer en 1978 a Worclaw, Polònia. És doctora per l’Acadèmia de Belles Arts i Diseny de Worclaw i fins al 2015 va treballar com a professora assistent al Studio of Lithography and Graphics’ Promotion. Des del 2020 treballa com a professora i com a personal de recerca a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. A més ha obtingut nombrosos reconeixements a la seua trajectòria artística, on destaquen, entre altres, el primer premi a la Biennal Internacional de disseny gràfic de Tirana, l’any 2022; el primer premi al concurs de Gràfica Italiana a Padova, l’any 2021; el primer premi al 8é International Miniature Print Biennale Exhibition d’Ottawa, al Canadà l’any 2020; el primer premi a la Biennal TGB-eMe Miniestampa 2019, a Mèxic DC; o el primer premi al 46é International Print Award Carmen Arozena 2018, a Madrid.

Els membres del jurat també ha decidit atorgar dues Mencions d’Honor «per la seua qualitat» a l’obra de la italiana Michela Mascarucci, titulada ‘Pendolo’, realitzada en tècnica d’aiguafort i aiguatinta sobre placa de zinc; i a l’obra de l’espanyol Tomás Pariente Dutor, titulada ‘Strips after Richter’, realitzada en tècnica d’aiguatinta i punta seca sobre paper.

El jurat està format per Marta Pina Martínez, llicenciada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València, dissenyadora, il·lustradora i especialista en gravat i sistemes d’estampació; per Hortensia Mínguez García, llicenciada en Belles Arts, especialista en gravats i sistemes d’estampació i doctora en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València; i per Sergio Luna Lozano, llicenciat en Belles Arts i doctor per la Universitat Politècnica de València, que a més és professor i investigador en la Universitat Miguel Hernández d’Alacant.

L’acte d’inauguració de la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023 tindrà lloc demà dimecres 8 de novembre a les 20.00 h a la Casa de Cultura de Xàtiva. Les obres estaran exposades fins al 28 de novembre a la Sala de les Columnes.

Tags: Anna

Lo + leído

Prisión provisional para el presunto autor del asesinato machista de su mujer y su hijo de 3 años en Algemesí

La magistrada titular del Juzgado de Violencia sobre la Mujer número 1 de Alzira ha…

Dimite la alcaldesa de Paiporta, la localidad con más muertos por la DANA, por motivos de salud

La alcaldesa de Paiporta, Maribel Albalat (PSPV), ha anunciado este jueves que abandona la "primera…

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

El veïnat d’Albaida es torna a mobilitzar davant l’avanç de les macroplantes solars al seu…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?