ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

L’Ajuntament d’Alzira reclama 69.000 euros a un club esportiu per l’ús de la piscina coberta

El Club Trencaones considera que és una acte "totalment discriminatori, ja que cap club d'Alzira paga per la utilització de les instal·lacions esportives municipals"
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 23, 2023
110 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
9984 alzira piscina coberta

L’Ajuntament d’Alzira ha reclamat al Club Trencaones el pagament de 69.000 euros que té pendent d’abonar per l’ús de la piscina coberta, afirmant que l’entitat «ha de complir amb l’ordenança municipal que regula l’ús del preu públic de la piscina coberta, i pagar igual que tots els usuaris de la piscina».

Fernando Pascual, regidor d’Esports, manifesta que l’Ajuntament ha mantingut una postura ferma quant al compliment de les normatives locals que regeixen l’ús de les instal·lacio de la piscina municipal coberta.

Des del Departament d’Esports s’ha instat al diàleg manifestant que «l’esport de la natació no pot veure’s minvat per un mal enteniment dels dirigents del Club de Natació, en la interpretacio de l’ordenança municipal. La defensa dels interessos de tots els ciutadans és una obligació que ningú pot evitar”.

L’Ajuntament acusa al club de que «ha intentat eludir el pagament mitjançant l’inici d’accions legals penals artificials contra el tècnic del departament d’esports, l’alcalde i el regidor d’Esports, y han sigut arxivades en dues ocasiones per resolucions judicials. Les dues resolucions judicials desestimen la querella presentada pel Club Trencaones i donen suport, si cap encara més, la postura de l’Ajuntament d’Alzira».

L’Ajuntament d’Alzira al·ludeix a «la transparència i el compliment de la normativa local en benefici de tots els ciutadans». Així mateix, convida al Club Trencaones i als seus socis a «acatar les decisions judicials i col·laborar en la correcta aplicació de l’ordenança municipal en l’ús de la piscina coberta».

El consistori reconeix la importància d’establir vies de diàleg «pel benefici dels esportistes de la natació», afirmant que el Club Trencaones «és un dels més destacats de la nostra Comunitat Valenciana i, per tant, és fonamental deixar de costat les opinions que estan al marge de l’esport i buscar acords legals en relació al pagament del deute».

Per tot asseguren des de l’ajuntament que «entenem la importància de trobar solucions viables que permeten conciliar els interessos del club i el compliment de les obligacions establides en l’ordenança municipal». En aquest sentit consideren «necessari» entaular un «diàleg constructiu» en el qual s’arribe a acords legals «que beneficien tant als esportistes com a la ciutadania en general». Així destaquen que «la resolució del deute pendent és un aspecte crucial per a garantir l’estabilitat i el desenvolupament continu de les activitats esportives».

Amb tot des del departament d’Esports, afirmen que «ens comprometem a escoltar i considerar les propostes que presente el Club Trencaones. Junts, podem trobar solucions que permeten superar aquesta situació i enfortir el vincle entre el club i l’ajuntament».

«Acte discriminatori»

Des del club Natació Trencaones s’ha manifestat que estan «totalment en desacord» amb la mesura adoptada per l’Ajuntament d’Alzira.

Destaquen que  aquest tema «ja ens persegueix uns anys», per la qual cosa consideren que «és un acte totalment discriminatori, ja que cap club d’Alzira paga per la utilització de les instal·lacions esportives municipals.
Però com sempre, no ens rendim i continuarem avant buscant el millor per als nostres nadadors i socis».

Tags: Alzira

Lo + leído

Sagunt reivindica el Corredor Cantábrico-Mediterráneo como eje estratégico para la competitividad y la vertebración del territorio

Una jornada multisectorial celebrada este miércoles en Sagunt ha reivindicado el Corredor Mediterráneo-Cantábrico como una…

La Fiscalía pide prisión para tres policías locales de Manises por golpear a un hombre que no llevaba la mascarilla durante el Covid

La Fiscalía ha solicitado inicialmente penas de prisión de dos años y multa para tres…

Caudete de las Fuentes y Ademuz abrirán sus yacimientos arqueológicos en una jornada de puertas abiertas

Caudete de las Fuentes y Ademuz se preparan para celebrar las jornadas de puertas abiertas…

Otras noticias

NPfiracomercial2
La Ribera Alta

Alzira se prepara para la XV edición de la Fira Oberta

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Alta

Detenido el autor de varios robos en viviendas de Alginet

Por Redacción ComarcalCV
1 12
La Ribera AltaValencia ciudad

La Policía Nacional detiene a 12 personas en Alzira, Algemesí y Valencia por tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
Un tractor ayuda a sacar coches atrapados en el lodo de la dana.
L' Horta SudLa Ribera Alta

La Unió Llauradora rechaza el reconocimiento de la Generalitat por su ayuda tras la DANA: “Es una expresión de responsabilidad colectiva”

Por Toni Cuquerella
Los bomberos han tenido que realizar diferentes actuaciones durante la pasada noche.
ComarcalL' Horta SudL'Horta NordLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Las lluvias torrenciales obligan a más de 60 intervenciones de los bomberos en la provincia de València centradas en la costa

Por Toni Cuquerella
PlacaConstitucioAlzira
La Ribera Alta

Alzira declara 2026 como el Año Jaume I en el 750 aniversario de su muerte

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?