ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Alta

Alzira incorpora 58 treballadors nous per a fer manteniment agrícola i mediambiental

Els treballs serviran per a la prevenció d’inundacions i incendis millorant els accessos als camps, i la infraestructura viària del terme estarà en condicions òptimes en l’arribada de les pluges
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 21, 2023
155 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
907 alzira treballadors agricoles

58 treballadors agraris del SEPE Agrícola s’han incorporat aquest dimecres a les tasques de neteja i desbrossament de camins i barrancs i zones de valor mediambiental del terme d’Alzira durant els pròxims tres mesos.

Un total de 47 peons, 10 capatassos i 1 encarregat han sigut rebuts este matí per l’alcalde d’Alzira Alfons Domínguez i el regidor d’agricultura, Enrique Montalvá en esta primera jornada. A partir de les 8 del matí han acudit al magatzem de Medi ambient ubicat al Mercat de Proveïments, on s’han distribuït en grups de treball i han rebut formació en matèria de prevenció de riscos laborals i seguretat i higiene en el treball amb menció especial a mesures preventives per a les altes temperatures.

L’alcalde de la ciutat, Alfons Domínguez, ha donat la benvinguda als treballadors i els ha traslladat, “teniu una tasca molt important per a Alzira, un projecte essencial per a la prevenció d’inundacions i incendis que tant ens preocupa. Amb el vostre treball es milloren els accessos als camps i la infraestructura viària del terme estarà en condicions òptimes en l’arribada de les pluges”

Durant els pròxims tres mesos, els treballadors realitzaran la neteja de residus i el desbrossament de diversos barrancs i camins del terme municipal, i també realitzaran tasques de desbrossament en parcel•les municipals pertanyents a urbanitzacions i altres, a la fi de conservar els tallafocs per a la prevenció d’incendis. D’altra banda, també desbrossaran i netejaran els residus i repararan els clots de setze camins rurals. Enguany s’actuarà, entre altres, en   els camins de la Arena, Alt de Corbera, Vell de Corbera, barranc de La Casella, Mulata, Les Coves, l’Eixabegó, i els Barrancs del Clot del Peixet, Iborra, Estreles, Fosc , Gracia, María i Falzia.

El regidor d’Agricultura, Enrique Montalvá ha explicat que “amb tota la maquinària que tenim i els mitjans humans que hui ens arriben gràcies al SEPE, millorarem les condicions del nostre terme i especialment del nostres barrancs que incrementaran la seua funció de drenatge”. Montalvá també ha manifestat l’entusiasme amb què encara esta nova etapa al capdavant de l’agricultura del municipi i ha explicat que començarà per visitar les distintes zones agrícoles per tal de revisar les necessitats existents i estudiar la millor manera d’actuar.

Este programa d’ocupació té un doble vessant, d’una banda la conservació del medi rural i d’altra pal pal•liar la desocupació agrícola estacional amb la finalitat de garantir als treballadors desocupats del règim agrari un complement de renda, en el marc de col•laboració de l’Ajuntament d’Alzira amb el Servei Públic d’Ocupació estatal (SEPE).  Per a dur  esta tasca , l’Ajuntament d’Alzira ha rebut dues subvencions per un total de  259.177’92 euros del Servei Públic Ocupació Estatal per a realitzar estes contractacions.

Tags: admin Alzira

Lo + leído

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

L’Ajuntament de Xàtiva ha finalitzat la instal·lació de les càmeres de vigilància als accessos principals…

Manuela Carmena arriba a ‘Gandia Pensa’ per a reflexionar sobre democràcia, drets humans i esperança

El Teatre Serrano de Gandia acollirà el pròxim 9 de desembre a les 19.30 hores…

El primer presupuesto post-censura: Chiva aprueba 18,7 millones y afianza la estabilidad del nuevo gobierno

El Ayuntamiento de Chiva ha marcado un hito en su gestión financiera al aprobar en…

Otras noticias

fachada hospital clinico
La Ribera Alta

La Policía interroga al anestesista de la clínica dental de Alzira mientras sigue estable la niña de cuatro años

Por Javier
avacarletpedrisco
AgronewsLa Ribera Alta

El granizo daña 5.000 toneladas de caquis en Carlet y Massalavés

Por Redacción ComarcalCV
ava carlet pedrisco
AgronewsLa Ribera Alta

El granizo del pasado lunes deja 5.000 toneladas dañadas de caqui en Carlet y Massalavés

Por Agronews
1 18
La Ribera Alta

La Policía Nacional desmantela un punto de venta de droga en Alzira

Por Redacción ComarcalCV
IMG 8247
La Ribera Alta

Manuel impulsa la digitalización segura con una charla gratuita sobre el uso profesional de WhatsApp

Por Javier
Utiel tras el paso de la dana.
ComarcalL' Horta SudLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaRequena - Utiel

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?