jueves, 26 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

L’Ajuntament d’Almussafes subvenciona l’ad-quisició de bicicletes i patinets a l’alumnat de l’institut

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 26, 2021
43 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Més d’una vintena d’estudiants del centre educatiu es van acollir a les ajudes en el seu primer any de convocatòria

El foment d’una mobilitat personal sostenible amb el medi ambient, la promoció dels hàbits de vida saludables entre la població infantil i adolescent i garantir la distància de seguretat que la situació actual per la pandèmia fa necessària són els tres objectius de la línia d’ajudes per a la compra de mitjans de transport individual sostenible per a l’alumnat de l’IES Almussafes, creada l’any passat 2020 i consolidada amb la nova convocatòria aquest any 2021.

Es tracta d’un programa de subvencions destinat a l’adquisició de bicicletes i patinets tradicionals o elèctrics que no superen la velocitat de 25 km/h. per al seu desplaçament fins al centre educatiu. “Continuem treballant en la promoció d’un nou model col·lectiu de mobilitat més sostenible, eficient, saludable i segur i d’ací la nostra ferma aposta per aquesta iniciativa a la qual enguany destinarem un pressupost de 10.000 euros”, explica l’alcalde, Toni González.

Partint del resultat obtingut l’any passat 2020, en el qual el consistori va repartir 7.343,97 euros entre un total de 23 estudiants escolaritzats en l’IES d’Almussafes en les etapes d’ESO, batxiller i cicles formatius, en aquesta segona edició del programa l’executiu ha previst 3.500 euros de quantia màxima per a l’alumnat de secundària i 6.500 euros per als estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius.

El termini per a sol·licitar les ajudes es va obrir ahir dijous, 25 de novembre, i estarà actiu fins al pròxim 17 de desembre. Tal com s’indica en les bases de concessió de la subvenció individualitzada, aquesta haurà de destinar-se a l’adquisició d’un mitjà de transport sostenible, un casc de seguretat, un jupetí reflector i un element antirobatori. En el cas de mitjans de transport individual no elèctric (bicicletes tradicionals i patinets), l’Ajuntament concedirà ajudes de fins a un màxim de 250 euros. Per part seua, per als mitjans de transport individual elèctric, la quantia s’estableix en un màxim de 350 euros i les conversions de vehicles en propietat per a MTI no elèctric a elèctric es finançaran amb una quantia de fins a 200 euros.

La iniciativa no substitueix al servei d’autobús, sinó que constitueix una alternativa sostenible per a aquelles persones que desitgen fer un pas més en el seu compromís amb el medi ambient i amb la seua salut. No obstant això, l’estudiantat tan sols podrà optar per un dels dos mitjans de transport, per la qual cosa si es rep aquesta nova subvenció no podrà fer-se ús del servei d’autobús, també finançat per les arques públiques locals.

Tags: Almussafes

Lo + leído

Prisión provisional para el presunto autor del asesinato machista de su mujer y su hijo de 3 años en Algemesí

La magistrada titular del Juzgado de Violencia sobre la Mujer número 1 de Alzira ha…

Dimite la alcaldesa de Paiporta, la localidad con más muertos por la DANA, por motivos de salud

La alcaldesa de Paiporta, Maribel Albalat (PSPV), ha anunciado este jueves que abandona la "primera…

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

El veïnat d’Albaida es torna a mobilitzar davant l’avanç de les macroplantes solars al seu…

Otras noticias

Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
El CEIP Carmen Miquel de Algemesí, antes de la DANA
La Ribera Baixa

Algemesí tendrá aulas prefabricadas tras los daños por la DANA

Por Javier
Nou mirador a la muntanya del Castell de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Por Toni Cuquerella
Donis Salvador presenta Fora de Cobertura
La Ribera Baixa

El magazín ‘Fora de cobertura’ d’À Punt Ràdio estarà dissabte en la Fira de la Tomaca del Perelló

Por Javier
Semifinal del Concurso de Paella de Sueca celebrada en Guadalajara
La Ribera Baixa

Guadalajara acoge la primera semifinal del Concurso Internacional de Paella Valenciana de Sueca

Por Javier
PORTADA DET 26052025seaasollanavalencia5 tcm30 709963
AgronewsLa Ribera Baixa

Sollana recibe 8,2 millones del Ministerio de Agricultura para reparar caminos rurales e infraestructuras de regadío afectadas por la dana

Por Agronews
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?