ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Marina Baixa

Altea licitarà les obres de millora de les infraestructures del Portal Vell i carrer Sol

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 9, 2021
392 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament d’Altea serà qui licite i dirigisca les obres de millora de les infraestructures hídriques i de sanejament en el nucli antic del municipi. Així ho ha donat a conèixer el regidor d’Infraestructures i Cicle Hídric, Diego Zaragozí, que ha recordat que l’execució d’este important projecte, valorat en 612.000€, té per objecte eliminar els problemes de salubritat i humitats que pateixen els veïns del Portal Vell i carrer Sol a causa de l’antiguitat i deteriorament de les infraestructures subterrànies.

Segons ha explicat l’edil d’àrea, «el consistori rebia la passada setmana la notificació sobre el consentiment de la Diputació d’Alacant perquè siga el propi ajuntament qui licite i supervise estes obres tan necessàries per al municipi».

«El projecte, iniciat en la passada legislatura, és un ambiciós pla en què s’actuarà sobre les infraestructures hídriques i de sanejament de la part Est del poble antic que es troben obsoletes i deteriorades i estan donant problemes d’humitats a la zona»; ha recordat Zaragozí, que ha puntualitzat que, «al tractar-se d’unes obres de més de mig milió d’euros, és la Diputació la que té la potestat d’executar-les, però com afecten una zona de característiques especials l’ajuntament ha demanat executar-les i ara ens ha arribat el consentiment de l’administració provincial «.

Diego Zaragozí ha assenyalat que «en breu es procedirà a obrir el període de licitació de les obres, ja que es preveu un període de durada de 5 mesos i es pretén que estes hagen conclòs abans de la propera Setmana Santa. Un període de vacances en què l’afluència turística en esta zona és nombrosa».

A més, «aprofitant la necessitat d’esta actuació també es canviarà la urbanització superficial seguint el model empedrat del poble antic, treballant en una plataforma única, per comoditat i seguretat dels vianants facilitant l’accessibilitat i amb passos de rodes per als vehicles»; ha apuntat el responsable municipal d’Infraestructures.

Arribat este punt, Diego Zaragozí, comentava que el tràmit de cessió de drets naixia durant una visita a la zona de diversos membres de l’equip de govern, la regidora de Ciutadans i el diputat d’Infraestructures i Assistència a Municipis, Javier Gutiérrez.

L’import total del projecte d’obra és de 612.000€, dels quals la Diputació aportarà 369.000€ i l’Ajuntament 243.000€.

Diego Zaragozí ha conclòs la seua exposició anunciant que «ja s’ha redactat un nou projecte per continuar estes obres al carrer Alacant i que esperem poder executar dins el pròxim any també».

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Altea

Lo + leído

El pla de Cullera per dir adeu al fibrociment i transformar de dalt a baix el col·legi Sant Agustí

Una de les reivindicacions més importants en matèria educativa al barri del Raval de Cullera…

La Diputació desplega maquinària a la platja de Motilla de Sueca per a eliminar un perillós escaló de dos metres

La platja de Motilla de Sueca compta des d'este divendres amb un dispositiu d'urgència per…

El futuro gran pulmón verde de Castellón arranca con la adjudicación de las obras de Censal Parc

El Ayuntamiento de Castellón ha desbloqueado el inicio de las obras de Censal Parc, el…

Otras noticias

Costa de Alboraia.
Baix VinalopóComunitat ValencianaEl Camp de MorvedreL'AlacantíL'Horta NordLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Plana AltaLa Plana BaixaLa Ribera BaixaLa SaforLa Vega Baja

Radiografía del alquiler en la costa valenciana: de la exclusividad de Alboraia y Xàbia a los precios más amables de Vinaròs

Por Toni Cuquerella
L'Ajuntament de Confrides ja ha fet requeriments per a una intervenció.
La Marina Baixa

L’Ajuntament de Confrides exigeix la intervenció institucional immediata: una veïna viu a un pis amb 116 gossos amuntegats

Por Toni Cuquerella
À Punt mostra un nou capitól en La Marina Baixa.
La Marina Baixa

‘Valencians sobre rodes’ estrena capítol centrat en La Marina Baixa

Por Adrián Lupiáñez
Placas solares instaladas en un edificio de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa da el salto a la energía verde: instala placas solares en 5 grandes edificios municipales

Por Toni Cuquerella
Benidorm 1
La Marina Baixa

Benidorm refuerza su estrategia hídrica con agua regenerada, desalación e inteligencia artificial

Por Javier Ruiz
Bus de la Generalitat.
AlicanteLa Marina BaixaLa Vega Baja

El Consell lanza las nuevas líneas de autobús València-Benidorm y Torrevieja-Alicante: mejor conexión con el AVE y el aeropuerto

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?