ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La polonesa Anna Trojanowska guanya la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023

El jurat ha atorgat també dues Mencions d’Honor “per la seua qualitat” a la italiana Michela Mascarucci i l’espanyol Tomàs Pariente Dutor
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 7, 2023
264 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8013 xativa biennal gravat josep ribera jurat

La polonesa Anna Trojanowska ha guanyat la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023 amb l’obra titulada ‘HINDSIGHT BIAS_01’, realitzada amb tècnica de litografia sobre marbre de Carrara. El premi està dotat amb 5.000 euros.

Anna Trojanowska va nàixer en 1978 a Worclaw, Polònia. És doctora per l’Acadèmia de Belles Arts i Diseny de Worclaw i fins al 2015 va treballar com a professora assistent al Studio of Lithography and Graphics’ Promotion. Des del 2020 treballa com a professora i com a personal de recerca a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. A més ha obtingut nombrosos reconeixements a la seua trajectòria artística, on destaquen, entre altres, el primer premi a la Biennal Internacional de disseny gràfic de Tirana, l’any 2022; el primer premi al concurs de Gràfica Italiana a Padova, l’any 2021; el primer premi al 8é International Miniature Print Biennale Exhibition d’Ottawa, al Canadà l’any 2020; el primer premi a la Biennal TGB-eMe Miniestampa 2019, a Mèxic DC; o el primer premi al 46é International Print Award Carmen Arozena 2018, a Madrid.

Els membres del jurat també ha decidit atorgar dues Mencions d’Honor «per la seua qualitat» a l’obra de la italiana Michela Mascarucci, titulada ‘Pendolo’, realitzada en tècnica d’aiguafort i aiguatinta sobre placa de zinc; i a l’obra de l’espanyol Tomás Pariente Dutor, titulada ‘Strips after Richter’, realitzada en tècnica d’aiguatinta i punta seca sobre paper.

El jurat està format per Marta Pina Martínez, llicenciada en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València, dissenyadora, il·lustradora i especialista en gravat i sistemes d’estampació; per Hortensia Mínguez García, llicenciada en Belles Arts, especialista en gravats i sistemes d’estampació i doctora en Belles Arts per la Universitat Politècnica de València; i per Sergio Luna Lozano, llicenciat en Belles Arts i doctor per la Universitat Politècnica de València, que a més és professor i investigador en la Universitat Miguel Hernández d’Alacant.

L’acte d’inauguració de la XVII Biennal Internacional de Gravat Josep de Ribera de Xàtiva 2023 tindrà lloc demà dimecres 8 de novembre a les 20.00 h a la Casa de Cultura de Xàtiva. Les obres estaran exposades fins al 28 de novembre a la Sala de les Columnes.

Tags: admin Anna

Lo + leído

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

La Conselleria de Agricultura, Agua, Ganadería y Pesca ha emitido un aviso fitosanitario tras detectar…

Paiporta invertirá más de 20 millones para reconstruir sus polígonos industriales

El Ayuntamiento de Paiporta ha conseguido la aprobación definitiva de las memorias técnicas para la…

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

L’Ajuntament d’Ontinyent ha aprovat la nova Ordenança de Mobilitat Urbana Sostenible que busca posar les…

Otras noticias

Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
La reunió es va celebrar a l'Ajuntament de la Llosa de Ranes.
La Costera

La Diputació invertirà més de 4 milions d’euros per a renovar la xarxa d’aigua potable de la Costera

Por Toni Cuquerella
Obra de l'Equipo Crónica exposada a Xàtiva.
La Costera

De Velázquez al Pop Art: Xàtiva acull la major exposició de l’Equipo Crónica de l’última dècada

Por Toni Cuquerella
Obres del futur centre de dia de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja executa les obres junt a la Font de 25 Dolls.
La Costera

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

Por Toni Cuquerella
Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?